#1
Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘@Spyro zijn dieomdat ik terug een disso ge gebruiken, of omdat het nie zo goed gaat met de benzo's ?
Ik hoop dat in dinsdag ineens van de arts de rivotril krijg.
Dan klooi ik nietmeer met spuitjes..
