Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sheaira zei: Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk niet dat ik niet snel weer ga doen. Klik om te vergroten... Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣"
"Sheaira zei: Ja en op mijn vriend na (die niet naast de deur woont) ken ik ook weinig gebruikers verder dus even random naar iemand toegaan is ook lastig. Klik om te vergroten... Klopt! Helemaal waar! Je gaat niet zomaar random naar iemand toe. Al heb ik dat al wel eens overwogen… Ga wel eens de hond uitlaten dan, kom ik altijd wel iemand tegen om tegen te kletsen. Maar jah dat is ook altijd maar een klein praatje haha"
"Cardboard zei: Ik heb 2 vrienden over en die gebruiken niet, dus ik gebruik (bijna) altijd alleen, tenzij er een feestje is waar gebruikt wordt maar komt niet veel voor. De ene keer gebruik ik een stim om wat te doen in huis, of om toch nog wat aan de dag te hebben na een paar slechte nachten achter elkaar. Blowen doe ik sinds ik alleen woon sowieso altijd alleen. Vind het wel jammer, had ooit een vriend die het ook leuk vond om samen te truffelen of blowen. Mis dat wel. Klik om te vergroten... Nieuwe mensen ontmoeten, that’s the key 😁 en soms is het ook prima om in je eentje te gebruiken ✌🏻"
"Ik heb ook adhd en ook wel eens 2mmc pellets geslikt. Ik koop deze bij een online vendor en ze zijn tot het verbod van 1 juli verkrijgbaar. Ik merk echt wel wat van de pellets, al is het subtiel zoals je kan verwachten van 2mmc vind ik. Al ligt het er aan wat je gewend bent op het gebied van andere middelen. Het is voor mij in ieder geval subtiel merkbaar. Nog nooit gehoord of gezien dat een smartshop 2mmc verkoopt. In ieder geval niet hier in de buurt. Ik denk dat je iets anders gekregen hebt. Wat dat is geweest zul je misschien alleen bij de smartshop waar je ze gekocht hebt kunnen vragen. Of je een helder antwoord krijgt weet ik niet."
"Afgelopen week heb ik voor het eerst 3M geprobeerd. 180 mg oraal, niet zwaar gegeten van te voren, setting was prima, goed voorbereid en zin om het te ervaren! Maar het viel eigenlijk ontzettend tegen, erg jammer. Het enige wat ik voelde was rust in mijn hoofd (heb add) en ontzettend aan het praten. Geen euforie, geen tintelingen, geen gevoeligheid bij aanrakingen of lekker willen knuffelen, alleen het bovenstaande. Daarna ging het over in een wat ongemakkelijk gevoel. Niet heel vervelend, maar ongemakkelijk en onrustig. Nog wat bijgepakt, dit keer gesnoven. Maar dat leek helemaal geen effect te hebben. Ik kwam er gewoon net niet lekker in. Het lag overigens niet aan de batch, want de gene die bij mij was voelde het wel allemaal op en top. Zijn er mensen die dit herkennen? Is de dosering te laag geweest? Maar waarom gaf het snuiven daarna dan niet het extra setje? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en gedachtes. Want ik wil het zeker nog een keer de kans geven!"
"Recreatief Al begint mijn mind wel steeds meer te vragen, maar tot nu toe nog netjes gehouden"
"Perenijsje zei: Ik ben wel ernstig verslaafd. Ook al gaat het nu wel iets beter dan begin van het jaar, de mate van afhankelijkheid in mijn hoofd ervoor is nog steeds erg hoog. Het is echt elke dag een gevecht en mijn dagelijks leven lijdt erg onder mijn gebruik/verslaving. Klik om te vergroten... Fijn om te horen dat het beter gaat! Kan me niet voorstellen wat voor gevecht dat moet zijn... Ergens zijn dit soort berichtjes wel goed voor me, het zorgt er voor dat ik nog wel even 3x nadenk voor ik meer gebruik dan handig is. Voor jou niet fijn natuurlijk! Maar mij helpt het!"
"Leuk om je ervaringen te lezen! Ik ben van reguliere medicatie afgestapt en microdoseer nu al op en af een jaartje ongeveer, 1P-lsd. Mijn schema is iets anders: dag 1 microdosis, dag 2 niet, dag 3 microdosis enz. Dit nav diverse onderzoeken mbt ADHD. Voor mij werkt het perfect. Mijn sweetspot zit op 15 ug. Door ervaring geleerd dat 20 ug te hoog is voor mij, duidelijke bodyload, net niet gevoel, ik zit er dan niet lekker in, gewoon vervelend vind ik het dan. Wat mij opviel is dat je aangeeft voor de verjaardag vlak van te voren een microdosis te willen nemen. Werkt het bij jou dan al zo snel uit? Ik neem het altijd direct in de ochtend op een nuchtere maag en merk tot zeker de volgende dag nog positieve effecten. Merk jij die werking niet?"
"ReggaeBlaster zei: Nou moet ik zeggen dat ik nog moeilijk kan zeggen of de lsd echt wat toevoegt aangezien het namelijk subtiele effecten zijn die op de achtergrond aanwezig zijn Klik om te vergroten... Voor mij is microdoseren juist het ervaren van subtiele effecten die op de achtergrond aanwezig zijn 😊 Het geeft rust in mijn altijd doorgaande gedachten stroom en ik kan mij beter focussen op leven in het Nu. Maar dit komt niet alleen tot stand door microdoseren. Hier zit ook een heel pad aan vast van zelfreflectie, mijn lichaam en geest proberen te begrijpen, onderzoeken doen en studeren. De reguliere medicatie achterwege laten en vervangen door de microdosering van 1P-LSD heeft mij hier erg in geholpen. Misschien heb ik erover heen gelezen (lange tekst en iets met ADHD 😅) maar wat is jouw reden geweest om de weg van microdoseren te gaan volgen?"
"Ik doseer trouwens niet vloeibaar, maar neem een blotter onder de tong. Ik ben gestart met vloeibare kant en klare 1P-LSD en heb het ook een tijdje zelf gemaakt. Uit nieuwsgierigheid heb ik een keer de blotter onder de tong gelegd en ik vond deze werking beter, prettiger. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen!"