#1
Succes man. Samen kunnen jullie elkaar er doorheen trekken op de moeilijke momenten.
Geloof meer in jezelf.Niet echt lol.
Misschien moet je je zelfdiscipline omhoog zetten en je daad bij woord zetten en jezelf niet zo naar beneden praten. Met die instelling gaat er niks veranderen.Niet echt lol.
realiteit is dat het gewoon zelfkennis is...harde woorden maar wel realiteit.
Daar heb je gelijk in, Spyro!Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?
Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Omdat ik altijd faal?Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?
Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Door je eigen instelling. Waarom probeer je het dan opnieuw als je toch al weet dat je gaat falen? Zo kom je er echt niet hoor.Omdat ik altijd faal?
Niet altijd 😙 en falen mag he, opgeven omdat je eens faalt is zonde, in dat geval zou ik nog steeds als baby over de grond kruipen 😛Omdat ik altijd faal?
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...Omdat ik altijd faal?
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...
Gisteravond 7.5mg mirtazapine + 2mg lorazepam gehad ivm spier pijn RLS en rusteloosheid.Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Die zijn wel typerend voor jou: zelfbevestigend in je negativiteit.En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Succes! You can do it!2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."