Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nihilist88 zei: Bah Tramadol (nierkolieken), binnen de maand was ik voor het eerst aan een drug/medicijn verslaafd. Echt heel verslavend spul. Preganaline is dus puur om je Tramadol verslaving op te vangen en dragelijker te maken, dus geen pijnstiller? Maar als dit middel zo naar ervaart n als dit niet betert, weg met dat spul, arts moet samen met zn patiënt, altijd nr dé beste oplossing zoeken. In welk opzicht ist dan verslavend, aangezien je je er eerder slecht door voelt, ik lees té lang slapen, pijnlijke voeten, handkrampen? Sterkte btw. Klik om te vergroten... Hoi, nee kreeg het als pijnstiller met als voordeel dragelijk maken van afkicken. Inmiddels slik ik weer tramadol omdat de pregabaline teveel was voor mij. Sliep 19 uur achter elkaar, kon niet meer uit m’n woorden komen, zat te spacen, hele rare pijnen kreeg ik erbij. Eng spul. Volgens mijn huisarts was t niet verslavend maar dus wel, bizarre is ook dat ik in 1x 90 pillen kreeg precies de manier waarop de oxy en tramadol verslaving is begonnen."
"АЛ-90 zei: Ik gebruik pregabaline recreatief. Ik word er dan ook flink vaag en high van, maar wel op een zeer fijne manier. Voor mij is 150mg een fijne milde dosering. Het helpt wat levenspijn weg te nemen, geeft net als phenibut een goede mood. En ik word er dus ook flink vaag van, wat ik vaak wel fijn vind bij drugs. De tijd vliegt voorbij terwijl je in je warme wollige bubbel zit. En een mooi bij effect is dat je er wel geil van kunt worden. Het geeft ook een apart vlinderig gevoel in de onderbuik en alles is intenser. De roes heeft wel wat weg van alcohol en ook wel wat van ghb, maar dan met een eigen draai en wat subtieler. Als mensen die dit als medicijn gebruiken deze bijwerkingen ook hebben dan snap ik niet hoe ze het dagelijks kunnen gebruiken. Ik houd goede pauzes en dan is één dosis al genoeg om de hele dag flink vaag te zijn. Ik kan er nog wel op werken maar het wordt er niet makkelijker op als je zo vaag bent. Als je dit dagelijks recreatief gebruikt schiet je tolerantie ook razendsnel omhoog en de afkick schijnt geen pretje te zijn. Oppassen dus met dit spul, het is zeker geen speelgoed. Wat me vaak wel opvalt is dat mensen reuzachtige doseringen voorgeschreven krijgen van pregabaline. Dan snap ik wel dat de side-effects de overhand kunnen nemen. Misschien dat het iets minder wordt vanwege tolerantie maar het zal vast niet helemaal verdwijnen. Wat betreft pregabaline beter dan benzo's: het zijn allebei heftige middelen en geen speelgoed. Pregabaline is wat mij betreft toch wel minder duivels dan benzo's. Dit omdat benzo's ook sterk fucken met je angst en je slaapritme. Van een benzoverslaving kan je de rest van je leven nog mentale klachten hebben en herstellen kan maanden duren. Met pregabaline is het allemaal wat meer korte termijn, het neukt niet zo hard met de psyche als benzo's. Klik om te vergroten... Ik bewaar ze nu idd ook voor lol maar na 1 week slikken was ik kapot, met opiaten voel ik me tenminste normaal."
"Ik heb een flinke opiaten tolerantie en geen benzo’s tolerantie maar heb nu een paar dagen diazepam 10Mg in de avond bovenop 2x10mg langwerkend oxy en4-5x 5MG oxy kortwerkend en ik leef nog. Verstandig is het niet maar ja"
"Qua methadon weet ik niets maar tot januari 2021 gebruikte ik rond de 500mg Oxycodon per dag met nog 600mg tramadol erbij. 20 januari 2021 met de Oxycodon gestopt en tramadol gaan afbouwen wat uiteindelijk tot 100mg tramadol per dag is gelukt. En nu half december 1 oxy 5MG op en nu alweer op 2x 10mg langwerkende oxy en 4a5 5MG oxy kortwerkend dus ben weer lekker bezig maar niet heus. Artsen hebben meestal geen idee hoeveel mensen nou echt slikken dus wil aangeven dat je ECHT de enige niet bent. Helaas heb ik geen advies voor je behalve rustig aan afbouwen of een minder sterke opiaat gebruiken zoals tramadol en dan alleen voldoende zodat je niet ziek wordt en dat dan weer afbouwen. Toen ik stopte met de Oxycodon maar wel verder bleef aan de tramadol heb ik nauwelijks afkickverschijnselen gehad, pas toen ik had afgebouwd tot 100mg tramadol per dag en zonder kwam te zitten werd ik echt ziek, zo ziek dat ik binnen 3 dagen weer een adresje had gevonden."
"transformated zei: Ja idd. De laatste jaren raken er meer een meer mensen verslaafd aan de opiaten. Ze maken altijd een schatting van de mensen die gebruiken maar ik denk dat er nog veel meer zijn dan dat ze denken. Klik om te vergroten... Dat zeker ja. Een dierbare van mij heeft een aandoening waarbij hij lichte pijn heeft en toe kan met diclofenac en zulk soort middelen. Maar omdat andere patiënten met dezelfde aandoening meer pijn aangeven kreeg hij direct 320 pillen 5MG oxy mee en 120 10MG langwerkende oxy. En dat is dan een maandvoorraad hè. Mijn buurvrouw smeekt d huisarts om diazepam en met erg veel moeite kreeg ze er 6 mee van 10mg. 6 pillen bedoel ik dan hè geen 6 strips. Ik heb dezelrd huisarts en kreeg zonder problemen ( vroeg er zelfs niet om) 120 stuks diazepam mee. Dat zijn bizarre voorraden."
"Msloverdj zei: Van kratom krijg je geen afkick. De mensen die wel.klachten hadden gebruikten meer dan 60 gram per dag.. en de klachten leken voornamelijk somatisch...onrust, cravings.. Je lichaam kan eraan wennen, je hebt dus een kleine kans op ontwenning, maar what's in a name. Je raakt er niet afhankelijk van, daarom krijg je ook geen fysieke afkick. Ik vind het sterker dan een natuurproduct maar velen malen milder dan wiet.. Er komen steeds meer pijn patiënten die hun oxycodon en tramadol in zijn geheel konden vervangen voor 1 a 2 x 4 gram kratom per dag. Dus als iemand van de heroïne afkomt..en eindigt op kratom juich ik dat persoonlijk alleen maar toe. Ik zie dat meer als een boost voor het nuchtere leven dan een vervanger zoals methadon. Je mag rijden onder invloed van kratom..want de werking is sterk genoeg voor effect, maar veels te subtiel om echt onder invloed te zijn. Klik om te vergroten... Welke kratom en op welke manier moet je het dan gebruiken? Ik had een doosje kratom Bali toen gekocht ( geen idee meer hoeveel MG) en merkte er echt helemaal niets van. Omdat ik helaas sinds een maand weer met m’n junkie gedrag bezig ben wil ik toch weer een afkick poging wagen met kratom."
"LunaRavi zei: O wat een lieve reactie doet me echt goed. Alleen wat is t klote op dit moment Klik om te vergroten... Wat enorm goed van je! Ik ken je niet eens maar ik ben oprecht trots op je en ook best jaloers want wou dat ik ook zo sterk was. Ga zo door ❤️"
"Hoi Lindsey. Ik ben inmiddels geopereerd en WAS afgekickt helaas nog veel pijn en daar oké lyrica gekregen waardoor ik zo erg zat te spacen dat ik niet meer kon functioneren. Vind dat spacen wel leuk maar niet 24/7. Nu dus weer tramadol maar erg weinig. 2x 25MG en daarmee kan ik t net uithouden en voel me soms zelfs een beetje high. Bizar dat ik begin dit jaar 30 pillen op een dag nam en niets voelde en nu van Zo weinig al. maar om op je vraag te komen, nee werd niet depri. Alleen de eerste 2 weken ook ivm het afkicken maar daarna niet Meer. Misschien herkennen anderen sit?"
"Bedoel je dat poeder oplossen of echt dat poeder gewoon in je mond stoppen?"
"Bij redbull vind ik vooral dat het zo lekker is icm met middelen. Het allerlekkerste op de wereld vind ik 2 oxys nemen en dan gaan douchen zodat ze onder de douche inslaan, dan in een schoon bed gaan liggen en redbull drinken terwijl je een serie kijkt in bed. Of cocaine met redbull, perfecte combinatie. Maar cocaine doe ik eens per 2-3 jaar en de oxys ben ik mee gestopt en zodra ik geen oxy meer slikte had ik ook geen trek meer in redbull."