#1
Ik ga dit topic met interesse volgen. Ik rook dagelijks wiet sinds 20 jaar. Alleen in de avond en kleine hoeveelheden. Ook weleens jaren gestopt, maar nooit kunnen volhouden.
Ik gebruik het ook om rust in m'n hoofd te krijgen, maar hoop dat ik ooit op het punt kom waar jij nu bent.
Ik wens je veel succes!
Ik gebruik het ook om rust in m'n hoofd te krijgen, maar hoop dat ik ooit op het punt kom waar jij nu bent.
Ik wens je veel succes!
of word het geen dagelijks dagboekje ?