Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 17 jaar blowen …..

Na 17 jaar blowen …..

191 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klaasvaak91 zei:
Wat een dag sochtends is het nog wat moeilijk zo maar als ik dan smiddags heb gegeten dan barst ik van energie het doet deugd ik zie het leven weer zitten niet meer van joint naar joint aan alle andere stoppers zet door er is zo veel meer dan stoned zijn wat een kutdrug is dat man . In het begin denk je nog van wauw wat een gevoel prachtig maar voor je het weet draait je hele leven alleen rond wiet
Klik om te vergroten...
Kijk eens, de voordelen hebben z´n intrede gedaan! Nu is het vooral nog genieten ervan, de energie omzetten naar productieve dingen, profiteren van de energie,,helderheid😎Het is je gegund, ben blij voor je✌
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
8u30 uit bed alweer een mooie dag we gaan dervoor !
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was vergeten hoe mooi het leven eigenlijk is ookal moeten we veel werken is er veel druk in de maatschappij toch is het de moeite waard blijven vooruit gaan work hard , play hard !
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga ook die kutzooi trazodone nie meer nemen lukt wel
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hopelijk houd het aan !
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klaasvaak91 zei:
Ga ook die kutzooi trazodone nie meer nemen lukt wel
Klik om te vergroten...
Ik merk presies het gevoel dat ik had toen ik vroeger kapte met blowen, de onmetelijke energie die je terugkrijgt, de natuurlijke innerlijke euforie die aanwakkert, de nieuwe frisse kijk op het leven en je zelf. Ik zeg het je nogmaals ,het is je van harte gegund. Ben echt oprecht blij jou verloop te zien, nu de vruchten plukken van je harde werk✌😎
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klaasvaak91 zei:
Hopelijk houd het aan !
Klik om te vergroten...

Komt goed!
Na een weekje komt meestal de positieve energie in vlagen.
Naarmate je structureel leeft en goed eet en drinkt word die energie standvastig.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klaasvaak91 zei:
Hopelijk houd het aan !
Klik om te vergroten...
Komt goed! Het ´ergste´ is achter de rug lijkt me✌, tuurlijk kan er een dagje komen dat het even wat minder gaat, maar dat ga je wss ook beter kunnen trekken en relativeren omdat je helder in je hoofd zit...
Gaat het wat minder... dan vind ik een stevig kannetje groene thee een gezonde mentale opkikker, krikt ook je gemoed wat op.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Yo is dag 7 nu zeker ? Ben er niet meer zo bezig mee alweer 7 u uit bed koffie sigaret dan koffie en boterham heb wel eventjes een dipje gehad plots vermoeid was ook plots weer over het gaat goed ik doe verder bedankt voor de steun hier 👌🙏
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klaasvaak91 zei:
Yo is dag 7 nu zeker ? Ben er niet meer zo bezig mee alweer 7 u uit bed koffie sigaret dan koffie en boterham heb wel eventjes een dipje gehad plots vermoeid was ook plots weer over het gaat goed ik doe verder bedankt voor de steun hier 👌🙏
Klik om te vergroten...
Om 7u ´s ochtends zou ik altijd een dipje hebben🤣🤣🤣, ik blijf gewoon koffie slurpen tot het dipje oplost als room in de soep. Mijn ontbijt is altijd koffie,sigaretten en gembershotje. Eten in de ochtend, nooit voorstander van geweest🙂 Jij bedankt om alles up-to-date te houden, fijne dag👋
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petje af! Ik vind het zelf niet makkelijk, maar hoop dat het voor jou gewoon klaar is.
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klaasvaak91 zei:
Kan dat wandelen zijn ook ben niet de sprtiefste kerel 😝
Klik om te vergroten...
10.000 stappen, dat is ongeveer 2 uur wandelen. :yum:
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb er iedere dag 14000 zowiezo door het werk 😝
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klaasvaak91 zei:
Ben de laatste tijd toch wat neerslachtig …. Nadeeltje van de verslaving of doe ik het mezelf aan ? Ik weet het niet
Klik om te vergroten...
Erover praten, beweging (of sport) of meditatie/ademshaling oefenen willen nog wel eens helpen
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ook helpt, is simpelweg gaan snoepen, suiker, een overdosis, suiker, door een heel pak koekies ofzo op te eten, wordt je ook weer wat slomer van.

Dan gaan ze daar ook weer over zeiken, maargoed, het is al een hele verbetering en normaler. Die mix van mini marsen en twixen en snickers enzo, zijn altijd handig om in de buurt te hebben als je met een drug verslaving stopt.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#16
reDStone zei:
Wat ook helpt, is simpelweg gaan snoepen, suiker, een overdosis, suiker, door een heel pak koekies ofzo op te eten, wordt je ook weer wat slomer van.

Dan gaan ze daar ook weer over zeiken, maargoed, het is al een hele verbetering en normaler. Die mix van mini marsen en twixen en snickers enzo, zijn altijd handig om in de buurt te hebben als je met een drug verslaving stopt.
Klik om te vergroten...
Ik pak wel eens een mars, een twix of een schaaltje fruit als ik inkak op kantoor, maar tegen neerslachtigheid? Die is nieuw voor mij.

Tja TS kan het proberen, ben eigenlijk wel benieuwd of het zinvol is. Maar dan zal ik eerder fruit adviseren dan snoep.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffieb00n zei:
Maar dan zal ik eerder fruit adviseren dan snoep.
Klik om te vergroten...
Yess nature's candy 😍

Eet een dadel met pindakaas en 85% puren chocolade 😌🤤
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#18
reDStone zei:
Wat ook helpt, is simpelweg gaan snoepen, suiker, een overdosis, suiker, door een heel pak koekies ofzo op te eten, wordt je ook weer wat slomer van.

Dan gaan ze daar ook weer over zeiken, maargoed, het is al een hele verbetering en normaler. Die mix van mini marsen en twixen en snickers enzo, zijn altijd handig om in de buurt te hebben als je met een drug verslaving stopt.
Klik om te vergroten...
Het is mijn inziens geen goed idee om tijdens je herstel (en dus het herstel van je dopaminesysteem) deze op te gaan jagen met geraffineerde suiker. Dit zorgt op zichzelf weer voor een onnatuurlijk hoge dopaminespiegel, op een moment dat je je hersenen juist aan een lagere dopaminespiegel wilt laten wennen en tevens je receptoren wat rust wilt gunnen.

Beter eet je enkel nog gezond voedsel: veel groente en fruit (met schil!), havermout, noten en zaden, peulvruchten, mager vlees en vette vis.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
reDStone zei:
Hey, geraffineerde suiker is geen heroine ofzo. Je slaat door, nog ff en je mag ook niet meer mastuberen.
Klik om te vergroten...
Er zijn toch ook mensen verslaafd aan suiker😇
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#20
RnB_fan zei:
Het is mijn inziens geen goed idee om tijdens je herstel (en dus het herstel van je dopaminesysteem) deze op te gaan jagen met geraffineerde suiker. Dit zorgt op zichzelf weer voor een onnatuurlijk hoge dopaminespiegel, op een moment dat je je hersenen juist aan een lagere dopaminespiegel wilt laten wennen en tevens je receptoren wat rust wilt gunnen.

Beter eet je enkel nog gezond voedsel: veel groente en fruit (met schil!), havermout, noten en zaden, peulvruchten, mager vlees en vette vis.
Klik om te vergroten...

Hey, geraffineerde suiker is geen heroine ofzo. Je slaat door, nog ff en je mag ook niet meer mastuberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."