@Miems
Hoe gaat het met je nu? Hoe bevalt de Methadon je?
Hoe gaat het met je nu? Hoe bevalt de Methadon je?
Oh mijn god wat erg klinkt dit. Waarom blijft je huisarts dit zo lang voorschrijven? Hij weet dat het lichamelijk superverslavend is.
En je bent ook nog zwanger? Ik wil je niet naar beneden halen, maar ik heb filmpjes gezien van verslaafde baby's, vlak na de bevalling, dat was vreselijk om te zien.
Ik hoop echt dat het je lukt om af te kicken! Weet je al of je het kindje gaat houden? Ik hoop dat een voorzichtig gefeliciteerd op z'n plaats is?
Ik weet niet hoe lang afkicken hiervan duurt. Ik raad je aan om veel te lezen hier, er zijn veel mensen verslaafd hieraan. Dan word je vast veel wijzer.
Andere mensen is het ook gelukt, dit lukt jou ook!
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid!
God jeetje man, wat verschrikkelijk. Ik heb helaas niets nuttigs bij te dragen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen. Je woorden schreeuwen de pijn ervan af.
Ik hoop het ook voor je! Hou vertrouwen! Je moet sterk zijn, ook voor de kinderen!Ik hoop dat ik na deze opname weer de oude word want ik mis mezelf echt vreselijk erg. Wat is er toch met mij gebeurd :'-(
Ik hoop het ook voor je! Hou vertrouwen! Je moet sterk zijn, ook voor de kinderen!
Wanneer heb je een gesprek?
Misschien dat @Legio Patria Nostra hier nog wel iets over kwijt wil?
Dat zou ik dus niet doen. Doorgaan is schadelijk voor de baby. Dit is ook echt een goede motivatie om te stoppen, want je kiest voor je eigen gezondheid maar ook voor die van de baby. Die heeft hier niet voor gekozen. Het gaat jou echt wel lukken!Mijn mening is om gewoon nog je Oxycodone verder te nemen op de dosis die je zit, tot je bevallen bent van je kind. Want ik denk als je lichaam in ontwenning gaat dat dit nog meer problemen zal opleveren voor je baby
Ja niet dat ik er super veel verstand van heb maar 5mg per 2 dagen klinkt erg snel. Misschien besluit de dokter dit omdat je zwanger bent maar ik zou het nog wel even aankaarten als ik jou was @Miems .Ik vind, nogmaals, 5 mg in 2 dagen eigenlijk veel te snel....
Oh begrijp me niet verkeerd, ze moet dit absoluut met een arts overleggen!!! En ik heb geen ervaring met het afbouwen van zoiets heftigs en dus ook geen idee wat voor klachten erbij komen kijken. Ik weet alleen wat HG is en wat dat alleen al met je kan doen zonder dat er nog iets anders bij komt kijken. Opperde het idee omdat ze zelf meerdere malen aangeeft voornamelijk door de zwangerschap niks binnen te kunnen houden. Heel veel sterkte met alles @MiemsIk denk, dat misselijkheid bij een afbouw, thuishoort, en g茅茅n zwangerschapskwaal is.
Als je zwanger bent, is volgens mij het nemen van ieder medicijn dan ook, een zaak voor de arts om te adviseren.
Natuurlijk kun je deze kwestie altijd voorleggen aan de arts.
Legio zei het al, de afbouw gaat te snel.Mag ik vragen hoe het ging na de laaste 5 mg. Dus de dag dag je niks nam. Hoe ging dat. Waren de klachten toen erg of viel het mee. Ik vind het niet slapen toch wel echt slopend, 7 uur staan mijn kinderen op en meestal slaap ik dan net 2 a 3 uurtjes. Ik denk trouwens dat de huisarts snel wil afbouwen omdat ik zwanger ben.
Heb je Hyperemesis gravidarum: extreme misselijkheid?hoi lieve mensen,
Even een update van mij. Voel me echt zwaar beroerd (dit komt echt omdat ik gewoon 24/7 zo misselijk ben en het eindigt elke keer in braken) mijn man laat zich steraliseren want ik wil echt nooit meer zwanger worden ben helemaal op. Maar dat terzijde want ik wijk nu af.
Helaas is er tot heden nog geen plek voor mij in het ziekenhuis en moet ik dus thuis gaan afbouwen tot er plek is, ik ging iets te snel met afbouwen en daar werd ik echt goed ziek van dus moest opnieuw beginnen met afbouwen bij 60mg. Momenteel zit ik op 50 mg en mogen moet er weer 5mg af van de huisarts. Dus elke 2 dagen 5mg minder. Tot nu toe gaat het wel oke maar die zwangerschap misselijkheid kilt me gewoon. Gadverdamme dit is echt vreselijk. Verder heb ik niet echt nieuws. Ik hoop dat deze eerste 3 maanden snel over zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."