#1
Are you the future you? Curious..Februari
Are you the future you? Curious..Februari
Waarom?🤔Are you the future you? Curious..
Hoezo tijdsreiziger?Tijdrijzer hiero gekke shiit ouwe
Bekijk bijlage 35570
Geef me even wat tips dan. Nu ben ik curious ook
Pssst. Het is januari!Hoezo tijdsreiziger?
Ze wou daarnet roken, heb haar van de craving afgeholpen.
Ben he le maal lost momenteel.
Maar we gaan haar dagboek niet verpesten met spam. 😘

I 

nice, lijkt wel afrika.Dag 1: Bijna 24 uur
Vanochtend toen ik wakker werd had ik het echt moeilijk. Super erge cravings en kom mezelf echt geen draai geven. Ben toen maar weer in bed gaan liggen tot een uur of 12
Toen mam thuis kwam van werk rond 1u merkte ik dat ik een mega kort lontje had, heeel chagrijnig, kan echt letterlijk om alles huilen en werd er helemaal gek van. Gatver wat kut dit zo zeg.
Heb toen maar besloten dat ik even een stukje ging wandelen, even gedachtes opzij en lopen met muziek in. Heb een ronde gemaakt van 10 km en in die 10km heb ik 5/6 keer gedacht ‘Shittt , peuken niet bij me... Ohja...’
Bekijk bijlage 14903Bekijk bijlage 14904I
Bekijk bijlage 14901
Bekijk bijlage 14902
Verder gaat het eigenlijk best goed. De hele erge cravings waren alleen in ochtend en heb ik nu echt niet meer. Wel vaak de gedachten nog van oh ff roken, maar dat is meer de gewoonte denk ik.
Lichamelijk merk ik dat ik heeel veel hoest. Ben nog niet 100% hersteld van m’n longontsteking en heb het gevoel dat het nu helemaal los komt. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk.
Dus. So far so good
Inderdaad ja...nice, lijkt wel afrika.
Is dat de Posbank...???
+1.Succes jij!! Super voornemen!!
En wauw mooie omgeving daar zeg!![]()
Nee is in Drenthe 😄Is dat de Posbank...???
Heeeel mooi 😍😍😍Nee is in Drenthe 😄
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."