#1
Had jij ook juist maar een wiet verslaving of was er meer ?
Had jij ook juist maar een wiet verslaving of was er meer ?
Ook iets wat vreemd is naar de avond toe voel ik mij beter , trek heb ik ook niet agressie ook niet terwijl vorige pogingen dat toch wel uitlokten bij mij is dat nu omdat ik ouder ben ? Ik weet het niet
Goed voor jezelf zorgen. En goed je grenzen aangeven en bewaken. Dat kan alleen jij 💪🏻💪🏻 Als je je werk wel leuk vind en je collega's ook is het misschien een idee om met je baas te gaan zitten en kijken of er andere mogelijkheden zijn?Ik wacht het nog af tot het verlof na 13 zal het wel hard zijn om te breken met mijn werk maar als blijkt dat mijn werk de verslaving heeft helpen in stand houden ga ik het doen
Geen ja maar 😌 En niet wijzen naar mensen/werk om je heen.Ja maar vroeger kon ik de stress zogezegd aan omdat ik na het werk mijn blowtje had en toen viel dat allemaal van mij af en kon het me niks schelen , paar collegas zijn het probleem als ze moeten werken ist altijd zuchten en blazen en de goeie collegas mogen het altijd oplosse
Waaronder ikzelf , 1 dezer dagen zal er eens goed verschoten worden want zo ga ik het nie blijven doen en geloof mij als ik in een ster ben dan zal iedereen het weten ceo of niet
Ik vind mijn mentaal welzijn wel net even belangrijker dan een dik loon, ik ga liever zo stressvrij en zorgeloos mogelijk door het leven en met wat minder geld dan elke dag mezelf van binnenuit op te vreten. Zonder inkomen vallen is natuurlijk ook geen optie, je kan rustig iets anders zoeken voor jezelf terwijl je dit werk pas opgeeft als er een beter alternatief is. Veel succes ermee alvast!Doe het al 13 jaar de tijd van voldoening uithalen is weg ik zit er serieus over te denken , maar ik heb na al die jaren natuurlijk een dik loon dus dat smijt je zomaar niet weg . Natuurlijk is geld niet alles maar wel belangerijk . Ik weet het niet zie wel ik hoop dat er rust wederkeert in mijn hoofd en dat ik het van mij af kan zetten . Wrm trek ik het mij zo aan ik weet het niet …
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."