#1
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Kop op !Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
De wereld vergaat niet.Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Voelt nu gewoon vet kut omdat teveel wijn heb gedronken en de sigaret maakte me vet misselijk. Kan mezelf wel voor m’n kop slaan. Was niet eens lekkerDe wereld vergaat niet.
Een stapje terug kan gebeuren, hoort er misschien wel bij.
Morgen weer met frisse moed verder gaan waar je was gebleven.
1 peuk is echt geen ramp. Morgen ga je verder waar je gebleven was.Voelt nu gewoon vet kut omdat teveel wijn heb gedronken en de sigaret maakte me vet misselijk. Kan mezelf wel voor m’n kop slaan. Was niet eens lekker
Kut peuk

Was je bij jou thuis? Of op visite? Jammer dat ze geen rekening met je houden...Heb het er vanavond echt heel moeilijk mee. Iedereen aan het roken hier binnen en niemand wilt naar buiten.
Blegh![]()
1 peuk is idd niet goed maar begrijpelijk. Vandaag gewoon weer door gaan met stoppen. Het is gebeurd en verander je niks meer aan. Maak jezelf niet gek meid, komt goed! 🥰Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Ja dat is zeker waar, want weet nu wel zeker dat ik gewoon echt geen sigaret meer op wil steken. Heel gek hoe ik er in 1 week zo’n afkeur naar kon krijgen.Nu je weet dat je er misselijk en duizelig van wordt en het niet eens lekker is, kan die kleine terugval zelfs goed zijn over het geheel gezien. Zo gaat dat toch vaak met terugvallen bij verschillende verslavingen. Dan leer je weer even hoe slecht het voor je was/is en hoe weinig je er eigenlijk uit haalde.
Natuurlijk baal je op zo'n moment toch enorm, maar ik heb het bij mezelf ook gezien dat (kleine) terugvallen bij een verslaving juist hielpen in het proces van beter worden. Ik raad het niemand aan natuurlijk, maar gebeurd het tóch, dan is het lang niet het einde van de wereld.
Wat knap!Ga zo door!Ja dat is zeker waar, want weet nu wel zeker dat ik gewoon echt geen sigaret meer op wil steken. Heel gek hoe ik er in 1 week zo’n afkeur naar kon krijgen.
Ik denk dat je wel gelijk hebt hierin, want het heeft echt niks toegevoegd
Hahah ja je zal het haast denken héPlottwist:
Je hersenen wilde je laten zien hoe vies een sigaret inmiddels is en daardoor is het nu nog makkelijker om ze te laten liggen![]()
Heel apart eigenlijk dat je moeder gewoon door rookt in huis waar jij bij bent ipv jou te steunen......zij kan ook ff buiten rokenHahah ja je zal het haast denken hé
Vandaag zonder problemen niet gerookt gelukkig, mam zit voor me te roken maar het doet me niks 😀
Maar je inspireert me zeker ook!Super dat je weer gestopt bent, je inspireert me...
Denk er ook over na om je op te volgen
Op de knietjes bij de baas van een local gym. Dit werkt ik spreek uit ervaringHahaha, al een tijdje mee gestopt, sinds aug sport ik 5 dagen in de week in de sportschool. Maar ja dat gaat nu helaas niet..
Staan de ingrediënten niet op de verpakking?Vandaag weer met 2 vingers in de neus doorgelopen!
Ben benieuwd of m’n lichaam al bezig is met herstellen op deze manier.. ik krijg geen teer en alle bullshit meer binnen lijkt me. Alleen nicotine toch?
Teer ontstaat bij het verbranden van de tabak. Dit krijg je dus niet binnen met de pleisters. Deze pleisters zijn bedoeld om nicotine af te geven, het verslavende element van tabak.ik krijg geen teer en alle bullshit meer binnen lijkt me. Alleen nicotine toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."