#1
wat naar!! ik ben zelf van 150mg kortwerkend per dag in 1x naar 0 gegaan met naltrexon, en echt, ik kreeg zelfs de neiging iemand wat aan te doen zo erg wilde ik dat het stopte. als je het met een dusdanig middel stopzet, word alle oxy in 1x uit je lichaam gegooid. en dat doet pijn. maar na 5 dagen absolute hel kon ik weer eten! ik kon weer fietsen! de lichamelijke afkick is een kleine week echt enorm doorbijten, en daarna zal je wellicht nog wat maanden last hebben van de mentale dingen, maar tegen de tijd dat je kindje geboren is zullen die ook zo goed als weg zijn. cold turkey is een ware hel, maar wel een van de weinige echt effectieve manieren van stoppen met opiaten!!
edit: NIET ZOMAAR COLD TURKEY GAAN!!!! bij mij kwam er 5x per dag een arts langs om mijn bloeddruk etc te monitoren, en ik nam 8 verschillende medicijnen om het iets dragelijker te maken. GOED LUISTEREN NAAR DE PROFESSIONAL WANT JE BENT ZWANGER!!
edit: NIET ZOMAAR COLD TURKEY GAAN!!!! bij mij kwam er 5x per dag een arts langs om mijn bloeddruk etc te monitoren, en ik nam 8 verschillende medicijnen om het iets dragelijker te maken. GOED LUISTEREN NAAR DE PROFESSIONAL WANT JE BENT ZWANGER!!
