Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSTELLING: Verslaafd blijf je voor altijd!

STELLING: Verslaafd blijf je voor altijd!

401 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja.
Dat is de mens vaak eigen.
Ziek? Pilletje helpt!
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#2
hansje1963 zei:
Verslaafd blijf je voor de rest van Je leven, je zult er moeten leren mee om te gaan, je bent verslavingsgevoelig dus je hebt 2 keuzes, leven of dood gaan, ( praat over mijn verslaving) heroïne, opiaten.
Klik om te vergroten...
hier ook verslaafd maar regelmatig haal ik 2 maanden clean
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Daarin heb je natuurlijk gelijk
Wat dacht je overigens van " verborgen " zout?
Overal zit het in! We krijgen er stiekem veeel te veel van binnen.
Probeer eens zoutloos te eten.
Dat is even wennen, maar als je denkt, dat je zoutloos eet, krijg je er nog altijd grammen per dag van binnen.
Een beetje zout heb je nodig.
Maar zoals wij nu eten, is dat vaak veel te veel.
Klik om te vergroten...

Drink vaak 250ml ghb weg.
Ik krijg echt te veel zout binnen.
Probeer in die tijd dus zoutloos te eten.
Zeker geen chips of dat soort dingen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van GHB weet ik ( gelukkig!) Niets af....
Maar 250 ml is dit niet een beetje heel erg veel?
Tenminste, als hij goed sterk is?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja is heel veel maar doe het 1x per maand nu al weer richting de 2 maanden geen enkele drugs.
Als je maar er mee om weet te gaan.
Soms is nuchter zijn heerlijk!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd. Soms is helemaal niets ook weleens lekker...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Drink vaak 250ml ghb weg.
Ik krijg echt te veel zout binnen.
Probeer in die tijd dus zoutloos te eten.
Zeker geen chips of dat soort dingen.
Klik om te vergroten...

Eh, wat voor GHB heb je dan in hemelsnaam? De homeopatische versie? Een druppel GHB opgelost in tig eenheden water? Of in welk tijdsbestek?

Hoe dan ook. Ik wil niet vervelend doen, maar of je al dan niet een zoutloos dieet aanhoudt is verder niet meer zo relevant als je straks een keer compleet KO op de eerste hulp terecht komt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
250ml, dat zijn ruim 60 doseringen bij onverdunde GHB van goede kwaliteit. dat gaat niemand navertellen, onzin dus.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
250ml, dat zijn ruim 60 doseringen bij onverdunde GHB van goede kwaliteit. dat gaat niemand navertellen, onzin dus.
Klik om te vergroten...

Misschien bedoelde hij zijn jaarlijkse hoeveelheid. xD (En dan nog vind ik het veel, lol.)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Misschien bedoelde hij zijn jaarlijkse hoeveelheid. xD (En dan nog vind ik het veel, lol.)
Klik om te vergroten...

250ml in een maand tijd natuurlijk.
Vaak 3 dagen en daarna nog 2 dagen.
Vaak deel ik de 250ml en dan gebruiken we 125ml p.p. in 3 dagen tijd.
Binge doen we dat is het leukst en daarna een tijdje weer niet zoals nu richting de 2 maanden drugsvrij.
Denk tot December.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou nou twijfelen jullie nou aan onze
ervaringsdeskundige, alles wetend,voorbeeld in (zelf) kennis op dit forum...

Hoe durf je! :innocent:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Justme83 zei:
Nou nou twijfelen jullie nou aan onze
ervaringsdeskundige, alles wetend,voorbeeld in (zelf) kennis op dit forum...

Hoe durf je! :innocent:
Klik om te vergroten...

Je lijkt elke keer erg gefrustreerd te reageren op mij.
Kan je wel een keer een goede tip geven misschien een keer goede sex zal helpen (moet je wel iemand hebben om dat te willen, maar dat is een ander verhaal)
Ik weet niet waar je last van hebt, maar neem de tip aan en doe gewoon mee aan discussies zonder je frustratie maakt het een stuk gezelliger voor jezelf :wink:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Je lijkt elke keer erg gefrustreerd te reageren op mij.
Kan je wel een keer een goede tip geven misschien een keer goede sex zal helpen (moet je wel iemand hebben om dat te willen, maar dat is een ander verhaal)
Ik weet niet waar je last van hebt, maar neem de tip aan en doe gewoon mee aan discussies zonder je frustratie maakt het een stuk gezelliger voor jezelf :wink:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je die frustratie inbeeldt. Ik zie het niet hoor.

Wel in deze post van jou.

Geen idee waarom ik me hierin meng eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je ook naar jezelf durft te kijken.

Excuses voor de offtopic reactie.

En die kwart liter GHB. Nou ja, succes ermee.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
verwondering zei:
Ik denk dat je je die frustratie inbeeldt. Ik zie het niet hoor.

Wel in deze post van jou.

Geen idee waarom ik me hierin meng eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je ook naar jezelf durft te kijken.

Excuses voor de offtopic reactie.

En die kwart liter GHB. Nou ja, succes ermee.
Klik om te vergroten...

Omdat je dus de rest niet volgt.
Bedankt ghb is zeker de lekkerste drugs die er is!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
verwondering zei:
Geen idee waarom ik me hierin meng eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je ook naar jezelf durft te kijken.
Klik om te vergroten...

Jij bent vriendjes met acht.zes dat weet ik toch.
Dus bemoei je er ook lekker niet mee.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#16
WAZA zei:
hier ook verslaafd maar regelmatig haal ik 2 maanden clean
Klik om te vergroten...
Van de bruin? Zelf heb ik dat ook regelmatig gedaan maar na een tijdje weer als vanouds, elke dag weer aan de dope.....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Jij bent vriendjes met acht.zes dat weet ik toch.
Dus bemoei je er ook lekker niet mee.
Klik om te vergroten...
Ah, nu weet ik de context, zie het nu pas die negeerfunctie is een echte uitkomst! :sunglasses:

Acht.zes dit, achtzes zo, achtzes hier, achtzes daar. Ik ben wel een flinke obsessie voor je he? lol! :upsidedown:
En dan nog tegen een ander zeggen:'Je lijkt elke keer erg gefrustreerd te reageren op mij', ik ga echt stuk nu hoor! :tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:

Tja, sommige mensen hebben nou eenmaal vriendjes waar anderen als loners door het leven gaan omdat ze wat minder sociaal zijn. En dan bepaal jij niet wie waar mag/kan reageren, dus 'dat bemoei je er niet mee' :tonguewink:

Drink vaak 250ml ghb weg.
Klik om te vergroten...
en dan
250ml in een maand tijd natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Ja natuurlijk. Zo drink ik vaak 100 biertjes weg.

En negeer functie weer aan...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Qua koffie en thee valt het wel wat mee ja, zeker bij gematigd gebruik.

Tabak is natuurlijk wel een killer ja, hoewel vaak een langzame killer. Maar wat dacht je van suiker? Vrij onschuldig vergeleken met bijvoorbeeld alcohol? Kijk dit dan maar eens:


Verwoestend voor het lichaam op een manier vergelijkbaar met alcohol. En dit consumeren de meeste van ons dus dagelijks, vaak in grote hoeveelheden. Met name kinderen... Het lichaam van een kind is nog heel veerkrachtig en kan heel wat hebben, maar dat verandert als je ouder wordt. En dan gaat het dus niet alleen over snoep, maar over brood, frisdranken, pasta, de saus over je pasta, etcetera. De hele dag door suiker. En als suiker nou tegelijk ingenomen wordt met voldoende vezels zoals bij fruit, dan kan het lichaam het goed verwerken, maar die vezels ontbreken in veel voeding.

De high van suiker is vrij mild, maar het is wel een high en daardoor is het ook zo verslavend. Het werkt als een drug, want het is een drug. Toch, weinig mensen zullen suiker in een rijtje met bijvoorbeeld cocaïne en alcohol zetten.
Klik om te vergroten...
...
Hoop dat deze onzin ooit de wereld uitgewerkt wordt. De hoeveelheid fabeltjes omtrent die onderwerp is echt extreem.

Een verslaving heeft een aantal kenmerken waarvan er 1 is dat ondanks men zich bewust is van directe schade op de gezondheid, men toch blijft gebruiken. Daarnaast zijn bijvoorbeeld opbouw van tolerantie, onthoudingsverschijnselen en een sterk verlangen naar het gebruik ervan kenmerkend voor een verslaving.

Vertel eens, hoeveel mensen zie jij de supermarkt uitlopen met een pond suiker om thuis een flinke lijn neer te leggen om hun verslaving te bevredigen?

Dat wij voedsel en calorieën nodig hebben, en dat daardoor het eten van zoete en vette voeding goed voelt, betekent niet dat het verslavend is. Met diezelfde argumenten is ademen, poepen, of slapen ook verslavend. Je kan rustig suiker eten zonder het risico te lopen over een maand vastgebonden op een bed schuimbekkend af te moeten kicken. Oh, en je wordt ook niet per definitie dik van suiker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt gelijk. Na een maand geen wiet lag ik ook niet te schuimbekken. Conclusie: wiet is niet verslavend.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Je hebt gelijk. Na een maand geen wiet lag ik ook niet te schuimbekken. Conclusie: wiet is niet verslavend.
Klik om te vergroten...
Scheve vergelijking en je negeert al m'n andere punten. Weet je überhaupt wat suiker is? Heb jij/zijn er mensen die cravings hebben naar bakmeel of rijst?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."