Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVandaag 1 jaar clean!!!!! 💪🙏🥇

Vandaag 1 jaar clean!!!!! 💪🙏🥇

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Auguriii! Auguriii. Tantissimi volte...fare una serata particolare per stare....uno anno non prendere le drogue di nomme....speed!
Gefeliciteerd Syl, in ons moers taaltje!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
IMG_20200308_194208.jpg

Oh yes she did it..!!!!! 💪👊🙏

🎉Vandaag ben ik precies 1 jaar clean!!!! 🎉
Wat ben ik onwijs trots op mezelf!!. ☺🥇🏆

Acht jaar lang was ik verslaafd aan speed. 🥀🌑
Daar waar het zo geweldig was toen ik er mee begon, zo'n hel was het geworden op het einde.
Ik leefde in mijn eigen wereld, kon niet meer genieten van dingen en voelde me uitgeput.
Hoeveel nachten heb ik wel niet mezelf in slaap gehuild.
Door het besef hoe onwijs verkeerd en gevaarlijk ik bezig was, dag in dag uit.
Ik wou dit niet meer, ik wou dit leven zo niet meer.
Maar toch elke ochtend weer niet sterk genoeg om niet te nemen.

We zijn nu een jaar verder en wat is er een boel veranderd.

-Ik heb het gevoel dat ik weer menselijk ben.
Ik voel weer volop emoties en kan deze ook beter uiten.
-De band met mijn dochter is nog hechter geworden..
-Het werken aan mijn trauma's gaat stukken beterder nu ik weer volop alles voel en ervaar.
-Ik kan weer genieten van kleine dingen.
-ik zie in dat ik ook super sterk ben zonder speed.

Er zijn veel meningen over het feit dat ze zeggen "verslaafd blijf je voor altijd".
Ik spreek nu voor mezelf dat dit bij mij wel klopt.
Speed zal voor mij altijd een dingetje blijven.
Ik weet van mezelf als ik er weer mee in aanraking kom ik weer terug bij af ben.
Er zijn mensen die het lukt om na jaren van verslaving toch nog wel zo nu en dan recreatief te kunnen gebruiken.
Bij mij begon het speed gebruik ooit recreatief dus dit zal voor mij geen optie zijn.

➡Tegen iedereen die speedverslaafd is en wil stoppen wil ik meegeven, geloof in jezelf en houd vol.
Het is mij gelukt dus jij kunt dit ook!!!.
Het zal zwaar zijn maar je krijgt er zoveel meer voor terug!!.
Ga naar je huisarts toe, en vraag hulp.
Ik heb tot op de dag van vandaag enorm goede steun van mijn huisarts.
Lucht je hart op dit forum en zeer zeker op de momenten dat je het zwaar hebt.
Dit heeft mij enorm geholpen.
Op de momenten dat ik op het punt stond toch weer speed te gaan halen zette ik dat hier neer.
Door de tips en hulp van de mensen hier lukte het me om mijn gedachte op andere dingen te focussen. ⬅

❤❤❤Ik wil iedereen op het df bedanken voor alle hulp, steun en vooral support en liefde!!!.
Jullie zijn onwijze toppers en ik ben jullie onwijs dankbaar!!.❤❤❤

Bedankt dat ik mijn stappen hier mocht delen.
Ik wens jullie allen het beste toe!!! 😘❤🌹🌞

images (4).jpeg
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gefeliciteerd @Syl ! Echt heel knap van je!
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moedig besluit van je! Wees niet te streng voor jezelf en laat je goed informeren. Hier alvast wat info over gedragsverandering.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel veel respect @Syl
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed bezig @Syl . Succes verder en proficiat met je jaar clean zijn!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
❤️ het beste gewenst voor jou lieve Syl! Topper ben je
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gefeliciteerd, wat een prestatie!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel erg goed van je!! Je mag trots zijn op je zelf! Hou vol!!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gefeliciteerd @Syl!

Goed bezig, hou vol!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gefeliciteerd lieve Syl! Hartstikke goed gedaan! Ga zo door! 💐
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Suuuuuuuperrrrrrrrr gedaan!!

x
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
I see what you did there. 💪

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gefeliciteerd!!!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
706A6986-7DF8-49AC-B45B-31CFA8E1FD50.jpeg

Super! Goed hoor!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
En precies vandaag heb ik vrijwillerswerk!☺️
Ik ga helpen bij een stichting die tienermoeders ondersteunt.
Je helpt ze daar waar hun graag hulp bij willen en je helpt in de opvang als oppas.
Krijg nog verder te horen hoe en wat maar heb er super veel zin in!!! 😊
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
En precies vandaag heb ik vrijwillerswerk!☺
Ik ga helpen bij een stichting die tienermoeders ondersteunt.
Je helpt ze daar waar hun graag hulp bij willen en je helpt in de opvang als oppas.
Krijg nog verder te horen hoe en wat maar heb er super veel zin in!!! 😊
Klik om te vergroten...
Mooi zo, je verdient het! Zonneschijn achter de regen! :wink:
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben hier zo jaloers op en tegelijkertijd trots op jou! Wat een sterk persoon, sterk dat je al een jaar volhoudt om niet te gebruiken... keep up the good work ❤️
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gefeliciteerd, topprestatie!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gefeliciteerd @Syl we missen je aanwezigheid al hoor!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."