Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: ik ga stoppen met roken

Dagboek: ik ga stoppen met roken

262 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel succes, gaat je lukken!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jesse Pinkvrouw zei:
Goodmorning, vannacht weer slecht geslapen. Heel onrustig, veel dromen en veel wakker worden.. Toch wel erg vervelend dit.
Klik om te vergroten...
Houd vol meid, houd vol!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Houd vol meid, houd vol!
Klik om te vergroten...
Komt goed! 😄
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jesse Pinkvrouw zei:
Het sneeeeeuwt hier!
Klik om te vergroten...
Hier miezer regen en koud...
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Hier miezer regen en koud...
Klik om te vergroten...
Ah wat jammer. Het blijft hier ook niet echt liggen dus dat is jammer..

6F1C07BF-DDBD-46F7-A914-8F181F5EA745.png
Bijna 70 sigaretten niet gerookt, en dat in nog geen 2 en halve dag.
Veel joh
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaat tot nu toe nog goed vandaag, lekker voor school bezig en bijna tot geen cravings :)
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jesse Pinkvrouw zei:
Gaat tot nu toe nog goed vandaag, lekker voor school bezig en bijna tot geen cravings :)
Klik om te vergroten...
goed zeg!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mam zit steeds te roken binnen, gatver wat stinkt dat zeg.. Echt heel vies
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je doet het super goed, trots op jou.. 💪😘❤️
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jesse Pinkvrouw zei:
Mam zit steeds te roken binnen, gatver wat stinkt dat zeg.. Echt heel vies
Klik om te vergroten...
Dat zou toch niet?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Omg m’n smaak veranderd, de Turkse pizza was echt mega lekker. Normaal smaakte dat echt wat doffer, maar was nu echt onwijs lekker. Wil er gewoon nog 1 hahaha

Mindless zei:
Dat zou toch niet?
Klik om te vergroten...
Hahah erg he, verbaas me echt over de geur
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dag 3
Vandaag ging het weer erg makkelijk, slapen ging wel slecht en heb echt heel veel gedroomd en heel onrustig geslapen.
Wel heb ik het gevoel dat m’n korte lontje wat aan het verdwijnen is gelukkig! Smaak en geur is overduidelijk beter aan het worden!
Wel ben ik hier en daar wat duizelig als ik m’n hoofd te snel beweeg, maar ga er vanuit dat dat zo overgaat
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Dag 3
Vandaag ging het weer erg makkelijk, slapen ging wel slecht en heb echt heel veel gedroomd en heel onrustig geslapen.
Wel heb ik het gevoel dat m’n korte lontje wat aan het verdwijnen is gelukkig! Smaak en geur is overduidelijk beter aan het worden!
Wel ben ik hier en daar wat duizelig als ik m’n hoofd te snel beweeg, maar ga er vanuit dat dat zo overgaat
Klik om te vergroten...
Je mag trots op jezelf zijn 👏👏
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Goodmorning, vannacht weer slecht geslapen. Heel onrustig, veel dromen en veel wakker worden.. Toch wel erg vervelend dit.
Klik om te vergroten...
Vergeet niet dat het tijdelijk is en dat elke dag je dichter brengt naar een leven waar jíj de baas bent en niet de nicotine. Vergeet nooit de weg die je al hebt afgelegd. Je bent goed bezig!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Vergeet niet dat het tijdelijk is en dat elke dag je dichter brengt naar een leven waar jíj de baas bent en niet de nicotine. Vergeet nooit de weg die je al hebt afgelegd. Je bent goed bezig!
Klik om te vergroten...
Ja dat is zeker waar! De moeilijke nachten maken de cravings gelukkig niet erger. This gewoon heel vervelend, maar ben blij dat ik er niet abnormaal vroeg uit moet.

Dankjewel😘
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoop dat het je gaat lukken! Zelf ook al 2 stoppogingen ondernomen maar helaas..iemand zo als jij is natuurlijk inspiratie voor een volgende stoppoging : D
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdrijzer hiero gekke shiit ouwe

GZFeh3DyiQFzpjwrtm.gif


Geef me even wat tips dan. Nu ben ik curious ook
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goedemorgen @Jesse Pinkvrouw!
Hopelijk gaat het slapen langzaam beter.
Maak er een mooie dag van. Ondanks de regen is het lekker om naar buiten te gaan.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
rowdy zei:
Goedemorgen @Jesse Pinkvrouw!
Hopelijk gaat het slapen langzaam beter.
Maak er een mooie dag van. Ondanks de regen is het lekker om naar buiten te gaan.
Klik om te vergroten...
Dankjewel 😄
Slapen ging weer heel ruk vannacht, meerdere keren wakker geworden en raar gedroomd..
Kan vandaag helaas niet naar buiten want heb onwijs veel voor school te doen. Dus geen lichamelijk productieve dag helaas
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
Dankjewel 😄
Slapen ging weer heel ruk vannacht, meerdere keren wakker geworden en raar gedroomd..
Kan vandaag helaas niet naar buiten want heb onwijs veel voor school te doen. Dus geen lichamelijk productieve dag helaas
Klik om te vergroten...
En dat slechte slapen komt echt door het stoppen met roken?

Kun je niet 20 minuutjes naar buiten dan? :) Zal je enorm goed doen en is ook bevorderlijk voor je slaap. :blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."