#1
Ja.
Dat is de mens vaak eigen.
Ziek? Pilletje helpt!
Dat is de mens vaak eigen.
Ziek? Pilletje helpt!
hier ook verslaafd maar regelmatig haal ik 2 maanden cleanVerslaafd blijf je voor de rest van Je leven, je zult er moeten leren mee om te gaan, je bent verslavingsgevoelig dus je hebt 2 keuzes, leven of dood gaan, ( praat over mijn verslaving) heroïne, opiaten.
Daarin heb je natuurlijk gelijk
Wat dacht je overigens van " verborgen " zout?
Overal zit het in! We krijgen er stiekem veeel te veel van binnen.
Probeer eens zoutloos te eten.
Dat is even wennen, maar als je denkt, dat je zoutloos eet, krijg je er nog altijd grammen per dag van binnen.
Een beetje zout heb je nodig.
Maar zoals wij nu eten, is dat vaak veel te veel.
Drink vaak 250ml ghb weg.
Ik krijg echt te veel zout binnen.
Probeer in die tijd dus zoutloos te eten.
Zeker geen chips of dat soort dingen.
250ml, dat zijn ruim 60 doseringen bij onverdunde GHB van goede kwaliteit. dat gaat niemand navertellen, onzin dus.
Misschien bedoelde hij zijn jaarlijkse hoeveelheid. xD (En dan nog vind ik het veel, lol.)
Nou nou twijfelen jullie nou aan onze
ervaringsdeskundige, alles wetend,voorbeeld in (zelf) kennis op dit forum...
Hoe durf je!![]()
Ik denk dat je je die frustratie inbeeldt. Ik zie het niet hoor.Je lijkt elke keer erg gefrustreerd te reageren op mij.
Kan je wel een keer een goede tip geven misschien een keer goede sex zal helpen (moet je wel iemand hebben om dat te willen, maar dat is een ander verhaal)
Ik weet niet waar je last van hebt, maar neem de tip aan en doe gewoon mee aan discussies zonder je frustratie maakt het een stuk gezelliger voor jezelf![]()
Ik denk dat je je die frustratie inbeeldt. Ik zie het niet hoor.
Wel in deze post van jou.
Geen idee waarom ik me hierin meng eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je ook naar jezelf durft te kijken.
Excuses voor de offtopic reactie.
En die kwart liter GHB. Nou ja, succes ermee.
Geen idee waarom ik me hierin meng eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je ook naar jezelf durft te kijken.
Van de bruin? Zelf heb ik dat ook regelmatig gedaan maar na een tijdje weer als vanouds, elke dag weer aan de dope.....hier ook verslaafd maar regelmatig haal ik 2 maanden clean
Ah, nu weet ik de context, zie het nu pas die negeerfunctie is een echte uitkomst!Jij bent vriendjes met acht.zes dat weet ik toch.
Dus bemoei je er ook lekker niet mee.
en danDrink vaak 250ml ghb weg.
250ml in een maand tijd natuurlijk.
...Qua koffie en thee valt het wel wat mee ja, zeker bij gematigd gebruik.
Tabak is natuurlijk wel een killer ja, hoewel vaak een langzame killer. Maar wat dacht je van suiker? Vrij onschuldig vergeleken met bijvoorbeeld alcohol? Kijk dit dan maar eens:
Verwoestend voor het lichaam op een manier vergelijkbaar met alcohol. En dit consumeren de meeste van ons dus dagelijks, vaak in grote hoeveelheden. Met name kinderen... Het lichaam van een kind is nog heel veerkrachtig en kan heel wat hebben, maar dat verandert als je ouder wordt. En dan gaat het dus niet alleen over snoep, maar over brood, frisdranken, pasta, de saus over je pasta, etcetera. De hele dag door suiker. En als suiker nou tegelijk ingenomen wordt met voldoende vezels zoals bij fruit, dan kan het lichaam het goed verwerken, maar die vezels ontbreken in veel voeding.
De high van suiker is vrij mild, maar het is wel een high en daardoor is het ook zo verslavend. Het werkt als een drug, want het is een drug. Toch, weinig mensen zullen suiker in een rijtje met bijvoorbeeld cocaïne en alcohol zetten.
Scheve vergelijking en je negeert al m'n andere punten. Weet je überhaupt wat suiker is? Heb jij/zijn er mensen die cravings hebben naar bakmeel of rijst?Je hebt gelijk. Na een maand geen wiet lag ik ook niet te schuimbekken. Conclusie: wiet is niet verslavend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."