Even een update mensen:
Ik heb toegestemd in het 'plan' van de verslavingszorg in de hoop dat ik zsm op de wachtlijst wordt geplaatst voor een detox. Ik heb hun nodig voor een detox.
Ik ben zelf wel zeer stabiel aan het doseren en ik zou eventueel zelf ook wat af kunnen bouwen. Ik weet hoe dat gaat in een kliniek alleen ben ik overdags wel in staat in dat vol te houden alleen zijn de nachten een struikelpunt.
Ik zal eerlijk zijn, niet voor jullie maar vooral om het van me af te schrijven. Ik heb een periode 5ml elke 2 uur gebruikt, aanvankelijk meer dan ik hier toegaf. Maar dat maakt niet uit, zo zit ik soms in elkaar als ik gebruik. Ik weet soms niet eens waarom ik niet eerlijk ben over gebruik maar dat zit er zo ingesleten omdat ik voor de buitenwereld zo extreem gesloten moet zijn. Op m'n werk, school en sommige familieleden bijvoorbeeld.
Maar goed even verder, ik heb nu 24u op 4.7ml gezeten en ga vandaag naar 4.4ml. Vanacht is het goed gegaan met m'n stabiliteit, dit is cruciaal zoals ik al vaker heb uitgelegd. GHB heeft een zeer korte halfwaardetijd waardoor je ontwenning steeds meer toeneemt mits je optijd doseert. In de detox krijg je ook 's nachts elke 2 uur GHB namelijk. Maar om jezelf soms wakker te krijgen 's nachts is moeilijk als je zo extreem vermoeid bent. Ik slaap namelijk elke nacht een gebroken nacht, en vaak kort. Waardoor ik soms door me wekkers heen slaap, en dan? Hoe dan verder? Na 4 uur na je laatste dosis werkt de normale dosis niet. Dan blijf je in ontwenning, en dan kan je
niet functioneren. Met de nadruk op niet, dit heeft echt niets te maken met doorzettingsvermogen etc. Dat gaat gewoon niet als je verplichtingen hebt. Je raakt namelijk mentaal ook verward.
Maar ik ga vandaag dus naar 4.4ml en we zien wel hoe dat gaat.
Straks om 15.30 een afspraak met m'n coördinerend behandelaar bij de desbestreffende verslavingszorg. Dan weet ik meer over hoe nu verder met de opnames. Ik hoor vanmiddag dus de wachttijd. Kijk 3 of 4 maanden ga ik dit gewoon niet volhouden. Dus dan zal ik zelf actie moeten ondernemen. Maar ik hoop zo oprecht dat dat niet nodig is.
Voor nu 'n update.
En laat me gewoon in m'n recht en waarde alsjeblieft. Ik weet zelf hoe dit aan te pakken, ik sta open voor tips maar niet voor oordelen en over hoe ik dit beter zou moeten aanpakken. Ik heb zelf meerdere GHB-verslavingen gehad en ervaringsdeskundigheid is meer waard dan meningen. Vind het jammer dat ik dit erbij moet zetten maar jullie weten allemaal dat ik gister het forum bijna wou verlaten.
Raver
Ik lees al een hele tijd mee op het forum, is eigenlijk gestart door mijn interesse in de hele opiaten problematiek. Ik heb deze account gemaakt om je veel goede moed toe te wensen Raver! Ik hoop van harte dat het je gaat lukken deze keer (sorry dat ik hier zo binnen kom walsen), good luck kerel
Bedankt pinkie. En welkom op het forum.