Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

Vertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

143 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga voor een terugval, omdat dat bij het herstelproces hoort.
F
FerdFatoehaus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Erikv6 zei:
Hallo ik gebruik nu 2jaar lang elke dag een gram speed,ik wil en kan hier niet meer zonder het is een echte verijking van mn leven ik heb er nooit een kater van,merk wel als ik zonder zit geen drive meer heb om iets leuk te vinden of te doen.Dan hang ik en slaap ik maar wat.ook zit ik dan niet lekker in mn vel.zijn er hier meer speedgebruikers die al jaren gebruiken?ik ben enorm geintereseerd geraakt in deze drugs.ik vind het heerlijk,ik slik vaak een bom van een gram en ben dan 3 dagen lekker dan 2 a 3 dagen niks en dan weer n bom.ik drink geen bier en eet en drink gewoon tijdens mijn rush.kunnen je dopamine receptoren echt stuk gaan?en er een kans bestaat dat je je leven lang moet gebruiken?Ik ben heel dankbaar dat speed bestaat.ik zou graag in contact komen met andere speedgebruikers.
Klik om te vergroten...

Erikv6 zei:
Serieus,ik heb zulke goede dat ik er zelf 200km voor rij elke week.hoe veel jaren kun je gebruiken zo der dat je schade of uitval van je nieren krijgt?ik laat om de 10jaar een fullbodyscan maken van mezelf zodat ik kan zien hoe ik eraan toe ben.Ik ben tijdens mijn gebruik heel gelukkig 3 dagen als k 3 dagen niks neem en het is uit mn bloed ben ik een wrak.geen drive slaap alleen maar.hang dan veel kan mn ogen dan niet open houden.ga alleen maar slapen ook al ben ik niet moe.gevolg dan voel ik me ongelukkig maar niet extreem down ofzo.dan neem ik weer n bom van anderhalf a 2 gram.en kan ik er weer tegen aan totdat het uit mn bloed is.rook ook 24/7 wiet erbij.maar drink geen alcohol.ik ben benieuwd of hier echte speedfreaks zijn die net zo lovend als mij zijn over speed.
Klik om te vergroten...

Erikv6 zei:
Ik merk gewoon vaak dat drankmisbruikers,snel veranderend gedrag vertonen,grote bek,denken dat ze heel belangrijk zijn opscheppers.miss hien verklaard de drank het probleem van zijn agressie.van speed word je vaak heel rustig en in mijn geval kijk ik dan alleen maar porno en mastubeer me dan tot soms wel 30 uur lang achter elkaar.vroeger raakte ik er leeg van.nu voed speed me,en is het mn alles geworden mn bondgenoot mn kindje mn alles.Ik ben enorm geintereseerd is amfetamines en blijf mn leven lang opzoek naar snel.wie is er zelf ook verslaafd aan speed maar accepteerd het en kan hier gewoon normaal mee leven, zonder er een probleem van te maken.vnn kan me niet helpen met mn verslaving omdat ik er niet zelf achter sta en heb het gevoel niet meer zonder snel te kunnen.hoelang kan herstel zijn na 2 jaar elke dag zowat gebruik.kan het zijn als ik stop mn hele leven lang down en on gelukkig blijf?
Klik om te vergroten...
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weten wat droogdrinken is. En dingen proberen snuiven die helemaal niet gemaakt zijn om te snuiven en ook geen nut hebben op die manier (maar ik heb geen drugsprobleem. Alcohol is mijn probleem duh. Lol)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben niet drankje. Geef me een dronken.
Dit schijn ik ooit zo te hebben gezegd tijdens een drinkgelag in mijn stamkroeg van weleer...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom deze drug proberen??
Dat is heel veel mensen haast fataal geworden.
Ik zou die hero beslist niet nemen!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Me: geloof is onzin en alleen voor mensen die de waarheid van de realiteit niet kunnen verdragen. Er is niets na de dood en zeker geen energieën die ons op een of andere manier verbinden.

Also me: ik neem elke twee weken psychedelica on spiritueel te groeien
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
"Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Picsart_23-12-28_22-02-25-713.png
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he :wink:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Goedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he :wink:
Klik om te vergroten...
Daarom, kindjes in Afrika hadden misschien ook wel een lijntje willen nemen. #fuckverspilling
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een lijn leggen op het gortige toilet van de trein, perongeluk de handdroger triggeren waardoor al je spul heel de ruimte rondvliegt... niet een van mijn beste momenten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
"Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Bekijk bijlage 56192
Klik om te vergroten...
Kindjes in Afrika zouden er een moord voor plegen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mn maand is langer als mn geld ?. Valt die er ook een beetje onder?
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik zit weer in het zelfde cirkeltje.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik dit spul op heb, ben ik er klaar mee!
Het doet toch niets goeds voor me, dus waarom zou ik er door mee gaan? Toch?
Morgen eindejaarsfeest dus komt redelijk goed uit hoop ik!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
spekbek zei:
Een lijn leggen op het gortige toilet van de trein, perongeluk de handdroger triggeren waardoor al je spul heel de ruimte rondvliegt... niet een van mijn beste momenten
Klik om te vergroten...
Hier gewoon op de tafeltjes van de trein. 😂 Woeps
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ergens ter wereld zit de 5 in de klok.
Dus we kunnen al een biertje pakken.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben niet verslaafd aan stims hoor. Kan prima weken of zelfs maanden stoppen. Vaak genoeg gedaan.

Dat ik dan plotseling iedere dag 5 bier drink en 3 keer zoveel sigaretten rook is slechts ter ontspanning. Je moet wel een beetje kunnen leven
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net bij de slotenmaker geweest. Daar hangen allemaal verschillende sleutels op haakjes aan de muur. Bij elk type sleutel waarnaar ik staarde, fantaseerde ik hoe deze sleutel op zijn unieke manier een punt pakt. Ik besloot van elk type sleutel 1 exemplaar te kopen. Maar wilt u dan geen sleutels bij laten maken? Vroeg de slotenmaker. Op deze vraag had ik niet gerekend. Nee, antwoordde ik. Ik vind ze gewoon mooi. Nu kan ik aan de slag met het afwegen van de gemiddelde punt die elke sleutel pakt. En het hieruit kiezen van de perfecte sleutel. Even voor de duidelijkheid... Ik ben niet verslaafd!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAutist zei:
Even voor de duidelijkheid... Ik ben niet verslaafd!
Klik om te vergroten...
Nee, je bent niet verslaafd. Je hebt misschien een fetish!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Nee, je bent niet verslaafd. Je hebt misschien een fetish!
Klik om te vergroten...

Een sleutelfetish. Die kende ik nog niet 😂
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."