Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey in ga mij even kort voorstellen .ik ben een 32 jarige kerel die al de helft van zijn leven blowt. Ik ga nu terug stoppen voor de 4 de keer omdat ik ben tegen gehouden in het verkeer en ik een drug test heb moeten ondergaan . Ik zit dus terug in de klauwen van justitie . Maar dit spelletje heeft lang genoeg geduurd en nu ga ik dus terug stoppen ook om mijn rijbewijs enzo terug te krijgen . Vandaag is de eerste dag en het valt tot nu toe nog mee de komende dagen zal het wss nog wel wat lastiger worden hoop hier wat steun en lotgenoten te kunnen spreken"
"Dit is dag 2 zonder vergeleken met mojn vorige stop pogingen gaat het mij goed af voor het moment . Vanacht was wat lastig inslapen maar het is gelukt hopelijk gaat het vandaag"
"Alhoewel ik vroeger nog temesta genomen heb en daarbij ook geen problemen ondervonden heb om te stoppen toen ik jonger was pakte ik ook soms slaap pillen van mijn moeder ook geen problems mee gehad soit ik ga nog wat eten maag knort xp"
"Ook iets wat vreemd is naar de avond toe voel ik mij beter , trek heb ik ook niet agressie ook niet terwijl vorige pogingen dat toch wel uitlokten bij mij is dat nu omdat ik ouder ben ? Ik weet het niet"
"Ja die trazodone voel je dus goed opletten hiermee geen misbruik en als het kan niet nemen heb goed geslapen had alleen heel erge honger en kon niet stoppen met denken aan eten xp nus is het ochtend en honger is er niet het is dag 4 en ik voel mij redelijk het gaat mij lukken ik geloof er in dit forum helpt mij enorm ❤️"
"Idd ik ga nu om 12 u broodje eten dan ga ik wat klusjes in de tuin doen met muziek vollen bak"
"Vandaag was een goede dag om 12 uur broddje eten en het smaakte dan wat wieden in de tuin daarna jaccuzi daarna buitenboordmotors hersteld dan goed gegeten voor avond eten het gaat me goed af heb wel beetje kop pijn maar mentaal voel ik me wel goed niet down ofzo het voelt goed als de rook om je hoofd is verdwenen aan allen stop met die shit liever nu dan morgen"
"Bedankt ! Morgen nog een update wellicht hebben anderen mss iets aan mijn verhaal"
"Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !"
"Ik wacht het nog af tot het verlof na 13 zal het wel hard zijn om te breken met mijn werk maar als blijkt dat mijn werk de verslaving heeft helpen in stand houden ga ik het doen"