#1
Dag iedereen,
ik heb een account aangemaakt om hier te kunnen reageren op dit topic. Eerst en vooral aan @Miems en @Sterretje1984: bedankt voor jullie openheid rond oxy tijdens de zwangerschap
Ik ben 30 weken zwanger. Voor mijn zwangerschap nam ik 5 x 5mg snelwerkende Oxynorm per 24 uur. Dit omdat ik rugpatient ben en zo kon ik blijven werken en functioneren. Mijn huisarts en gynaecoloog zijn beiden op de hoogte. Ik heb nu tijdens de zwangerschap afgebouwd naar eerst: 3 x 5 mg per 24 uur en nu zit ik aan 1x 5 mg per 24 uur. Het is zwaar, ik heb veel last van cravings en hevig bewegende benen. ‘s Nachts word ik constant wakker van de pijn. Maar ik moet en zal doorzetten. Binnenkort ga ik dus ook die laatste pil 5 mg per 24 uur stoppen. En dan ben ik clean. Ik ben bang voor die bijwerkingen als ik die laatste 5 mg stop. Ik vind het niet kunnen slapen het ergst tot nu toe.
Iedereen is anders dat voorop, maar van de keer dat ik heb afgebouwd (alle andere keren zo gestopt) heb ik het meeste last gehad van die laatste dosis naar 0 toe. Maar het grote voordeel het word ook weer beter. Wat goed van je trouwens dat je al zo ver bent gekomen met afbouwen petje af hoor!!