Als Belg heb je recht op 2 pogingen om te stoppen met champix via de arts , gratis dan eh heel de kuur.
Men pa had 2 jaar geleden 1 gehad en was terug begonnen.
Nu al een half jaar sigaret vrij (enkel bij gelegenheid een sigaar.)
Maar heeft geen zucht meer of craving naar tabak.
Hij zegt dat die champix je ook helemaal niet doet denkek aan een sigaret , ook niet tijdens een "vervelend' momentje.
Hij van 1 pil wel te zwaar voor hem dus hij is op de starters dosis gebleven.
Ik Probeer het nu natuurlijk te doen.
Kom van 2 pakjes tabak per week (joints meegerekend) naar nu 2 a 3 sigaretten per dag icm een vape pen met 0% nicotine.
Mijn triggers Voor roken ken ik nu wel , eten en verveling.
Dus ik houd de 2a3 safjes voor na het eten , en voor de verveling vape ik met 0.
Kzou makkelijk de sigaretten kunnen laten , voor mij is het meer de handeling van iets te inhaleren en uitblazen.
Succes alvast , je hebt al voor hetere vuren gestaan denk ik.
Edit.
Sorry beetje verkeerde info gegeven.
Het is veel goedkoper (VEEL!) Maar niet gratis.
Hier direct source.
www.tabakstop.be