Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: ik ga stoppen met roken

Dagboek: ik ga stoppen met roken

262 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Februari
Klik om te vergroten...
Are you the future you? Curious..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Are you the future you? Curious..
Klik om te vergroten...
Waarom?🤔
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Tijdrijzer hiero gekke shiit ouwe

Bekijk bijlage 35570


Geef me even wat tips dan. Nu ben ik curious ook
Klik om te vergroten...
Hoezo tijdsreiziger?
Ze wou daarnet roken, heb haar van de craving afgeholpen.
Ben he le maal lost momenteel.
Maar we gaan haar dagboek niet verpesten met spam. 😘
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Hoezo tijdsreiziger?
Ze wou daarnet roken, heb haar van de craving afgeholpen.
Ben he le maal lost momenteel.
Maar we gaan haar dagboek niet verpesten met spam. 😘
Klik om te vergroten...
Pssst. Het is januari!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Super trots op jou..!!! 💪👏
Houd vol jij kunt dit..!! 😘❤️
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
I’m rocking this!!🤩 Gaat net zo goed
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik had eerder moeten zeuren, een giertank is er niks bij maar ben het kwijt 😂
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag 1: Bijna 24 uur
Vanochtend toen ik wakker werd had ik het echt moeilijk. Super erge cravings en kom mezelf echt geen draai geven. Ben toen maar weer in bed gaan liggen tot een uur of 12

Toen mam thuis kwam van werk rond 1u merkte ik dat ik een mega kort lontje had, heeel chagrijnig, kan echt letterlijk om alles huilen en werd er helemaal gek van. Gatver wat kut dit zo zeg.
Heb toen maar besloten dat ik even een stukje ging wandelen, even gedachtes opzij en lopen met muziek in. Heb een ronde gemaakt van 10 km en in die 10km heb ik 5/6 keer gedacht ‘Shittt , peuken niet bij me... Ohja...’
8ADF48F2-ADAA-4542-A6A2-699C6B4E3FAA.jpegB868FB84-A30C-45D9-B01A-BB4255087830.jpegI
E4C45D88-67BB-4A22-9CB6-1F43884D4CFA.jpeg
0CB3A181-5904-4E68-98F9-0E778A48986F.jpeg
Verder gaat het eigenlijk best goed. De hele erge cravings waren alleen in ochtend en heb ik nu echt niet meer. Wel vaak de gedachten nog van oh ff roken, maar dat is meer de gewoonte denk ik.
Lichamelijk merk ik dat ik heeel veel hoest. Ben nog niet 100% hersteld van m’n longontsteking en heb het gevoel dat het nu helemaal los komt. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk.

Dus. So far so good
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker bezig chick!! 🥰
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Succes. Hier ook al 1.5j gestopt met peuken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Succes jij!! Super voornemen!!

En wauw mooie omgeving daar zeg! :hearteyes:
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Dag 1: Bijna 24 uur
Vanochtend toen ik wakker werd had ik het echt moeilijk. Super erge cravings en kom mezelf echt geen draai geven. Ben toen maar weer in bed gaan liggen tot een uur of 12

Toen mam thuis kwam van werk rond 1u merkte ik dat ik een mega kort lontje had, heeel chagrijnig, kan echt letterlijk om alles huilen en werd er helemaal gek van. Gatver wat kut dit zo zeg.
Heb toen maar besloten dat ik even een stukje ging wandelen, even gedachtes opzij en lopen met muziek in. Heb een ronde gemaakt van 10 km en in die 10km heb ik 5/6 keer gedacht ‘Shittt , peuken niet bij me... Ohja...’
Bekijk bijlage 14903Bekijk bijlage 14904I
Bekijk bijlage 14901
Bekijk bijlage 14902
Verder gaat het eigenlijk best goed. De hele erge cravings waren alleen in ochtend en heb ik nu echt niet meer. Wel vaak de gedachten nog van oh ff roken, maar dat is meer de gewoonte denk ik.
Lichamelijk merk ik dat ik heeel veel hoest. Ben nog niet 100% hersteld van m’n longontsteking en heb het gevoel dat het nu helemaal los komt. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk.

Dus. So far so good
Klik om te vergroten...
nice, lijkt wel afrika.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed dat je stopt en om het op deze manier te doen! Lijkt me een goede stok achter de deur. Wat een mooi rondje trouwens :hearteyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cruelti. zei:
nice, lijkt wel afrika.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja...

Vreemd dat er zulke omgevingen zijn in Nederland.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Jesse Pinkvrouw
Je bent super goed bezig, vooral lekker in de buitenlucht. Echt schitterende foto’s en een geweldige omgeving: genieten!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Inderdaad ja...

Vreemd dat er zulke omgevingen zijn in Nederland.
Klik om te vergroten...
Jaa klopt! In de lente/zomer is het gele helemaal paars van de lavendel🥰

D0AC8DC9-A1F5-468E-9458-E03753A4C647.jpeg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Jaa klopt! In de lente/zomer is het gele helemaal paars van de lavendel🥰

Bekijk bijlage 14908
Klik om te vergroten...
Is dat de Posbank...???
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Succes jij!! Super voornemen!!

En wauw mooie omgeving daar zeg! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
+1.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Is dat de Posbank...???
Klik om te vergroten...
Nee is in Drenthe 😄
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
Nee is in Drenthe 😄
Klik om te vergroten...
Heeeel mooi 😍😍😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."