#1
Het zit al een aantal weken in m’n hoofd om weer een poging te wagen. Ik ga vandaag naar de drogisterij om nicotine pleisters op te halen. Hopelijk helpt dat wat beter ivm darmen.
Hey, heel veel succes! Ik ben 2jaar geleden gestopt door te vapen. Zit nu kleine maand op 0mg Nicotine en ga vanzelf amper nog vapen...Dag hallo,
Morgen ga ik stoppen met roken, na meerdere mislukte pogingen gaat het nu echt gebeuren. En dat heeft een goede reden, ik ga deze zomer naar Aruba en dat geld kan ik heel goed gebruiken daarvoor. Heel goed doel dus! 😄
Ik rook de laatste tijd 10,- per dag en dat is mega veel. Al mijn studiefinanciering gaat er aan op en dat is gewoon mega zonde. Ik rook al 5 jaar en heb 3 serieuze pogingen gedaan, maar uiteindelijk toch weer mislukt. Nu wil ik dat het echt gaat lukken, ik kan dan gewoon 300,- per maand opzij zetten.
Ik ga een dagboek bij houden om er in te zetten hoe ik me voel en als ik het moeilijk, het even van me af te schrijven.
Vanavond rook ik mijn laatste sigaretje en dan is het gebeurt. Ik voel me er goed over en ik sta er zelf 100% achter
Mijn moeder rookt ook, ze is er zelf nog niet aan toe om te stoppen dus doet niet mee. Maar ze wilt me wel supporten en gaat vanaf morgen ook buiten roken ipv in huis. Sigaretten komen zo min mogelijk in mijn zicht.
Het gaat vast heel moeilijk worden maar heb er een goed gevoel over. Ga ik nooit meer een sigaret roken? Vast niet. Ik ga mezelf niet dwingen om nooit meer te roken want dat werkt bij mij averechts. Maar nu wil ik van de verslaving af.
Als mensen tips hebben, hoor ik het graag! Ik heb de vorige keer Champix gebruikt. Ik werd daar heel neerslachtig en ziek van, dus dat gebruik ik niet weer en eigenlijk wil ik ook niet aan de pleisters oid. Ik wil het gewoon zelf doen 😄
Als mensen tips hebben, hoor ik het graag! Ik heb de vorige keer Champix gebruikt. Ik werd daar heel neerslachtig en ziek van, dus dat gebruik ik niet weer en eigenlijk wil ik ook niet aan de pleisters oid. Ik wil het gewoon zelf doen 😄
Dankjewel 😄Goedemorgen @Jesse Pinkvrouw!
Hopelijk gaat het slapen langzaam beter.
Maak er een mooie dag van. Ondanks de regen is het lekker om naar buiten te gaan.
En dat slechte slapen komt echt door het stoppen met roken?Dankjewel 😄
Slapen ging weer heel ruk vannacht, meerdere keren wakker geworden en raar gedroomd..
Kan vandaag helaas niet naar buiten want heb onwijs veel voor school te doen. Dus geen lichamelijk productieve dag helaas
Ja denk het wel, sliep voor het stoppen met roken goed. Vooral het inslapen ging heel makkelijk.En dat slechte slapen komt echt door het stoppen met roken?
Kun je niet 20 minuutjes naar buiten dan?Zal je enorm goed doen en is ook bevorderlijk voor je slaap.
![]()
Pfoe, dan zal ik nog 2 weken moeten dus haha. Nja gelukkig niet veel verplichtingen de komende tijd.Ik had hier ook last van toen ik stopte. Ik ben nu op de 2.5 weken en het wordt al een stuk beter. Zoals met alles bij het stoppen met roken: Gewoon volhouden
Ik had hier ook last van toen ik stopte. Ik ben nu op de 2.5 weken en het wordt al een stuk beter. Zoals met alles bij het stoppen met roken: Gewoon volhoudenJa denk het wel, sliep voor het stoppen met roken goed. Vooral het inslapen ging heel makkelijk.
Nu slaap ik 4/5uurtjes per nacht, veel wakker en inslapen duurt zeker anderhalf uur.
Heb dat de andere pogingen ook gehad dus this niet iets nieuws voor me haha.
Zal eens kijken of ik ergens een gaatje vind om naar buiten te gaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."