#1
Maat, als je zo graag wilt afkicken voor jou en je meisje wrm gebruik je dan zoveel verschillende dingen.? Want hoop dat je afkick maar je verhaal komt zo niet echt geloofwaardig over man.Heroïne en 1.5mg etiz en uurtje terug dmt
Maat, als je zo graag wilt afkicken voor jou en je meisje wrm gebruik je dan zoveel verschillende dingen.? Want hoop dat je afkick maar je verhaal komt zo niet echt geloofwaardig over man.Heroïne en 1.5mg etiz en uurtje terug dmt
Was gewoon kort maar een krachtig antwoord denkik..🤪😂😂Dat vind ik best hard. Ik lees het ook als een advies en ervaring delen. Misschien ben ik te gevoelig mij zou het kwetsen
O je quote @Thomas Shelby vandaag mijn conclusie. Sorry!Waar heb je het over? Het ging over Benzzzy hier, niet over Thomas Shelby
Zo te lezen aan je eigen topic ben je inderdaad erg gevoelig, geloof ik.
No problem. 😊O je quote @Thomas Shelby vandaag mijn conclusie. Sorry!
Oke, je kreeg zelfmoord gedachtes van 3fa en je gaat er mee door? Benzyy benzyy… Houd van jezelf!200mg 3fa paar uur terug 3 8.6 biertjes 3-4mg etiz over de dag heroïne dmt
Omdat lieve Benzybenz weet dat wij een punt hebbenVraag me altijd af waarom jij nooit op iemand reageert.
Het is echter alleen dat hij zijn gebruik logt, maar nergens enige vorm van herstel te vinden is. Dit is meer een schreeuw voor aandacht, want heer wijst alle vormen van hulp überhaupt af die van hier op DF, en vanuit opname en instanties. Weinig mee te beginnen wanneer iemand niet geholpen wilt worden.Een ‘log’ is toch iets waar je iets in bijhoud?
als je nu niks bijhoud, weet je ook niet waarvan je hersteld bent.
Het begon als een herstel log, nu is het een drugsmisbruik log...Een ‘log’ is toch iets waar je iets in bijhoud?
als je nu niks bijhoud, weet je ook niet waarvan je hersteld bent.
Hoe vervelend het is om te zeggen maar ik denk dat nu Benzy een gebruikende nieuwe liefde heeft, stoppen moeilijk wordt…Het begon als een herstel log, nu is het een drugsmisbruik log...
Er moet toch enige vorm van reflectie en perspectief zijn voor herstel, zelfs al is er een terugval. Dit is gewoon opnoemen welke drugs je gebruikt/misbruikt. Dat lijkt op opgeven, niet op herstellen. Terugvallen kunnen er zijn, maar sta dan weer op. Hou die spirit van beter willen worden erin.
Ik hoop echt dat je hier uit komt @benzzzy maar je zult denk ik toch veel meer wilskracht moeten tonen dan dit.
Precies dit.Ik hoop echt dat je hier uit komt @benzzzy maar je zult denk ik toch veel meer wilskracht moeten tonen dan dit.
tis ook zn dag boekIk zal hier zo nu en dan een update geven en dit als mijn dagboek gebruiken.
Als je een "herstel log" aanmaakt en daarin duidelijk omschrijft te willen stoppen met drugs (behalve wiet en psychedelica) en het dan vervolgens enkel een dagelijkse opsomming wordt van drugsgebruik dat weer stevig uit de klauwen loopt, dan is het niet raar als mensen zich gaan afvragen waar het "herstel" in dit hele verhaal nog is, toch?tis ook zn dag boek![]()
Is dat niet exact hoe een verslaving in elkaar steekt? Zelf vind ik het wel knap dat benzyy alsnog neer zet wat er gebruikt wordt ookal weet ie dat hij een hoop commentaar erop krijgt, wat ookwel logisch is ofc.Als je een "herstel log" aanmaakt en daarin duidelijk omschrijft te willen stoppen met drugs (behalve wiet en psychedelica) en het dan vervolgens enkel een dagelijkse opsomming wordt van drugsgebruik dat weer stevig uit de klauwen loopt, dan is het niet raar als mensen zich gaan afvragen waar het "herstel" in dit hele verhaal nog is, toch?
Maar er is geen woord over weer opstaan na deze terugval(len). Het komt op mensen denk ik over alsof @benzzzy nu al opgegeven heeft. Ik hoop van niet.Is dat niet exact hoe een verslaving in elkaar steekt? Zelf vind ik het wel knap dat benzyy alsnog neer zet wat er gebruikt wordt ookal weet ie dat hij een hoop commentaar erop krijgt, wat ookwel logisch is ofc.
Mss komt het herstel nog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."