Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPowned: verdoofd (tv-serie)

Powned: verdoofd (tv-serie)

89 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toevallig eergister in één ruk alle 4 de afleveringen gekeken. Ik vind het simpele van de docu erg prettig kijken. Gewoon ruw materiaal, gefilmd met een simpele camera en gewoon de echte realiteit zien. Zeer interessant en respect voor de deelnemende mensen, is niet niks om jezelf zo naar anderen bloot te stellen. Moeilijk ook om te zien hoe mensen echt op het laagste punt in hun leven kunnen aankomen. Voor mij gelijk ook nog eens duidelijk wat verslavingen met je kunnen doen.

Merk ook gelijk voor mezelf dat ik dankbaar ben voor mijn eigen leven. Ik ben eigenlijk "blij" dat ik veel te verliezen heb. Toch kunnen er dingen in het leven gebeuren die een onverwachte wending en uitwerking op bepaalde mensen kunnen hebben. Zal een verslaafd iemand ook nooit snel veroordelen, want wat iemand in zijn leven heeft meegemaakt zie je nooit aan de buitenkant. Er zijn vast een hoop verslaafden die gewoon onverstandig met drugs zijn omgegaan, maar er zijn er ook genoeg die in een jaar al meer hebben moeten doorstaan dan ik in mijn hele leven wellicht. Ook zie ik dat eenzaamheid vaak echt een ding is bij deze mensen.

Voor de mensen die zelf in dit soort situaties zitten, veel sterkte en ik hoop dat jullie uit deze serie wellicht kracht kunnen halen om ook aan de strijd van het afkicken te beginnen!


Edit: Om de situatie op het 't landje moest ik toch wel even lachen. Wat een zooitje daar. Ik zou daar niet rond willen lopen. En dan de hele dag dat geknetter uit die speakers :tilttearlaugh:

hqdefault.jpg

RONNIE! Ik dacht al... waar herken ik hem ook alweer van haha! Toen bij powned zag hij er wel nog beter uit. Zijn neus heeft niet stilgezeten gok ik :tilttearlaugh:.
Wel bizar, want als je de aflevering van powned kijkt over deze "nomaden" is dat stukje grond nog aardig leeg. Als je nu kijkt is het dichter bevolkt dan de randstad daar..
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het ook wel een mooie keuze dat ze zich een keer alleen op de verslaafden hebben gericht. Meestal zitten er in programma's over drugs nog wat pratende hoofden van artsen of verslavingsdeskundigen in die uit komen leggen wat er allemaal gevaarlijk aan is. Maar in dit geval kan je als kijker zelf je conclusies wel trekken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die Ronnie is me er ook één ja hahaha.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatste aflevering aan het kijken. Wat wil ik hun allemaal graag een knuffel geven. ☹️
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Laatste aflevering aan het kijken. Wat wil ik hun allemaal graag een knuffel geven. ☹
Klik om te vergroten...

Vind ook hele boeiende serie alleen heel confronterend.
Word er heel emo van als ik er naar kijk 😕
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Laatste aflevering aan het kijken. Wat wil ik hun allemaal graag een knuffel geven. ☹
Klik om te vergroten...
Je gaat echt meeleven hè...

Alleen die vrouw, die vond alles wel best... Geloof ik niets van eigenlijk.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Vind ook hele boeiende serie alleen heel confronterend.
Word er heel emo van als ik er naar kijk 😕
Klik om te vergroten...
Ik ook... Herken mezelf veel te erg. Ik snap Boaz zijn ouders niet, hij heeft me nog het meest geraakt. Wat een sneu jong en situatie.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen 2 dagen 3, afleveringen gekeken. Heftig en confronterend om te zien allemaal. Tegelijk ook ontzettend boeiend om alle verschillende verhalen te horen en zet het je aan het denken.
Je raakt meelevend en grijpt je. Heb oprecht een traantje weggepinkt. Vooral bij het verhaal van Mulu.
Na elke aflevering ff pauze genomen om het te laten bezinken, kon het niet achter elkaar kijken.
Maar hele mooie serie.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Je gaat echt meeleven hè...

Alleen die vrouw, die vond alles wel best... Geloof ik niets van eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Die donderdag tot maandag verslaving met haar GHB geloof ik ook niet. Dat kan niet.

Nee, uiteindelijk wil niemand verslaafd zijn. Al zag ze er nog best oké uit. Zij stopt alles gewoon zo ver weg, letterlijk verdoofd.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vond ook "smeagol" bizar om te zien. ben even der echte naam kwijt. maar die zo spastisch werd van de ghb.
Dat kan toch ook geen goed teken zijn? als je zo reageert op een dopje.

of is het normaal dat je motoriek zou overhoop gaat?
heb zelf geen ervaring met GHB. vraag met het af🤔
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Juun zei:
Ik vond ook "smeagol" bizar om te zien. ben even der echte naam kwijt. maar die zo spastisch werd van de ghb.
Dat kan toch ook geen goed teken zijn? als je zo reageert op een dopje.

of is het normaal dat je motoriek zou overhoop gaat?
heb zelf geen ervaring met GHB. vraag met het af🤔
Klik om te vergroten...
Als je Tygo in de GHB kijkt zie je ook mensen die zo gaan doen van de GHB. Ik zelf heb het nog nooit gehad...

Ik was een keer chillen, en iemand nam een dopje en kreeg spasmes. Hierbij kreeg hij ook een soort “loop” waar hij in terecht kwam en 2/3 uur lang dezelfde beweging maakte en daarbij 3 zinnen steeds uitsprak. Dit was zo bizar om te zien. Ik begrijp het ook nooit, ik heb er nog nooit raar op gedaan...
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Juun zei:
Ik vond ook "smeagol" bizar om te zien. ben even der echte naam kwijt. maar die zo spastisch werd van de ghb.
Dat kan toch ook geen goed teken zijn? als je zo reageert op een dopje.

of is het normaal dat je motoriek zou overhoop gaat?
heb zelf geen ervaring met GHB. vraag met het af🤔
Klik om te vergroten...
Jaa! She looked creapy :0 motoriek verliezen klopt wel, is net als heeeel erg bezopen zijn. Ook geen ervaring met ghb maar heb t van een vertrouwelijke bron
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het voor mij mogelijk om alle 4 de aflevering te zien, zonder dat ik daarvoor moet betalen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsychedelicMagic zei:
Is het voor mij mogelijk om alle 4 de aflevering te zien, zonder dat ik daarvoor moet betalen?
Klik om te vergroten...
Door te wachten
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsychedelicMagic zei:
Is het voor mij mogelijk om alle 4 de aflevering te zien, zonder dat ik daarvoor moet betalen?
Klik om te vergroten...
Het is maar 1 cent om een account te maken en daarna maandelijk 2/3 euro. Kun je gewoon weer opzeggen
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja, ik wacht wel. tis elke vrijdag right?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsychedelicMagic zei:
mja, ik wacht wel. tis elke vrijdag right?
Klik om te vergroten...
Elke maandag op NPO
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZiggyStardust zei:
Jaa! She looked creapy :0 motoriek verliezen klopt wel, is net als heeeel erg bezopen zijn. Ook geen ervaring met ghb maar heb t van een vertrouwelijke bron
Klik om te vergroten...
Ik vind nog steeds niet dat GHB voelt als dronken zijn eigenlijk. Bijna iedereen zegt dat 😅
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben wel benieuwd naar ghb, maar dat spastische schrikt toch wel een beetje af. Net niet genoeg maar toch een beetje😋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."