Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 17 jaar blowen …..

Na 17 jaar blowen …..

191 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Dat is echt wel persoonsgebonden. Veel mensen redden het zonder verslavingszorg en bij anderen is het nodig. TS is zijn rijbewijs kwijt en wil zorgen dat dit niet meer gebeurd dus stopt met gebruiken. Hij ziet dit heel goed in. Niet gaan overdrijven.
Klik om te vergroten...
We zullen zien. Samen wordt het sowieso makkelijker.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt ik doe verder omdat ik overtuigd ben. En idd het duwtje was de controle nu waardoor ik 15 dagen mijn rijbewijs kwijt ben hier zal wss nog 600 euro boete bijkomen en een rechtzaak met 3 jaar voorwaarden gelukkig heb ik een pracht van een vrouw een perfekt prachtig kindje waar ik mij aan optrek (hij is eigenlijk al reden genoeg om te stoppen ) en ik heb een eigen huis oud huis weliswaar die ik ga renoveren en wij hebben finacieel geen problemen. Dat heb ik allemaal verwezelijkt in mijn blowjaren ook heb ik een goede job die ik al 13 jaar doe (banden monteur ) en heb ik eerlijk kunnen zijn tegen mijn baas dus die is ook op de hoogte dus ik heb van alle kanten steun ook weten mijn broers mijn mama en iedereen ervan niemand veroordeeld mij . Maar ik besef dat ik al 17 jaar klaas de blower ben en dat dat mij heeft veranderd in wie ik ben en dat wil ik niet meer de wiet veroorzaakte agressie en ongeduld altijd rijden zoals een halve wilde . De levenstijl is noet meer voor mij . Ik moet zeggen dit forum doet deugd om het van mij af te schrijven . Moegen dag 3 ik ben benieuwd thx everybody ✌️
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Anders probeer ik overdag wat boterham en fruit te eten maar dit zit nog niet snor . Uit eerdere pogingen weet ik dat ik plots weer een huis zal kunnen eten en dat er weer een wereld van lekker eten zal opengaan , andere zijde van dit verhaal is dat ik wss weer dik zal worden want raar maar waar wiet doet mij op een gewicht van 80 kilo komen en daar blijf ik dan ook ongeacht hoeveel ik eet .
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klaasvaak91 zei:
Bedankt ik doe verder omdat ik overtuigd ben. En idd het duwtje was de controle nu waardoor ik 15 dagen mijn rijbewijs kwijt ben hier zal wss nog 600 euro boete bijkomen en een rechtzaak met 3 jaar voorwaarden gelukkig heb ik een pracht van een vrouw een perfekt prachtig kindje waar ik mij aan optrek (hij is eigenlijk al reden genoeg om te stoppen ) en ik heb een eigen huis oud huis weliswaar die ik ga renoveren en wij hebben finacieel geen problemen. Dat heb ik allemaal verwezelijkt in mijn blowjaren ook heb ik een goede job die ik al 13 jaar doe (banden monteur ) en heb ik eerlijk kunnen zijn tegen mijn baas dus die is ook op de hoogte dus ik heb van alle kanten steun ook weten mijn broers mijn mama en iedereen ervan niemand veroordeeld mij . Maar ik besef dat ik al 17 jaar klaas de blower ben en dat dat mij heeft veranderd in wie ik ben en dat wil ik niet meer de wiet veroorzaakte agressie en ongeduld altijd rijden zoals een halve wilde . De levenstijl is noet meer voor mij . Ik moet zeggen dit forum doet deugd om het van mij af te schrijven . Moegen dag 3 ik ben benieuwd thx everybody ✌️
Klik om te vergroten...

Ik wil je niet extra kopzorgen gaan bezorgen… maar als je voor de 4de keer bent aangehouden, wordt er dan geen melding gemaakt bij het CBR? Na een x aantal aanhoudingen sta je bekend als een “ recidivist “

Ik hoop het echter niet voor je… want eenmaal in de klauwen van het CBR, gaat een langer traject worden dan 15 dagen.

Gun je het aller beste, en succes!
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee maat ik woon in belgie en dit is de eerste keer in de 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb dat er iets gebeurt niks van te snel rijden ofzo . Ik heb idd gelezen dat het bij jullie in nl een ander verhaaltje is
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar er komt zeker een rechtzaak en zeker 3 jaar voorwaardelijk
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
16 juni mag ik mijn rijbewijs ophalen bij de flikken maar moet daar eerst een negatieve speeksel test afleggen paar maanden later zal ik een brief ontvangen van dagvaarding ik weet al een beetje hoe justitie werkt in belgie wie met de dikste advokaat komt word nauwelijls gestraft degene die dat niet kunnen die hangen iets van elite justitie snap je 😉
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aha! Dan heb je voor 1 keer geluk dat je uit België komt dan 😜

Beter dat je dan niet in zo’n ellendig traject komt zoals hier in Nederland. Kun je je in ieder geval goed focussen op het overwinnen van je verslaving.

Succes!
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd is al moeilijk genoeg zonder dat justitie je de put in duwt die fuckers nuja ik ga ze betalen rijbewijs terug en dan dikke fuck you ✌️ maar ga wel blijven stoppen met blowen
B
BrumbrumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb 4 jaar gestopt. Maar na 4 jaar terug begonnen. Als je het wilt is het echt niet zo moeilijk vind ik
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brumbrum zei:
Ik heb 4 jaar gestopt. Maar na 4 jaar terug begonnen. Als je het wilt is het echt niet zo moeilijk vind ik
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk heel persoons en situatie afhankelijk.

Waar de een puur blowt om te relaxen, blowt de ander om trauma's weg te duwen. Dus waar iemand in de eerste situatie een nieuwe manier van relaxen moet vinden, komt bij de ander allerlei onderdrukt leed naar boven. Dan kan ik begrijpen dat het een stuk lastiger is om er vanaf te blijven.

Waarom ben jij weer begonnen @Brumbrum ?

OT:

Succes kerel, doorzetten! Ik zit bijna op 7 weken clean na ruim 15 jaar te hebben geblowd. Kan je vertellen, het is heerlijk om gestopt te zijn!☀️☀️☀️
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dag drie begint heb vanacht redelijk geslapen ben wel opgestaan met een gevoel in de maag beetje misselijk . Ik zet door en hopelijk is de piek ee bijna en zwakt het daarna af thx voor de reacties 👌
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaasvaak91 zei:
Dag drie begint heb vanacht redelijk geslapen ben wel opgestaan met een gevoel in de maag beetje misselijk . Ik zet door en hopelijk is de piek ee bijna en zwakt het daarna af thx voor de reacties 👌
Klik om te vergroten...

Dat je redelijk hebt geslapen is al fijn! Misselijk gevoel, tja daar moet je denk ik ff doorheen.

Is je voeding gezond?

Nog ff doorzetten en dan ben je door de ergste fase heen💪
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja voeding gezond als ik opsta dan is het koffie en sigarettten is al heel mijn leven zo mss dat met tijd daar ook verandering in komt maar nu zie ik het niet gebeuren
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klaasvaak91 zei:
Anders probeer ik overdag wat boterham en fruit te eten maar dit zit nog niet snor . Uit eerdere pogingen weet ik dat ik plots weer een huis zal kunnen eten en dat er weer een wereld van lekker eten zal opengaan , andere zijde van dit verhaal is dat ik wss weer dik zal worden want raar maar waar wiet doet mij op een gewicht van 80 kilo komen en daar blijf ik dan ook ongeacht hoeveel ik eet .
Klik om te vergroten...

Ach koffie en sigaretten, de beste kickstart van de dag💪 alles op zijn tijd hé.

Je zou als boterham niet lukt eens van dat goedemorgen drink met vezels kunnen halen, of smoothie oid.

Krijg je toch voedingsstoffen binnen, die misselijkheid kan natuurlijk heel goed komen van de verminderde eetlust en dus lege maag.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Klaasvaak91 zei:
Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter
Klik om te vergroten...
Als je niet kan eten is dat ook geen ramp he.
Dan eet je gewoon wat later, luister naar het lichaam.

Gember thee kan ook helpen tegen misselijk plus is ook nog eens superrrr gezond. 😁
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeker zeker als ik zeg dat ik iets doe dan gebeurt het ook !
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blijf me wel afvragen wat mijn straf gaat worden word er soms gek van
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Klaasvaak91 zei:
Blijf me wel afvragen wat mijn straf gaat worden word er soms gek van
Klik om te vergroten...
Het is god handen nu wat passend is word de straf.

Geloof in God en het zal mild zijn 😇

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."