Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 17 jaar blowen …..

Na 17 jaar blowen …..

191 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Niks boeit me ,het werk steekt ook zwaar tegen … vissen is een hobby van me maar ook altijd blowen als ik dat deed ik sleutel ook graag maar ook altijd met joints erbij heb vandaag wel men grasmachine onderhoud gegeven en dat was wel een leuk uurtje …
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klaasvaak91 zei:
Dag drie begint heb vanacht redelijk geslapen ben wel opgestaan met een gevoel in de maag beetje misselijk . Ik zet door en hopelijk is de piek ee bijna en zwakt het daarna af thx voor de reacties πŸ‘Œ
Klik om te vergroten...

Dat je redelijk hebt geslapen is al fijn! Misselijk gevoel, tja daar moet je denk ik ff doorheen.

Is je voeding gezond?

Nog ff doorzetten en dan ben je door de ergste fase heenπŸ’ͺ
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja voeding gezond als ik opsta dan is het koffie en sigarettten is al heel mijn leven zo mss dat met tijd daar ook verandering in komt maar nu zie ik het niet gebeuren
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klaasvaak91 zei:
Anders probeer ik overdag wat boterham en fruit te eten maar dit zit nog niet snor . Uit eerdere pogingen weet ik dat ik plots weer een huis zal kunnen eten en dat er weer een wereld van lekker eten zal opengaan , andere zijde van dit verhaal is dat ik wss weer dik zal worden want raar maar waar wiet doet mij op een gewicht van 80 kilo komen en daar blijf ik dan ook ongeacht hoeveel ik eet .
Klik om te vergroten...

Ach koffie en sigaretten, de beste kickstart van de dagπŸ’ͺ alles op zijn tijd hΓ©.

Je zou als boterham niet lukt eens van dat goedemorgen drink met vezels kunnen halen, of smoothie oid.

Krijg je toch voedingsstoffen binnen, die misselijkheid kan natuurlijk heel goed komen van de verminderde eetlust en dus lege maag.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Klaasvaak91 zei:
Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter
Klik om te vergroten...
Als je niet kan eten is dat ook geen ramp he.
Dan eet je gewoon wat later, luister naar het lichaam.

Gember thee kan ook helpen tegen misselijk plus is ook nog eens superrrr gezond. 😁
B
BrumbrumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klaasvaak91 zei:
Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter
Klik om te vergroten...

Makelifegreatagain zei:
Dat is natuurlijk heel persoons en situatie afhankelijk.

Waar de een puur blowt om te relaxen, blowt de ander om trauma's weg te duwen. Dus waar iemand in de eerste situatie een nieuwe manier van relaxen moet vinden, komt bij de ander allerlei onderdrukt leed naar boven. Dan kan ik begrijpen dat het een stuk lastiger is om er vanaf te blijven.

Waarom ben jij weer begonnen @Brumbrum ?

OT:

Succes kerel, doorzetten! Ik zit bijna op 7 weken clean na ruim 15 jaar te hebben geblowd. Kan je vertellen, het is heerlijk om gestopt te zijn!β˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈ
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet precies had het gevoel hele tijd moe te zijn erdoor . Veel veranderd er eigenlijk niet in het leven . Actiever wel dat is mij gelukt . Nu is het leuk voor weer te roken maar met het gevoel dat ik kan weer stoppen en niet verslaafd ben . We zien wel . Nu zit ik aan een gram per week ipv +10 gr. ,Het voelt inderdaad goed aan. Succes ermee je kan het zeker als je wil
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#8
N3K0 zei:
Gember thee kan ook helpen tegen misselijk plus is ook nog eens superrrr gezond. 😁
Klik om te vergroten...
Blehh gember thee blehhπŸ˜‚πŸ˜‹
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klaasvaak91 zei:
Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter
Klik om te vergroten...
Probeer toch maar iets te vinden dat lekker of makkelijk genoeg is om binnen te kunnen krijgen. Als je je goed voelt, zul je minder snel naar je middel willen grijpen. Wanneer komt men in de gevarenzone om te gaan gebruiken? Daar is een mooie afkorting voor: HALT.

Hungry
Angry
Lonely
Tired
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet niet of het al benoemd was maar sporten is vaak een goede bezigheid zodat je je goed gaat voelen zonder drugs. En na een sportsessie komt de eetlust vanzelf?
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lig alweer heel de dag in de zetel ik heb geen energie dit is toch precies wel de slechtse dag
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Juist een pudding naar binnen geduwd en groot glas water is toch iets he
B
BrumbrumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zal wel energie krijgen denk ik . Ik doe toch meer het huishouden zonder. Het is ook warm he nu ...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klaasvaak91 zei:
Lig alweer heel de dag in de zetel ik heb geen energie dit is toch precies wel de slechtse dag
Klik om te vergroten...
Misschien is het dan best dat je jezelf verplicht wat te doen, een heerlijke ontspannende wandeling met dit weer klinkt leuk toch? Van in de zetel te blijven liggen word je ook niet vrolijk of actief.
Soms komt de energie vanzelf als je iets gaat doen
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Juist in de jacuzzi geweest met vrouw en kleintje nu aan het eten je hebt gelijk ik moet mezelf verplichten wat te doen
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Makelifegreatagain zei:
Blehh gember thee blehhπŸ˜‚πŸ˜‹
Klik om te vergroten...
Drugs smaakt ook niet lekker πŸ˜‡
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kom juist van de dokter hij jeeft wat gegeven voor de darmflora hij wilt geen benzos voorschrijven we hebben het erover gehad ik heb trazodone gekregen om te slapen heb wel nog benzos liggen maar mijn vriendin heeft ze weg gestopt zou er ook mizver geen pakken aangezien de gevaren ervan
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die trazodone is ook de oplossing niet hoor weet ik uit ervaring. Ga je hevige nachtmerries van krijgen. Dan zijn die dromen van de wietstop nog gezelliger. Je gaat je er enkel maar meer suf mee voelen in de morgen maar goed dat je iets hebt op de achtergrond als het echt nodig is. Ik lees dat je behoorlijk slaapt.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja idd na 2 uurtjes woelen ben ik weg dus ik zou er beter geen nemen dan trzodone ? En die benzo ook vanaf blijven?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik nam trazodone pas na 3 weken omdat meer dan 2 u lag te woelen en na 2 u slaap met dromen terug wakker. De laatste stop helemaal op mezelf sliep ik na 1 maand weer 8u door na half u k.o. in bed s'morgens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."