Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben naar de dokter geweest maar ik wou ook niet . Wat pillen gekregen maar daar geloof ik niet in . Gewoon volhouden. Ik dronk veel bier in het begin. Ben nu ook verminderd met bier. Ga toch wel altijd iets nodig hebben in het leven vrees ik , hahaha"
"Ik heb 4 jaar gestopt. Maar na 4 jaar terug begonnen. Als je het wilt is het echt niet zo moeilijk vind ik"
"Klaasvaak91 zei: Ja zou kunnen ben ik mee eens de komende dagen ga ik proberen te eten smorgens gelukkig ben ik een week in verlof nu nog dat werk erbij zou me niet lukken denk ik hopelijk ben ik volgende week al beter Klik om te vergroten... Makelifegreatagain zei: Dat is natuurlijk heel persoons en situatie afhankelijk. Waar de een puur blowt om te relaxen, blowt de ander om trauma's weg te duwen. Dus waar iemand in de eerste situatie een nieuwe manier van relaxen moet vinden, komt bij de ander allerlei onderdrukt leed naar boven. Dan kan ik begrijpen dat het een stuk lastiger is om er vanaf te blijven. Waarom ben jij weer begonnen @Brumbrum ? OT: Succes kerel, doorzetten! Ik zit bijna op 7 weken clean na ruim 15 jaar te hebben geblowd. Kan je vertellen, het is heerlijk om gestopt te zijn!☀️☀️☀️ Klik om te vergroten... Ik weet het niet precies had het gevoel hele tijd moe te zijn erdoor . Veel veranderd er eigenlijk niet in het leven . Actiever wel dat is mij gelukt . Nu is het leuk voor weer te roken maar met het gevoel dat ik kan weer stoppen en niet verslaafd ben . We zien wel . Nu zit ik aan een gram per week ipv +10 gr. ,Het voelt inderdaad goed aan. Succes ermee je kan het zeker als je wil"
"Hallo hallo zijn hier mensen die buiten kweken in bos en er veel van af weten heb goede spot gevonden. Ik had er eentje geplant maar ja die vind ik nu niet terug . Maar nu heb ik plaats gemaakt en misschien is die ene opgegeten er zijn daar veel vogels en veel brandnetels heeft iemand ervaring? Het was nog heel klein en hopelijk opgegeten want ik vind het niet terug . Beginner fout XD help eten die vogels het op ? Mvg"
"Och ja ik weet niet man of vrouw. Zwaar fout gemaakt mag de oost niet verpesten en insecten damn gonna be hard"
"Ja had het gedacht van pot in te planten thx en doorsnijden . Ik weet niet vind het niet terug op de spot maar heb nu iets om te markeren . Mischien staan de brand ketels Nu hoger ... Als dat een man is ben ik fucked wat nu"
"Je zal wel energie krijgen denk ik . Ik doe toch meer het huishouden zonder. Het is ook warm he nu ..."
"Haha ik hoop het ik word rijk xd"
"Yo the guys hoe dik word een stam van wiet plant mvg ongeveer?"
"Ok thanks XD"