Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzzzys herstel log

Benzzzys herstel log

121 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Heroïne en 1.5mg etiz en uurtje terug dmt
Klik om te vergroten...
Maat, als je zo graag wilt afkicken voor jou en je meisje wrm gebruik je dan zoveel verschillende dingen.? Want hoop dat je afkick maar je verhaal komt zo niet echt geloofwaardig over man.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Dat vind ik best hard. Ik lees het ook als een advies en ervaring delen. Misschien ben ik te gevoelig mij zou het kwetsen
Klik om te vergroten...
Was gewoon kort maar een krachtig antwoord denkik..🤪😂😂
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Waar heb je het over? Het ging over Benzzzy hier, niet over Thomas Shelby

Zo te lezen aan je eigen topic ben je inderdaad erg gevoelig, geloof ik.
Klik om te vergroten...
O je quote @Thomas Shelby vandaag mijn conclusie. Sorry!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
O je quote @Thomas Shelby vandaag mijn conclusie. Sorry!
Klik om te vergroten...
No problem. 😊
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
200mg 3fa paar uur terug 3 8.6 biertjes 3-4mg etiz over de dag heroïne dmt
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
En 2cb nu okk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Topic naam veranderen naar Benzzzys gebruik log 🤷‍♂️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
@benzzzy wil je nou echt stoppen of alleen aandacht over je gebruik?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzzzy zei:
200mg 3fa paar uur terug 3 8.6 biertjes 3-4mg etiz over de dag heroïne dmt
Klik om te vergroten...
Oke, je kreeg zelfmoord gedachtes van 3fa en je gaat er mee door? Benzyy benzyy… Houd van jezelf!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Vraag me altijd af waarom jij nooit op iemand reageert.
Klik om te vergroten...
Omdat lieve Benzybenz weet dat wij een punt hebben
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een ‘log’ is toch iets waar je iets in bijhoud?
als je nu niks bijhoud, weet je ook niet waarvan je hersteld bent.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
Een ‘log’ is toch iets waar je iets in bijhoud?
als je nu niks bijhoud, weet je ook niet waarvan je hersteld bent.
Klik om te vergroten...
Het is echter alleen dat hij zijn gebruik logt, maar nergens enige vorm van herstel te vinden is. Dit is meer een schreeuw voor aandacht, want heer wijst alle vormen van hulp überhaupt af die van hier op DF, en vanuit opname en instanties. Weinig mee te beginnen wanneer iemand niet geholpen wilt worden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
Een ‘log’ is toch iets waar je iets in bijhoud?
als je nu niks bijhoud, weet je ook niet waarvan je hersteld bent.
Klik om te vergroten...
Het begon als een herstel log, nu is het een drugsmisbruik log...

Er moet toch enige vorm van reflectie en perspectief zijn voor herstel, zelfs al is er een terugval. Dit is gewoon opnoemen welke drugs je gebruikt/misbruikt. Dat lijkt op opgeven, niet op herstellen. Terugvallen kunnen er zijn, maar sta dan weer op. Hou die spirit van beter willen worden erin.

Ik hoop echt dat je hier uit komt @benzzzy maar je zult denk ik toch veel meer wilskracht moeten tonen dan dit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Het begon als een herstel log, nu is het een drugsmisbruik log...

Er moet toch enige vorm van reflectie en perspectief zijn voor herstel, zelfs al is er een terugval. Dit is gewoon opnoemen welke drugs je gebruikt/misbruikt. Dat lijkt op opgeven, niet op herstellen. Terugvallen kunnen er zijn, maar sta dan weer op. Hou die spirit van beter willen worden erin.

Ik hoop echt dat je hier uit komt @benzzzy maar je zult denk ik toch veel meer wilskracht moeten tonen dan dit.
Klik om te vergroten...
Hoe vervelend het is om te zeggen maar ik denk dat nu Benzy een gebruikende nieuwe liefde heeft, stoppen moeilijk wordt…
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ik hoop echt dat je hier uit komt @benzzzy maar je zult denk ik toch veel meer wilskracht moeten tonen dan dit.
Klik om te vergroten...
Precies dit.
Als je geen echte wil hebt, dan ontbreekt de wilskracht.
Het gaat niet om wat je zegt of schrijft, maar het gaat om wat je doet.
Het is jammer om te zien en constateren, maar @benzzzy zal het toch vooral zelf moeten willen. Daarvan is nog geen sprake.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Ik zal hier zo nu en dan een update geven en dit als mijn dagboek gebruiken.
Klik om te vergroten...
tis ook zn dag boek :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
tis ook zn dag boek :)
Klik om te vergroten...
Als je een "herstel log" aanmaakt en daarin duidelijk omschrijft te willen stoppen met drugs (behalve wiet en psychedelica) en het dan vervolgens enkel een dagelijkse opsomming wordt van drugsgebruik dat weer stevig uit de klauwen loopt, dan is het niet raar als mensen zich gaan afvragen waar het "herstel" in dit hele verhaal nog is, toch?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Als je een "herstel log" aanmaakt en daarin duidelijk omschrijft te willen stoppen met drugs (behalve wiet en psychedelica) en het dan vervolgens enkel een dagelijkse opsomming wordt van drugsgebruik dat weer stevig uit de klauwen loopt, dan is het niet raar als mensen zich gaan afvragen waar het "herstel" in dit hele verhaal nog is, toch?
Klik om te vergroten...
Is dat niet exact hoe een verslaving in elkaar steekt? Zelf vind ik het wel knap dat benzyy alsnog neer zet wat er gebruikt wordt ookal weet ie dat hij een hoop commentaar erop krijgt, wat ookwel logisch is ofc.
Mss komt het herstel nog.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Is dat niet exact hoe een verslaving in elkaar steekt? Zelf vind ik het wel knap dat benzyy alsnog neer zet wat er gebruikt wordt ookal weet ie dat hij een hoop commentaar erop krijgt, wat ookwel logisch is ofc.
Mss komt het herstel nog.
Klik om te vergroten...
Maar er is geen woord over weer opstaan na deze terugval(len). Het komt op mensen denk ik over alsof @benzzzy nu al opgegeven heeft. Ik hoop van niet.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dealers opnieuw verwijderd hopelijk stuurt hij me geen berichten....

Dadelijk mijn 3-fa weggooien en dan heb ik alleen nog psychs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."