#1
Nee ik heb nog nooit iets met jeugdzorg of veilig thuis oid te maken gehad, ik dacht eigenlijk altijd dat je kinderen standaard uit huis worden gehaald zodra je hulp vraagt bij verslaving
Oh mijn god wat erg klinkt dit. Waarom blijft je huisarts dit zo lang voorschrijven? Hij weet dat het lichamelijk superverslavend is.
En je bent ook nog zwanger? Ik wil je niet naar beneden halen, maar ik heb filmpjes gezien van verslaafde baby's, vlak na de bevalling, dat was vreselijk om te zien.
Ik hoop echt dat het je lukt om af te kicken! Weet je al of je het kindje gaat houden? Ik hoop dat een voorzichtig gefeliciteerd op z'n plaats is?
Ik weet niet hoe lang afkicken hiervan duurt. Ik raad je aan om veel te lezen hier, er zijn veel mensen verslaafd hieraan. Dan word je vast veel wijzer.
Andere mensen is het ook gelukt, dit lukt jou ook!
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid!
God jeetje man, wat verschrikkelijk. Ik heb helaas niets nuttigs bij te dragen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen. Je woorden schreeuwen de pijn ervan af.
Ik hoop het ook voor je! Hou vertrouwen! Je moet sterk zijn, ook voor de kinderen!Ik hoop dat ik na deze opname weer de oude word want ik mis mezelf echt vreselijk erg. Wat is er toch met mij gebeurd :'-(
Ik hoop het ook voor je! Hou vertrouwen! Je moet sterk zijn, ook voor de kinderen!
Wanneer heb je een gesprek?
Misschien dat @Legio Patria Nostra hier nog wel iets over kwijt wil?
Dat zou ik dus niet doen. Doorgaan is schadelijk voor de baby. Dit is ook echt een goede motivatie om te stoppen, want je kiest voor je eigen gezondheid maar ook voor die van de baby. Die heeft hier niet voor gekozen. Het gaat jou echt wel lukken!Mijn mening is om gewoon nog je Oxycodone verder te nemen op de dosis die je zit, tot je bevallen bent van je kind. Want ik denk als je lichaam in ontwenning gaat dat dit nog meer problemen zal opleveren voor je baby
Eerlijk gezegd weet ik het niet zeker. Maar ik denk stoppen met de Oxycodone als je al zwanger bent, dit lijkt me een slecht idee. Misschien als ze nog maar 2 maanden zwanger is dat ze kan stoppen voor ze bevalt maar anders lijkt het me een slecht idee. De baby zal waarschijnlijk toch al wat schade oplopen, laten we hopen dat dit niet het geval is.Dat zou ik dus niet doen. Doorgaan is schadelijk voor de baby. Dit is ook echt een goede motivatie om te stoppen, want je kiest voor je eigen gezondheid maar ook voor die van de baby. Die heeft hier niet voor gekozen. Het gaat jou echt wel lukken!
Eerlijk gezegd weet ik het niet zeker. Maar ik denk stoppen met de Oxycodone als je al zwanger bent, dit lijkt me een slecht idee. Misschien als ze nog maar 2 maanden zwanger is dat ze kan stoppen voor ze bevalt maar anders lijkt het me een slecht idee. De baby zal waarschijnlijk toch al wat schade oplopen, laten we hopen dat dit niet het geval is.
Ik denk dat de TS best een specialist raadpleegt die meer weet over zwangere moeders met een opiaat verslaving.
Edit: als de moeder gaat ontwennen tijdens de zwangerschap zal de baby ook ontwennen maar voor de baby kan dit fataal zijn denk ik.
Ja idd, daar heb je gelijk in. Wij kunnen maar speculeren maar dit kunnen we best aan de specialisten overlaten zoals je zegt @Natozlato.Zullen we maar stoppen met dat gespeculeer, vind dit erg gevaarlijk om ergens advies over te geven waar je niet voor gestudeerd hebt. Laten we dit aan de specialisten overlaten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."