Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: ik ga stoppen met roken

Dagboek: ik ga stoppen met roken

262 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jesse Pinkvrouw zei:
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Klik om te vergroten...
Kop op !
Na regen komt zonneschijn !!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesse Pinkvrouw zei:
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Klik om te vergroten...
De wereld vergaat niet.
Een stapje terug kan gebeuren, hoort er misschien wel bij.
Morgen weer met frisse moed verder gaan waar je was gebleven.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
rowdy zei:
De wereld vergaat niet.
Een stapje terug kan gebeuren, hoort er misschien wel bij.
Morgen weer met frisse moed verder gaan waar je was gebleven.
Klik om te vergroten...
Voelt nu gewoon vet kut omdat teveel wijn heb gedronken en de sigaret maakte me vet misselijk. Kan mezelf wel voor m’n kop slaan. Was niet eens lekker

Kut peuk
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jesse Pinkvrouw zei:
Voelt nu gewoon vet kut omdat teveel wijn heb gedronken en de sigaret maakte me vet misselijk. Kan mezelf wel voor m’n kop slaan. Was niet eens lekker

Kut peuk
Klik om te vergroten...
1 peuk is echt geen ramp. Morgen ga je verder waar je gebleven was.
Je weet nu hoe makkelijk het kan gebeuren.
Het is echt niet eenvoudig om te stoppen en je bent verder goed op weg.
Gewoon een leermoment, kop op.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Good night @Jesse Pinkvrouw, morgen weer verder waar je gebleven was. Sterk ben je al heb je bewezen aan ons en aan jezelf. Ik geloof in je!

1612052267054.gif
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jesse Pinkvrouw zei:
Heb het er vanavond echt heel moeilijk mee. Iedereen aan het roken hier binnen en niemand wilt naar buiten.
Blegh :(
Klik om te vergroten...
Was je bij jou thuis? Of op visite? Jammer dat ze geen rekening met je houden...

Jesse Pinkvrouw zei:
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Klik om te vergroten...
1 peuk is idd niet goed maar begrijpelijk. Vandaag gewoon weer door gaan met stoppen. Het is gebeurd en verander je niks meer aan. Maak jezelf niet gek meid, komt goed! 🥰
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks lieve mensen, vandaag gewoon verder gegaan alsof het niet gebeurt is. Ook geen moeite mee of wat dan ook.

Gister avond eindigde de avond in ruzie met m’n moeder en toen is ze boos naar bed gegaan. Toen zat ik alleen beneden met alle rotzooi nog van de visite (die waren ook al weg). Dus heb de wijn op gedronken en toen dacht ik ‘fack it’ ik steek er 1 op wat boeit het. Het was niet eens lekker en werd instant misselijk en duizelig. Had er direct spijt van.

het voelde indd alsof het hele proces naar de knoppen was, maar dat kwam ook omdat er heel veel emotie en drank in het spel was dus dat helpt ook niet mee. Dan lijkt het allemaal 10x erger dan dat het is.

Ik wuif dit gewoon weg, is niet gebeurt en ben vanavond gewoon een week gestopt. Klaar

Bedankt voor alle lieve berichtjes! Doet me goed! 🥰🥰
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu je weet dat je er misselijk en duizelig van wordt en het niet eens lekker is, kan die kleine terugval zelfs goed zijn over het geheel gezien. Zo gaat dat toch vaak met terugvallen bij verschillende verslavingen. Dan leer je weer even hoe slecht het voor je was/is en hoe weinig je er eigenlijk uit haalde.

Natuurlijk baal je op zo'n moment toch enorm, maar ik heb het bij mezelf ook gezien dat (kleine) terugvallen bij een verslaving juist hielpen in het proces van beter worden. Ik raad het niemand aan natuurlijk, maar gebeurd het tóch, dan is het lang niet het einde van de wereld.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Nu je weet dat je er misselijk en duizelig van wordt en het niet eens lekker is, kan die kleine terugval zelfs goed zijn over het geheel gezien. Zo gaat dat toch vaak met terugvallen bij verschillende verslavingen. Dan leer je weer even hoe slecht het voor je was/is en hoe weinig je er eigenlijk uit haalde.

Natuurlijk baal je op zo'n moment toch enorm, maar ik heb het bij mezelf ook gezien dat (kleine) terugvallen bij een verslaving juist hielpen in het proces van beter worden. Ik raad het niemand aan natuurlijk, maar gebeurd het tóch, dan is het lang niet het einde van de wereld.
Klik om te vergroten...
Ja dat is zeker waar, want weet nu wel zeker dat ik gewoon echt geen sigaret meer op wil steken. Heel gek hoe ik er in 1 week zo’n afkeur naar kon krijgen.
Ik denk dat je wel gelijk hebt hierin, want het heeft echt niks toegevoegd
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
Ja dat is zeker waar, want weet nu wel zeker dat ik gewoon echt geen sigaret meer op wil steken. Heel gek hoe ik er in 1 week zo’n afkeur naar kon krijgen.
Ik denk dat je wel gelijk hebt hierin, want het heeft echt niks toegevoegd
Klik om te vergroten...
Wat knap!Ga zo door!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Plottwist:

Je hersenen wilde je laten zien hoe vies een sigaret inmiddels is en daardoor is het nu nog makkelijker om ze te laten liggen :grimacing:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
HierEnDaarEenFuifje zei:
Plottwist:

Je hersenen wilde je laten zien hoe vies een sigaret inmiddels is en daardoor is het nu nog makkelijker om ze te laten liggen :grimacing:
Klik om te vergroten...
Hahah ja je zal het haast denken hé

Vandaag zonder problemen niet gerookt gelukkig, mam zit voor me te roken maar het doet me niks 😀
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Hahah ja je zal het haast denken hé

Vandaag zonder problemen niet gerookt gelukkig, mam zit voor me te roken maar het doet me niks 😀
Klik om te vergroten...
Heel apart eigenlijk dat je moeder gewoon door rookt in huis waar jij bij bent ipv jou te steunen......zij kan ook ff buiten roken
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind het echt rot voor je dat je hiermee moet dealen terwijl je het zo goed doet. Misschien heb ik een tip voor je..
Magnesium nemen!! Liever nu iets te veel zelfs. In de ochtend en avond neem je een dosis.

Hoop dat je er snel vanaf bent 😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toppertjeeeee! Geheel terrecht trots en blij! Doe het je echt niet na.

Zoraa zei:
Super dat je weer gestopt bent, je inspireert me...
Denk er ook over na om je op te volgen
Klik om te vergroten...
Maar je inspireert me zeker ook!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Hahaha, al een tijdje mee gestopt, sinds aug sport ik 5 dagen in de week in de sportschool. Maar ja dat gaat nu helaas niet..
Klik om te vergroten...
Op de knietjes bij de baas van een local gym. Dit werkt ik spreek uit ervaring
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vandaag weer met 2 vingers in de neus doorgelopen!
Ben benieuwd of m’n lichaam al bezig is met herstellen op deze manier.. ik krijg geen teer en alle bullshit meer binnen lijkt me. Alleen nicotine toch?
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jesse Pinkvrouw zei:
Vandaag weer met 2 vingers in de neus doorgelopen!
Ben benieuwd of m’n lichaam al bezig is met herstellen op deze manier.. ik krijg geen teer en alle bullshit meer binnen lijkt me. Alleen nicotine toch?
Klik om te vergroten...
Staan de ingrediënten niet op de verpakking?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
ik krijg geen teer en alle bullshit meer binnen lijkt me. Alleen nicotine toch?
Klik om te vergroten...
Teer ontstaat bij het verbranden van de tabak. Dit krijg je dus niet binnen met de pleisters. Deze pleisters zijn bedoeld om nicotine af te geven, het verslavende element van tabak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."