Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzzzys herstel log

Benzzzys herstel log

121 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Lol. Hoe tegenstrijdig. Sorry hoor. Tips vragen als je wil stoppen? Wie hou je voor de gek? Alleen jezelf hoor. Jij wil helemaal niet stoppen.
Klik om te vergroten...
Volgensmij heb ik nooit de wens gehad te stoppen met dmt lol
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Nachtzuster zei:
Waarom blijft iedereen dan toch op hem reageren? 🤔
Klik om te vergroten...
Hopen dat er wat aankomt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hu?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
En wss met naltrexone beginnen volgende week...

Moet nu hellaas weer 7 dagen wachten 😕.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe krijg ik anders naltrexone?
Thomas Shelby zei:
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Klik om te vergroten...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hopen dat er wat aankomt.
Klik om te vergroten...
Het was een retorische vraag

Ik hoop het ook. Hij blijft hier komen, dus er zal wel wat uit te halen zijn voor hem.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
3fa door het toilet.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thomas Shelby zei:
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Klik om te vergroten...
Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.

ben dr helemaal klaar mee, zelf lukt het me niet.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...

The winner takes it all, and the loser needed to fall.

But the loser took his loss, and continued to be a boss,

And the winner, one day he took it all, but he doesn't know how to fall.....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...
Die zijn wel typerend voor jou: zelfbevestigend in je negativiteit.

Tatoeages die zeggen dat alles dat mis kán gaan, mis zál gaan en dat darkness je oude vriend is zullen je juist in deze mindset houden. Dat moet je juist loslaten, niet tot je motto maken en vereeuwigen op je lichaam. Lijkt mij...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
Klik om te vergroten...
Succes! You can do it!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blame it on Murphy dan maar lol
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Blame it on Murphy dan maar lol
Klik om te vergroten...

Ik vind dan een steve-o wel echt veel positiever haha maar dat raad ik af.

Een tattoo vind ik echt supermooi maar nooit bij mijzelf, m'n vriendin zit er vol mee.

Iedereen laat zetten wat hij of zij mooi vind, al is dat een onrijpe bloemkool.

lifelike-portrait-of-steve-o-photo-u1.jpeg.jpg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Omdat ik altijd faal?
Klik om te vergroten...
DAE2E5F6-D8FD-4FEA-8193-90EE211CC359.jpeg
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...
Let love rule..?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is het niet beter om onder begeleiding van een arts af te kicken met de hoeveelheden die ik wel eens lees?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fijn altijd dit soort topics en vooral fijn dat je het wil delen @benzzzy ... Heel veel sterkte toegewenst in deze strijd met een mooi einddoel!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had ik het net zo goed kunnen laten liggen dan had ik nog een refund gehad lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."