#1
We zullen zien. Samen wordt het sowieso makkelijker.Dat is echt wel persoonsgebonden. Veel mensen redden het zonder verslavingszorg en bij anderen is het nodig. TS is zijn rijbewijs kwijt en wil zorgen dat dit niet meer gebeurd dus stopt met gebruiken. Hij ziet dit heel goed in. Niet gaan overdrijven.