Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzzzys herstel log

Benzzzys herstel log

121 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik duim voor je!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes! Komt goed!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Zal wel meevallen 2 maanden aan dagelijks gebruik was zo slecht nog niet.

En nu maar 2-3 weekjes waar ik nog niet eens dagelijks heb gebruikt.
Klik om te vergroten...
Dan zal het niet zo lastig zijn om te stoppen als je al eens afgekickt was en nu is het maar 2-3 weekjes zoals je zegt en ook niet dagelijks. Gewoon bezig houden en binnen een week gaat het al veel beter gaan.
Wel handig van je om een topic te starten. Heb ik ook gedaan iets van een 3 jaar geleden.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes Benzy! You got this! Do this for you together.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Dan zal het niet zo lastig zijn om te stoppen als je al eens afgekickt was en nu is het maar 2-3 weekjes zoals je zegt en ook niet dagelijks. Gewoon bezig houden en binnen een week gaat het al veel beter gaan.
Wel handig van je om een topic te starten. Heb ik ook gedaan iets van een 3 jaar geleden.
Klik om te vergroten...
Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.

Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.

Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan
Klik om te vergroten...
Ja idd en vooral later dan als je eens alles terug leest. Voor veel mensen die ook nu met een ontwenning bezig zijn van een opiaat is zo'n topic altijd handig en ook om mee te lezen.

Zelf zou ik er niet direct voor kiezen voor naar NA meetings te gaan. Ik denk gewoon door de verhalen en zelf erover te praten dat ik het misschien lastig zou vinden en ook weer de gedachten of zin om weer te gaan gebruiken. Dit had ik toch toen ik opgenomen was voor me eerste afkick van oxy en benzo's in het ziekenhuis tijdens de praatgroep.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sterkte en succes! Houd ons op de hoogte.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaterdag avond na het schoonmaken 1 oxy 40mg gevonden en opgesnoven samen met 4mg etizolam en 7.5mg mirtazapine gister 4mg etiz gehad en nu is alles officieel op.

Zij heeft net haar laatste etazene weg gegooit en wij hebben nu alleen nog tma-2 2c-b en DMT!

Zolang ik die 3-fa maar niet ophaal van het pickup point en een refund aanvraag zodra het retour is gegaan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sterkte @benzzzy , goed bezig hoor!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed bezig jij, benzy.💪🏻

Heel veel succes en sterkte gewenst voor jou en je vrouwtje! 💪🏻💪🏻💪🏻❤️
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel succes kerel, je kan dit!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Veel succes kerel, je kan dit!
Klik om te vergroten...
Niet echt lol.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Niet echt lol.
Klik om te vergroten...
Geloof meer in jezelf.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Niet echt lol.
Klik om te vergroten...
Misschien moet je je zelfdiscipline omhoog zetten en je daad bij woord zetten en jezelf niet zo naar beneden praten. Met die instelling gaat er niks veranderen.

harde woorden maar wel realiteit.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
harde woorden maar wel realiteit.
Klik om te vergroten...
realiteit is dat het gewoon zelfkennis is...
mss spreek ik nu voor me eigen maar clean worden is niet moeilijk, clean blijven....
Ik lees vaak dat de eerste dagen/weken het moeilijkst zijn, ik vind juist van niet, na 3 a 4 weken vind ik het juist moeilijk worden.
idk benzyy, hele kleine doelen stellen werkt voor mij wel goed en de verwachtingen realistisch en haalbaar houden :relaxed:
oh, en lief zijn voor jezelf, vallen is niet erg, zolang je maar weer opstaat en doorgaat (met geen drugs gebruiken :P)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Klik om te vergroten...
Daar heb je gelijk in, Spyro!

Het is ook zo, als je niet van jezelf houdt en een negatieve levenshouding hebt, dan wordt het erg lastig.

Daarom ben ik in dit geval ook meer voor de meest directe aanpak! Stoppen, afkicken en tegelijkertijd van zichzelf leren te houden. En het is een hele opgave, zonder meer. Maar waar een wil is, is een weg!

En met die weg, wens ik benzy het allerbeste toe! 💪🏻❤️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wens je alle succes !
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Klik om te vergroten...
Omdat ik altijd faal?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
knap dat je een topic hebt gemaakt. Ik heb binnekort intake bij amethist Verslavingszorg voor ketamine/disso gebruik. Onderandere o-pce etc. Succes benzyy! al gebruik ik het nu niet, maar wil gwn hulp erbij hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."