#1
Hopen dat er wat aankomt.Waarom blijft iedereen dan toch op hem reageren? 🤔
Hopen dat er wat aankomt.Waarom blijft iedereen dan toch op hem reageren? 🤔
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Het was een retorische vraagHopen dat er wat aankomt.
Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Mag ik vragen waarom je jouw zaken plaats in het topic van Benzy?Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.
ben dr helemaal klaar mee, zelf lukt het me niet.
Log wel veel slechter...
Omdat het kan.Mag ik vragen waarom je jouw zaken plaats in het topic van Benzy?
dit heeft geen betrekking tot Benzy en staat in het verkeerde topic van het forum.
Je had een eigen topic erover, toch? Niet een idee om daar je herstel weer verder te plaatsen? Ben benieuwd hoe het gaat straks!Omdat het kan.
Omdat het belachelijk is dat jij jouw persoonlijke interventies plaatst op het topic van iemand met eigen problemen.Omdat het kan.
Denk jij dat zij een goede steun en hulp voor je kan zijn tijdens het clean worden en blijven? Jou niet triggert etc?En mijn vriendin heeft een mooie etiz blackout gehad waar ik haar iedere 10m ervan moest weerhouden meer te nemen lol...
heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.Gebruik nu zoon meth pijpje en een torch aansteker enige tips?
Heb om eerlijk te zijn geen flauw idee hoe de fuck ik het het beste kan doen.
meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.Maar er is geen woord over weer opstaan na deze terugval(len).
En waarom noemt hij dit dan zijn herstel log ? Speciaal door hem geopend.Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Zijn gebruik is aanzienlijk hoger en toegenomen dan de laatste tijd toen hij actief was op het forum. Dat kan niemand, zelfs Benzy zelf niet eens ontkennen. Dus.heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.
meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Zeer rustigheul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.
meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
Dat is heel normaal bij een verslavingHij erkent vandaag nog dat hij niet wil stoppen.
Of hij houd het nu juist ietwat meer bij. Verder weet ik ook niet wat hij precies van plan is oid,Zijn gebruik is aanzienlijk hoger en toegenomen dan de laatste tijd toen hij actief was op het forum. Dat kan niemand, zelfs Benzy zelf niet eens ontkennen. Dus.
Word eens volwassen, jongetje.0.5l 10% bier joint en wachtend op heroïne dealer to save the day
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."