Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

De duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

292 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet daadwerkelijk door een wel zeer zure appel heenbijten. Dat is helder.
Misschien kun je dit als het navolgende bezien...
Doordat je het nu echt zeer zwaar hebt, is daar één groot voordeel uit te destilleren .
Dat is het volgende
Als je hierdoorheen bent gekomen, en je krijgt na verloop van tijd cravings naar dit duivelse middel, dan spelen er twee dingen.
1. De ellende van nu ben je erg snel weer vergeten.
2. Bij cravings zul je niet gauw toegeven! De herinnering aan deze heel nare tijd zorgt ervoor dat je het wel uit je hoofd zal laten om ooit weer het middel van de duivel himself, opnieuw in te nemen.....voor mij is dit alcohol, voor jou oxcycodon.
Beide middelen vernietigen ons als we ooit weer deze willen innemen voor wat voor een rottige smoes dan ook.
Probeer dit als positief te bezien!
Dat doe ik ook, en....het helpt me!

Waardoor is juist n u je hart gebroken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
m
moiraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miems zei:
Update, helaas vrijwel niks positiefs te melden. Ik heb het zwaar, zowel geestelijk als lichaam zit ik er helemaal door heen. Tranen de vrije uitloop gaan is eigelijk alles wat ik nog kan..

Mijn hart is gebroken. Was het enkel het afkicken dan was het me met heel veel bloed zweet en tranen hoe dan ook gelukt. Maar helaas spelen er op prive gebied zoveel andere dingen mee. Het is teveel voor een hart om in 1x te verdragen. Nee ik zoek echt geen medelijden wat dat zal mij niks brengen. Daarnaast gaan ik en hormonen totaal niet door een deur. Ik herken heeeeeeek veel klachten van mijn postnatale depressie uit 2018 (toen was ik niet verslaafd aan oxy. Het doet me zoveel pijn dat er nu al duidelijke aanwijzingen zijn dat er weer geen roze wolk voor mij staat te wachten maar een dikke lelijke depressie die mij nog meer kapot zal maken. Er speelt zoveel, god ik wou dat ik het jullie uit kon leggen maar dit gaat zo diep, verschillende traumas, ik slaap niet meer,loop 24/7 met angst en paniek aanvallen. Ik haat het zo erg dat ik zwanger ben want ik neen nu niet alleen mezelf mee in deze hel maar ook een onschuldige kindje. Nee dit is echt zoveel meer dan ik kan verdragen. Ik heb de huisarts gebeld of ik niet ietw kan krijgen tegen deze onmenselijke angsten en paniek wat ik onderga. Ik ben op en ik wil gewoon niet meer. Het is mijn geloof waardoor ik nooit zelf een einde aan mijn leven zou maken anders had ik dat zelfs overwogen want dit is echt niet meer mensenelijk wat mijn hart moet dragen.
Klik om te vergroten...
Veel moed Miems, goed dat je belde naar de huisarts voor hulp
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Houd vol, Miems!
Niet en nooit opgeven!
Voor depressie zijn er straks ook goede medicijnen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel goed, en pregabaline heeft absoluut de voorkeur, let maar op....eerst gesprekken voeren
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miems
Ik denk dat je er niet veel aan hebt,maar ik heb bij de eerste ook een vreselijke zwangerschap gehad.Mijn schildklier ging te snel,was zo mager als een lat.Ze konden de baby zo voelen met hun handen aan mijn buik.Sliep heel weinig,mocht geen medicijnen van de arts.Hij was al boos dat ik valeriaan slikte.Toch probeerde ik het met homeopathische middelen.Ik ben er door gekomen die 9 maanden.Toen kreeg ik valium.Ik denk dat je best een slaappil mag.Houd moed!
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#6
joetsie zei:
Miems
Ik denk dat je er niet veel aan hebt,maar ik heb bij de eerste ook een vreselijke zwangerschap gehad.Mijn schildklier ging te snel,was zo mager als een lat.Ze konden de baby zo voelen met hun handen aan mijn buik.Sliep heel weinig,mocht geen medicijnen van de arts.Hij was al boos dat ik valeriaan slikte.Toch probeerde ik het met homeopathische middelen.Ik ben er door gekomen die 9 maanden.Toen kreeg ik valium.Ik denk dat je best een slaappil mag.Houd moed!
Klik om te vergroten...

Slaappil (of inslaappil als temezepam) mag inderdaad in de zwangerschap maar in de termijn waar @Miems zit, bijna 36 weken, is de grote voorkeur wel in het ziekenhuis slapen daarmee zodat ze de baby extra kunnen controleren dmv ecg in de ochtend na het slapen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zij moet onder toezicht slaap krijgen!
Het duurt veel te lang zo ....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blij dat je zoontje er is en hij niks ergs heeft overgehouden aan de oxycodon! Gefeliciteerd!!
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Legio Patria Nostra zei:
Je moet daadwerkelijk door een wel zeer zure appel heenbijten. Dat is helder.
Misschien kun je dit als het navolgende bezien...
Doordat je het nu echt zeer zwaar hebt, is daar één groot voordeel uit te destilleren .
Dat is het volgende
Als je hierdoorheen bent gekomen, en je krijgt na verloop van tijd cravings naar dit duivelse middel, dan spelen er twee dingen.
1. De ellende van nu ben je erg snel weer vergeten.
2. Bij cravings zul je niet gauw toegeven! De herinnering aan deze heel nare tijd zorgt ervoor dat je het wel uit je hoofd zal laten om ooit weer het middel van de duivel himself, opnieuw in te nemen.....voor mij is dit alcohol, voor jou oxcycodon.
Beide middelen vernietigen ons als we ooit weer deze willen innemen voor wat voor een rottige smoes dan ook.
Probeer dit als positief te bezien!
Dat doe ik ook, en....het helpt
Klik om te vergroten...

Legio Patria Nostra zei:
Zij moet onder toezicht slaap krijgen!
Het duurt veel te lang zo ....
Klik om te vergroten...
Legio Patria Nostra zei:
Je moet daadwerkelijk door een wel zeer zure appel heenbijten. Dat is helder.
Misschien kun je dit als het navolgende bezien...
Doordat je het nu echt zeer zwaar hebt, is daar één groot voordeel uit te destilleren .
Dat is het volgende
Als je hierdoorheen bent gekomen, en je krijgt na verloop van tijd cravings naar dit duivelse middel, dan spelen er twee dingen.
1. De ellende van nu ben je erg snel weer vergeten.
2. Bij cravings zul je niet gauw toegeven! De herinnering aan deze heel nare tijd zorgt ervoor dat je het wel uit je hoofd zal laten om ooit weer het middel van de duivel himself, opnieuw in te nemen.....voor mij is dit alcohol, voor jou oxcycodon.
Beide middelen vernietigen ons als we ooit weer deze willen innemen voor wat voor een rottige smoes dan ook.
Probeer dit als positief te bezien!
Dat doe ik ook, en....het helpt me!

Waardoor is juist n u je hart gebroken?
Klik om te vergroten...
Zoveel zaken maar wat mij het meest opbreekt is mijn lieve vader die we aan het verliezen zijn. Ik kan dat niet verwerken. Door mijn verslaving heb ik hem de afgelopen maanden zwaar verwaarloosd. Hij gaat mega hard achteruit en heel soms weet ie ook niet meer wie ik ben.

Daarnaast heb ik ook een hele zieke mama en zij kan niet door 1 deur met mijn vader. Dus zolang ik leef is het een en al trauma en dat zal zo blijven tot hun dood helaas. Er spelen zoveel dingen. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen met verwerken. En de bevalling die bijna voor de deur staat.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit alles komt er dus nog een keer bovenop!
Dat maakt het extra zwaar.
Deze trauma's gaan niet " zomaar" over, als beide ouders er niet meer zijn. Eerder het tegendeel.
Maar terugvallen in gebruiken werkt echt niet....!
Tanden op elkaar, en doorvechten!
Je bent al zo goed op weg...
Houd vol!

En dan nog dit:
Iedereen heeft wel zijn eigen rugzak vol met narigheid, trauma's, het gaat erom hoe je ermee omgaat...
Druggebruik is niet een goede manier. Nee.
Toen ik mijn grootste trauma ervaring kreeg, heb ik dit jarenlang onderdrukt met hash en weed.
Daarna alcohol en benzodiazepines.
Waar heeft dit toe geleid?
Naar een totale stilstand van het verwerkingsproces!

Stop je vervolgens met gebruiken, dan komt de hele zooi weer naar boven en zegt:
Daar ben ik weer....en nu ga ik je alsnog onderuit halen!
En dit gebeurde dus ook.
Nu, 40 (!) Jaar exact op de dag af, ben ik nog altijd niet te genieten in deze donkere dagen voor kerst.
Het trauma laat nog even merken, dat " het" er nog altijd is.

Ik heb dan ook een pestpokkehekel aan Kerstmis...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miems,ik kan het niet laten,maar jou verhaal herken ik zo goed.Na bijna drie jaar internist gelopen met medicatie voor de schildklier,ging het goed.Ik wilde een tweede kind.Ook mijn lieve moeder werd ongeneeselijk ziek,en met mij ging het ook niet goed.Mijn vader was gebroken van verdriet.Hij ging drinken.Ma overleed,,een jaar later mijn vader.Ik dronk,de kinders waren 7 en 3 jaar.Ik wilde niet aan de antidepresivia.Jaren later toch gedaan.Had ik dat maar eerder gedaan.DRonk alleen savonds toen.Ik ben 65 jaar oud heb 3 kleinkids.Ouders overlijden dat hoort bij het leven.Als iedereeen zijn rugzak op tafel gooit,en je mocht kiezen,pak je je eigen rugzak.
LIefs
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor jullie reacties. Zodra de kinderen slapen zal ik er op reageren @Legio Patria Nostra op de een of andere manier voel ik een connectie met jou (of u) ik weet niet wat je liever hebt. Je bent netzoals @Sterretje1984 fijn om mee in gesprek te gaan.

Vandaag dan eindelijk datum vast geprikt wanneer mijn kindje geboren word. Dag en tijd dat ik ingeleid word om te bevallen.Nu is het echt aftellen en haal ik het echt niet in me kop nog maar een misstap te maken. Nee neee neee echt niet, ik ben zo dichtbij hem eindelijk in mijn armen te sluiten. Ik hoop dat hij mij zal vergeven want ik zal hem alle liefde geven die hij verdient en meer
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Miems,ik kan het niet laten,maar jou verhaal herken ik zo goed.Na bijna drie jaar internist gelopen met medicatie voor de schildklier,ging het goed.Ik wilde een tweede kind.Ook mijn lieve moeder werd ongeneeselijk ziek,en met mij ging het ook niet goed.Mijn vader was gebroken van verdriet.Hij ging drinken.Ma overleed,,een jaar later mijn vader.Ik dronk,de kinders waren 7 en 3 jaar.Ik wilde niet aan de antidepresivia.Jaren later toch gedaan.Had ik dat maar eerder gedaan.DRonk alleen savonds toen.Ik ben 65 jaar oud heb 3 kleinkids.Ouders overlijden dat hoort bij het leven.Als iedereeen zijn rugzak op tafel gooit,en je mocht kiezen,pak je je eigen rugzak.
LIefs
Klik om te vergroten...
Gecondoleerd. Ondanks je verdriet voel ik aan dat je een sterke ziel hebt. Zo ontzettend dankbaar voor deze groep.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."