#1
Ik ga voor een terugval, omdat dat bij het herstelproces hoort.
Hallo ik gebruik nu 2jaar lang elke dag een gram speed,ik wil en kan hier niet meer zonder het is een echte verijking van mn leven ik heb er nooit een kater van,merk wel als ik zonder zit geen drive meer heb om iets leuk te vinden of te doen.Dan hang ik en slaap ik maar wat.ook zit ik dan niet lekker in mn vel.zijn er hier meer speedgebruikers die al jaren gebruiken?ik ben enorm geintereseerd geraakt in deze drugs.ik vind het heerlijk,ik slik vaak een bom van een gram en ben dan 3 dagen lekker dan 2 a 3 dagen niks en dan weer n bom.ik drink geen bier en eet en drink gewoon tijdens mijn rush.kunnen je dopamine receptoren echt stuk gaan?en er een kans bestaat dat je je leven lang moet gebruiken?Ik ben heel dankbaar dat speed bestaat.ik zou graag in contact komen met andere speedgebruikers.
Serieus,ik heb zulke goede dat ik er zelf 200km voor rij elke week.hoe veel jaren kun je gebruiken zo der dat je schade of uitval van je nieren krijgt?ik laat om de 10jaar een fullbodyscan maken van mezelf zodat ik kan zien hoe ik eraan toe ben.Ik ben tijdens mijn gebruik heel gelukkig 3 dagen als k 3 dagen niks neem en het is uit mn bloed ben ik een wrak.geen drive slaap alleen maar.hang dan veel kan mn ogen dan niet open houden.ga alleen maar slapen ook al ben ik niet moe.gevolg dan voel ik me ongelukkig maar niet extreem down ofzo.dan neem ik weer n bom van anderhalf a 2 gram.en kan ik er weer tegen aan totdat het uit mn bloed is.rook ook 24/7 wiet erbij.maar drink geen alcohol.ik ben benieuwd of hier echte speedfreaks zijn die net zo lovend als mij zijn over speed.
Ik merk gewoon vaak dat drankmisbruikers,snel veranderend gedrag vertonen,grote bek,denken dat ze heel belangrijk zijn opscheppers.miss hien verklaard de drank het probleem van zijn agressie.van speed word je vaak heel rustig en in mijn geval kijk ik dan alleen maar porno en mastubeer me dan tot soms wel 30 uur lang achter elkaar.vroeger raakte ik er leeg van.nu voed speed me,en is het mn alles geworden mn bondgenoot mn kindje mn alles.Ik ben enorm geintereseerd is amfetamines en blijf mn leven lang opzoek naar snel.wie is er zelf ook verslaafd aan speed maar accepteerd het en kan hier gewoon normaal mee leven, zonder er een probleem van te maken.vnn kan me niet helpen met mn verslaving omdat ik er niet zelf achter sta en heb het gevoel niet meer zonder snel te kunnen.hoelang kan herstel zijn na 2 jaar elke dag zowat gebruik.kan het zijn als ik stop mn hele leven lang down en on gelukkig blijf?
Daarom, kindjes in Afrika hadden misschien ook wel een lijntje willen nemen. #fuckverspillingGoedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he![]()
Kindjes in Afrika zouden er een moord voor plegen."Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Bekijk bijlage 56192
Hier gewoon op de tafeltjes van de trein. 😂 WoepsEen lijn leggen op het gortige toilet van de trein, perongeluk de handdroger triggeren waardoor al je spul heel de ruimte rondvliegt... niet een van mijn beste momenten
Nee, je bent niet verslaafd. Je hebt misschien een fetish!Even voor de duidelijkheid... Ik ben niet verslaafd!
Nee, je bent niet verslaafd. Je hebt misschien een fetish!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."