#1
Ik duim voor je!!
Dan zal het niet zo lastig zijn om te stoppen als je al eens afgekickt was en nu is het maar 2-3 weekjes zoals je zegt en ook niet dagelijks. Gewoon bezig houden en binnen een week gaat het al veel beter gaan.Zal wel meevallen 2 maanden aan dagelijks gebruik was zo slecht nog niet.
En nu maar 2-3 weekjes waar ik nog niet eens dagelijks heb gebruikt.
Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.Dan zal het niet zo lastig zijn om te stoppen als je al eens afgekickt was en nu is het maar 2-3 weekjes zoals je zegt en ook niet dagelijks. Gewoon bezig houden en binnen een week gaat het al veel beter gaan.
Wel handig van je om een topic te starten. Heb ik ook gedaan iets van een 3 jaar geleden.
Ja idd en vooral later dan als je eens alles terug leest. Voor veel mensen die ook nu met een ontwenning bezig zijn van een opiaat is zo'n topic altijd handig en ook om mee te lezen.Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.
Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan
Niet echt lol.Veel succes kerel, je kan dit!
Geloof meer in jezelf.Niet echt lol.
Misschien moet je je zelfdiscipline omhoog zetten en je daad bij woord zetten en jezelf niet zo naar beneden praten. Met die instelling gaat er niks veranderen.Niet echt lol.
realiteit is dat het gewoon zelfkennis is...harde woorden maar wel realiteit.
Daar heb je gelijk in, Spyro!Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?
Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Omdat ik altijd faal?Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?
Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."