Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzzzys herstel log

Benzzzys herstel log

121 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Nachtzuster zei:
Waarom blijft iedereen dan toch op hem reageren? 🤔
Klik om te vergroten...
Hopen dat er wat aankomt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hu?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
En wss met naltrexone beginnen volgende week...

Moet nu hellaas weer 7 dagen wachten 😕.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe krijg ik anders naltrexone?
Thomas Shelby zei:
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Klik om te vergroten...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Hopen dat er wat aankomt.
Klik om te vergroten...
Het was een retorische vraag

Ik hoop het ook. Hij blijft hier komen, dus er zal wel wat uit te halen zijn voor hem.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
3fa door het toilet.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thomas Shelby zei:
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Klik om te vergroten...
Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.

ben dr helemaal klaar mee, zelf lukt het me niet.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thomas Shelby zei:
Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.

ben dr helemaal klaar mee, zelf lukt het me niet.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen waarom je jouw zaken plaats in het topic van Benzy?
dit heeft geen betrekking tot Benzy en staat in het verkeerde topic van het forum.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
.
Klik om te vergroten...
Log wel veel slechter...
En een groot deel van mijn logs zijn mirtazapine/lorazepam op recept in de recente
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Mag ik vragen waarom je jouw zaken plaats in het topic van Benzy?
dit heeft geen betrekking tot Benzy en staat in het verkeerde topic van het forum.
Klik om te vergroten...
Omdat het kan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thomas Shelby zei:
Omdat het kan.
Klik om te vergroten...
Je had een eigen topic erover, toch? Niet een idee om daar je herstel weer verder te plaatsen? Ben benieuwd hoe het gaat straks!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thomas Shelby zei:
Omdat het kan.
Klik om te vergroten...
Omdat het belachelijk is dat jij jouw persoonlijke interventies plaatst op het topic van iemand met eigen problemen.
Komt nogal over dat je een egoïstische/egocentrische persoonlijkheid bent die schijt heeft aan TS en je eigen aandacht wil weerleggen.
Je had 1. Je eigen topic.
2. maak lekker een eigen topic aan als je aandacht daarop wilt hebben.
3. stop met je egoïstisch opstellen en eigenwijs doen want het gaat niet vriendelijk ontvangen worden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
En mijn vriendin heeft een mooie etiz blackout gehad waar ik haar iedere 10m ervan moest weerhouden meer te nemen lol...
Klik om te vergroten...
Denk jij dat zij een goede steun en hulp voor je kan zijn tijdens het clean worden en blijven? Jou niet triggert etc?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Gebruik nu zoon meth pijpje en een torch aansteker enige tips?
Heb om eerlijk te zijn geen flauw idee hoe de fuck ik het het beste kan doen.
Klik om te vergroten...
heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.
Mindless zei:
Maar er is geen woord over weer opstaan na deze terugval(len).
Klik om te vergroten...
meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeelanddude zei:
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Klik om te vergroten...
En waarom noemt hij dit dan zijn herstel log ? Speciaal door hem geopend.
Als hij zo rustig aan doet, kan hij het kwijt in andere topics die er zijn.

Ik ken Benzzzy niet, maar ik zie het als een schreeuw om aandacht en geen schreeuw om hulp.
Hij erkent vandaag nog dat hij niet wil stoppen.
Hij neemt ons echt niet serieus.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.

meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Klik om te vergroten...
Zijn gebruik is aanzienlijk hoger en toegenomen dan de laatste tijd toen hij actief was op het forum. Dat kan niemand, zelfs Benzy zelf niet eens ontkennen. Dus.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeelanddude zei:
heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.

meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Klik om te vergroten...
Zeer rustig
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Hij erkent vandaag nog dat hij niet wil stoppen.
Klik om te vergroten...
Dat is heel normaal bij een verslaving
Blyatman zei:
Zijn gebruik is aanzienlijk hoger en toegenomen dan de laatste tijd toen hij actief was op het forum. Dat kan niemand, zelfs Benzy zelf niet eens ontkennen. Dus.
Klik om te vergroten...
Of hij houd het nu juist ietwat meer bij. Verder weet ik ook niet wat hij precies van plan is oid,
I just gotta love @benzzzy
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
benzzzy zei:
0.5l 10% bier joint en wachtend op heroïne dealer to save the day
Klik om te vergroten...
Word eens volwassen, jongetje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."