Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: ik ga stoppen met roken

Dagboek: ik ga stoppen met roken

262 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Topper..!!. ๐Ÿ‘Œ
Super goed bezig jij..!!
Hou vol, ben trots op jou ๐Ÿ’ช๐Ÿ˜˜โค๏ธ
Klik om te vergroten...
Lief van je, dankjewel๐Ÿฅฐโค๏ธ
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben aan het hardlopen ๐Ÿ˜Ž๐Ÿƒ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’จ
24ACD03B-7E75-4D63-806C-7E315AB3C735.jpeg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesse Pinkvrouw zei:
Ik ben aan het hardlopen ๐Ÿ˜Ž๐Ÿƒ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’จ
Bekijk bijlage 14939
Klik om te vergroten...
You go girl... ๐Ÿ’ช๐Ÿ˜
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou dat ging me toch een partij beroerd๐Ÿ˜‚ Nondeju bijna kotsend op straat ๐Ÿ˜‚
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heeft iemand hier ook last gehad van constipatie? Elke poging dat ik stopte met roken had ik last van constipatie. Ik ben nu weer vanaf zondag niet naar de wc geweest en ik tik sowieso weer de week aan.
iemand die daar tips voor heeft?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jesse Pinkvrouw zei:
Nou dat ging me toch een partij beroerd๐Ÿ˜‚ Nondeju bijna kotsend op straat ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik ren iedere dag een half uur en doe dat al jaren, weer of geen weer.
Je zult merken dat dit iedere keer makkelijker gaat, zeker nu je gestopt bent met roken.
Gewoon rustig opbouwen en niet forceren.
Je schoenen zijn in ieder geval mooi ๐Ÿ˜‰
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
rowdy zei:
Ik ren iedere dag een half uur en doe dat al jaren, weer of geen weer.
Je zult merken dat dit iedere keer makkelijker gaat, zeker nu je gestopt bent met roken.
Gewoon rustig opbouwen en niet forceren.
Je schoenen zijn in ieder geval mooi ๐Ÿ˜‰
Klik om te vergroten...
Ooit, heeeel lang geleden, had ik echt een top conditie. Dus weet gelukkig wel weer dat het terug komt maar pfoeee wat confronterend zeg.
Ik dacht, dat doe ik wel ff. Nou had ik gedacht ๐Ÿ˜‚
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een heerlijk topic. Je bent echt goed bezig Jesse :handok:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag ging het weer redelijk goed! Ik zou zo weer even een korte samenvatting schrijven
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jesse Pinkvrouw zei:
Ooit, heeeel lang geleden, had ik echt een top conditie. Dus weet gelukkig wel weer dat het terug komt maar pfoeee wat confronterend zeg.
Ik dacht, dat doe ik wel ff. Nou had ik gedacht ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...

Komt terug en gaat echt snel. Werkt extra motiverend!
Ben nu 5 weken gestopt met roken. Hardlopen sinds kort weer opgepakt en sinds het stoppen, merk ik echt elke week verschil.

Goed bezig, zet 'm op!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo, ik heb goed geslapen joh..
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed bezig, black eyed buddy! :sunglasses:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga zo weer even een stukje wandelen, denk dat ik mโ€™n camera even mee neem ๐Ÿ˜€

Nog steeds niks gerookt, vandaag ook bijna geen cravings meer. Vanavond wel aan de wijn dus ben benieuwd hoe het met alcohol gaat
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker stukje gewandeld, kom ik thuis met visite die allemaal binnen roken... moeilijk dit283B5EB7-D9C8-4BD4-9724-06E44F490934.jpeg
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb het er vanavond echt heel moeilijk mee. Iedereen aan het roken hier binnen en niemand wilt naar buiten.
Blegh :(
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Klik om te vergroten...
Kop op !
Na regen komt zonneschijn !!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Klik om te vergroten...
De wereld vergaat niet.
Een stapje terug kan gebeuren, hoort er misschien wel bij.
Morgen weer met frisse moed verder gaan waar je was gebleven.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
rowdy zei:
De wereld vergaat niet.
Een stapje terug kan gebeuren, hoort er misschien wel bij.
Morgen weer met frisse moed verder gaan waar je was gebleven.
Klik om te vergroten...
Voelt nu gewoon vet kut omdat teveel wijn heb gedronken en de sigaret maakte me vet misselijk. Kan mezelf wel voor mโ€™n kop slaan. Was niet eens lekker

Kut peuk
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha @MaddMonkey today be like ๐Ÿคฃ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."