#1
Lief van je, dankjewel๐ฅฐโค๏ธTopper..!!. ๐
Super goed bezig jij..!!
Hou vol, ben trots op jou ๐ช๐โค๏ธ
Lief van je, dankjewel๐ฅฐโค๏ธTopper..!!. ๐
Super goed bezig jij..!!
Hou vol, ben trots op jou ๐ช๐โค๏ธ
You go girl... ๐ช๐Ik ben aan het hardlopen ๐๐๐ผโโ๏ธ๐จ
Bekijk bijlage 14939
Ik ren iedere dag een half uur en doe dat al jaren, weer of geen weer.Nou dat ging me toch een partij beroerd๐ Nondeju bijna kotsend op straat ๐
Ooit, heeeel lang geleden, had ik echt een top conditie. Dus weet gelukkig wel weer dat het terug komt maar pfoeee wat confronterend zeg.Ik ren iedere dag een half uur en doe dat al jaren, weer of geen weer.
Je zult merken dat dit iedere keer makkelijker gaat, zeker nu je gestopt bent met roken.
Gewoon rustig opbouwen en niet forceren.
Je schoenen zijn in ieder geval mooi ๐
Ooit, heeeel lang geleden, had ik echt een top conditie. Dus weet gelukkig wel weer dat het terug komt maar pfoeee wat confronterend zeg.
Ik dacht, dat doe ik wel ff. Nou had ik gedacht ๐
Kop op !Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
De wereld vergaat niet.Ben de mist in gegaan omdat de avond helemaal uit de hand liep (ruzie)
Nu naar bed en mezelf in slaap huilen joe
Voelt nu gewoon vet kut omdat teveel wijn heb gedronken en de sigaret maakte me vet misselijk. Kan mezelf wel voor mโn kop slaan. Was niet eens lekkerDe wereld vergaat niet.
Een stapje terug kan gebeuren, hoort er misschien wel bij.
Morgen weer met frisse moed verder gaan waar je was gebleven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."