8 x 0,5 = 4 x 1.
Jazeker
Als ik er twee van inneem, ga ik plat. Gestrekt dus...
Jazeker
Als ik er twee van inneem, ga ik plat. Gestrekt dus...
Ik ben ook gestopt via de Carr-methode, kan het boek alleen maar aanraden!Lekker bezig man!
Over het boek van Allen Carr, ik ken 5 mensen die het hebben gelezen en alle 5 hebben ze nooit meer een sigaret aangeraakt, dus lijkt me echt een aanrader.
Dat maakt me bang om te horen maar zowel jij als ik pakken het beest wel bij de hoorns om hem daarna wat billenkoek te geven. Stoute nicotine, foei!Ik krijg nu wel redelijk moeite na 21 dagen! Fijn om te horen dat het jou nog goed afgaat het stoppen met roken!
The ugliest of all.
Echt he.The ugliest of all.
Dat is ook goed. Succes he als je in jezelf gelooft kan je het altijd!Ik wil cold turkey op wilskracht doorgaan.
Alles kan. Dat is gewoon de verslaving die praat. Makkelijk is het alleszins niet maar uiteindelijk is het gewoon geen sigaar in je mond steken.Stoppen met roken?!
Dit is een voor mij niet meer te doen.
Dit is een shit verslaving. 2 sigaren per dag, soms meer.
Op zich niet eens zoveel, maar toch kan ik deze niet missen...
Ik ben met nogal wat andere verslavingen kunnen stoppen. Jazeker.
Maar deze nicotine?
Nee. Jammer maar helaas.
Je moet toch i e t s hebben, wat je beter zou kunnen nalaten..
Ik rook meer dan 50 jaar.
Dat gaat niet lukken, dat stoppen....
Komt op.mij meer over alsof @De Zandman het ergens accepteert. Als ik her en der wat over zijn leven lees kan ik me wel voorstellen dat het op.die leeftijd 2 sigaren, verder geen verslaving wel goed is zo.Alles kan. Dat is gewoon de verslaving die praat. Makkelijk is het alleszins niet maar uiteindelijk is het gewoon geen sigaar in je mond steken.
Ik zit misschien nog maar op dag 9 maar heb 10 jaar dezelfde gedachten gehad. Een nicotine verslaving is een vicieuze cirkel en een listig bedachte valkuil. Het goede gevoel dat je krijgt van het roken komt enkel en alleen omdat je je ontwenningsverschijnselen tijdelijk stopt.
Team niet rokers0 cravings. Vind de geur ook degoutant.
Denk dat dit hem is, de ultieme poging om te stoppen. Blij dat ik van die zooi vanaf ben tot nu toe.
Bekijk bijlage 24783
Ho ho, dit gaat alleen over nicotine toch 😆😬Team niet rokers
lekker bezig man
Ja pyros werken we nog aan 😅Ho ho, dit gaat alleen over nicotine toch 😆😬
Ok ik kan er niet meer tegen.Ja pyros werken we nog aan 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."