Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
@Spyro zijn die :( omdat ik terug een disso ge gebruiken, of omdat het nie zo goed gaat met de benzo's ?
Ik hoop dat in dinsdag ineens van de arts de rivotril krijg.
Dan klooi ik nietmeer met spuitjes..
Klik om te vergroten...
Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘
Klik om te vergroten...
Thx 😊
Ik had zowieso afgesproken met men contactpersoon en vrouw dat ik die 2 weekenden nog kreeg voor ik het contract teken en ga moeten plastesten.
Dus ik heb er nu 0 schuldgevoel bij.

Komt goed , ben gewoon beetje stilletjes hier nu.
Wou het eerst niet toegeven , maar als ik de welke drugs heb je op lees en soms foto's zie van speedlijnen krijg ik nu terug een beetje craving.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Thx 😊
Ik had zowieso afgesproken met men contactpersoon en vrouw dat ik die 2 weekenden nog kreeg voor ik het contract teken en ga moeten plastesten.
Dus ik heb er nu 0 schuldgevoel bij.

Komt goed , ben gewoon beetje stilletjes hier nu.
Wou het eerst niet toegeven , maar als ik de welke drugs heb je op lees en soms foto's zie van speedlijnen krijg ik nu terug een beetje craving.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook als ik mensen Keta zie gebruiken hier. Is soms ook moeilijk, maar ik blijf expres hangen op het forum omdat ik trots op mezelf kan zijn als ik triggers zie, maar uiteindelijk toch nuchter blijf. Ik zit nu op dag 47 en het wordt steeds makkelijker. Maar ik kan begrijpen dat het lastig is, zeker op het begin. Het gaat niet altijd even makkelijk zijn, je gaat weer terug craving krijgen, maar je gedachtes zijn uiteindelijk sterker dan dat. Zolang je het zelf maar wil. ❤️
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Niet echt lekker.
Die oplossingen zijn echt kut voor me , ik wil niet als een echte junk altijd men afgemeten spuit bij hebben of een Ampule met illegale substantie.. (België, dus rc's zijn hier illigaal)
Vandaag was ik weeste shoppen en had dus men oplossing niet bij.
Heb dit proberen oplossen door 50mg diazepam te nemen , maar was enkel genoeg om licht en geluid te kunnen verdragen.
We zijn dan ook naar huis moeten gaan , want begon griepsypmptomen te krijgen , en men neus begon te lopen als een gek.
En dan ja moodswings en kutgezweet.

Weinig zin in iets. straks even naar men maat.
Nog een laatste keertje disso's (Men maat geeft me de afgewogen dosisen)
En er is al afgesproken dat het
5mg o-pce vapen.
5mg o-pce nasaal.
10mg 3-meO-PCP (verdeeld in 2 keer)
En voor als ik thuis ben krijg ik 10mg 3-ho-pcp mee om thuis lekker men laatste dissotje te doen.
Klik om te vergroten...

En noem je weinig zin in iets?
maat, laat die troep liggen..
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Komt wel goed maat😉
Hoop dat je snel hulp kan krijgen en opgenomen worden. Een opname gaat het best zijn dan zit je een beveiligde omgeving.
De sleutel ken ik nog van deeltijds school toen er daar maten verslaafd waren gingen ze naar de sleutel. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen want als ik het me goed herriner zijn ze niet altijd de beste hulp. Nu ik kan ook fout zijn daarin.
Je gaat nog veel afzien maar met al de steun die je hebt geraak je er wel.
Kan het me niet voorstellen moest ik weer verslaafd zijn aan de Oxycodone.
Voor mij de gemakkelijkste afkick cold turkey was vorig jaar in de zomer tijdens die hittegolf. Dan ga je meer focussen op de warmte omdat de hitte zo kut is en dan denk je minder aan de ontwenning.
Stay strong my friend, you can do it👊
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
En noem je weinig zin in iets?
maat, laat die troep liggen..
Klik om te vergroten...
Zoals vandaag met volle moed gaan shoppen bvb , eens aangekomen in Antwerpen geen zin meer , irritatie alom omdat in terug naar huis wil.
Ik ben depressiever als ik mezelf wil toegeven , dus begin aan iets en eens ik er ben of doe , sla ik dicht door de paniek en wil ik weg vluchten.

Ik zou het liefste van al gewoon dinsdag te horen krijgen dat ik een maand in opname moet ter observatie ofzo.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Komt wel goed maat😉
Hoop dat je snel hulp kan krijgen en opgenomen worden. Een opname gaat het best zijn dan zit je een beveiligde omgeving.
De sleutel ken ik nog van deeltijds school toen er daar maten verslaafd waren gingen ze naar de sleutel. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen want als ik het me goed herriner zijn ze niet altijd de beste hulp. Nu ik kan ook fout zijn daarin.
Je gaat nog veel afzien maar met al de steun die je hebt geraak je er wel.
Kan het me niet voorstellen moest ik weer verslaafd zijn aan de Oxycodone.
Voor mij de gemakkelijkste afkick cold turkey was vorig jaar in de zomer tijdens die hittegolf. Dan ga je meer focussen op de warmte omdat de hitte zo kut is en dan denk je minder aan de ontwenning.
Stay strong my friend, you can do it👊
Klik om te vergroten...
Ontwennen en hitte lijkt me echt de hel op aarde...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Go Inner!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
Klik om te vergroten...
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
Klik om te vergroten...
Ja Weet ik , krijg ook nog gedragstherapie en omgaan met nuchter leven.
Ik leef immers al 10 Jaar in een schimmige waas van mezelf door het benzo gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

De triggers zullen er inderdaad altijd zijn... Maar als je dit echt wenst kan de admin (MacLeod) je wachtwoord denk ik tijdelijk wijzigen, waardoor je niet kunt inloggen. Dat is misschien logischer dan een ban, je kunt dan zelf bepalen wanneer je terug zou willen komen en dan je account laten deblokkeren. Ben niet zeker. Laat het tegen die tijd even weten dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is.

Je bent echt goed bezig hoor. Sterkte met alles!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Geef nooit op 🍀 sterkte man
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
heel veel succes bro.. grote stap!.. kleine stapjes.

1597947144732.png
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Top dat ze je meteen willen behandelen. Succes man! Komt goed!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Hoop dat je nog wat slaap kan pakken.
Klik om te vergroten...
Neih , blijf wakker.
Mss slaap ik deze nacht beter.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Succes kerel !
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Bekijk bijlage 8548
Men bedje 😂
Klik om te vergroten...

Is dit verslavingszorg of een psychiatrische inrichting? Maat dat bed WTF
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Hier zitten ook zware gevallen , zo ligen er 3 constant vast hier in dat bed (alcohol en heroïne..).
Ik ben hier 3 dagen ter observatie omdat ze nu de flualprazolam omgezet hebben naar diazepam en dat kan epileptische aanvallen uitlokken.
Dan ga ik naar een gewoon dagcentrum.
Klik om te vergroten...

Snap dat dat bed dan wel nodig is maar alsnog wel heftig om te zien.
hoop dat de 3 dagen ondanks dat je vannacht geen oog hebt dicht gedaan ze snel voorbij zullen zijn zodat je straks wel een bed met meer comfortabel er bij kan liggen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Snap dat dat bed dan wel nodig is maar alsnog wel heftig om te zien.
hoop dat de 3 dagen ondanks dat je vannacht geen oog hebt dicht gedaan ze snel voorbij zullen zijn zodat je straks wel een bed met meer comfortabel er bij kan liggen.
Klik om te vergroten...
Ja man ik ook.
Blijkbaar (had net gevraagd of die dingen er niet af konden) is het verplicht , en zeker voor mij omdat ik die aanvallen kan krijgen.

Ik zit hier voor men benzo's thats it , maar mocht zelfs men neusspray niet houden gisteren.
Daarnet vroeg ik of ik effe mocht sprayen en de verpleegster gaf me gewoon men spray en mocht hem mee nemen , ben ik ook al enorm blij voor.

Niet blowen voor ik ga slapen gaat me wel goed af en ben minder suf dan anders sochtens.
Ineens kappen met blowen nu ik hier toch ben.

Net men valium gekregen en men chechup.
Alles was goed , had ik niet verwacht ondanks dat ik me zo slecht voel nu.

Kga toch nog een uurtje of 2 proberen pitten voor in een gesprek heb met de arts hier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."