Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benjolink zei: Ik ben nu ook gestopt met alcohol zo'n 2 weken al. Verschrikkelijk misdroegen in de tijd met alcohol op, ruzie zoeken vechten, met drank en drugs op rijden, en dan van de weg raken.... Nee alcohol nooit meer..... Met de antidepressiva die ik nu krijg (duloxetine) kan ik me zonder alcohol in een drukke omgeving veel beter redden. Klik om te vergroten... jaman alcohol is echt vergif. na 1-2 biertjes krijg ik steeds zin om drugs te gebruiken. Door 1 of andere reden wekt alcohol die drang enorm op met mij. Op begin is alcohol fijn, en ik vondt het stoer om ook veel te kunnen drinken. echt kut die alcohol hoor"
"wow klinkt bizzar. Ik heb dit sample eens gratis gekregen en eigelijk nooit genomen omwille van deze nare dingen dus. Kijk je er positief op terug en wil je meer ervaren in hogere dosis?"
"hey , Sorry dat ik hier ook zo laat op inpik zonder een reden, maar Ik ken het gevoel ook met de mdma. De xtc is zwakker geworden van zuiverheid, de laatste jaren, de meeste mdma pillen zijn nu zo een 60-120mg en dan nog slecht gemaakt met afvalstoffen. De versnijding is ook anders als vroeger. Er is ook veel wisselwerking merk ik op. Ik zou de drugs laten testen in een lab en dan proberen meerdere pillen te testen om de spreiding te weten en dan nog geeft dat geen zekerheid genoeg. Ik denk dat de mdma ook heel anders gemaakt wordt als vroeger waarbij er geen "love euforie" nietmeer aanwezig is. Het is inderdaad nietmeer zoals het was"
"FredKroket zei: Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij? Klik om te vergroten... Ja sorry ik bedoel ook zuiverheid is beter dan ooit maar de doseringen zijn nietmeer optimaal. Er is spreiding en wisselwerking en ook hoe het gemaakt wordt. Maar zal ook aan set en setting liggen zoals al vermeld is geweest. Ik kan ook alleen maar zeggen hoe ik mij erbij voel."
"MR_CHIP zei: van de xtc of andere serotonine slurpers aps 3mmc mdphp Klik om te vergroten... en je functioneert nog goed ? 🙂"
"MR_CHIP zei: wat mij vooral hielpt was voor paar dagen na serotonine misbruik 5htp nemen ik nam toen 2 capsules elke avond de week oid erna en toen geen breinschokken toen ik dat nog niet deed echt wel breinschokken gehad Klik om te vergroten... waaaat? 😂 breinshokken? 😲 van stress of brein toxiciteit? Heb je al een MR hersennen laten maken dan ofso ?"
"MR_CHIP zei: ik vind van wel ik ben al sinds 2021 niet langer dan 3 weken clean geweest maar ik doe nu weer een poging ben al 2 weken op weg OT : enjoy the festival 2FMA werkt ook niet zo heel erg op sero dus ondanks dat het misschien iets slecht is voor je lichaam voorzie ik geen erge dingen Klik om te vergroten... sterk bezig neef , houden zo ? die brein shokken laat die maar achter jou hoor want dat klinkt niet echt gezond 😬"
"hey , ik durf dit onderwerp niet goed met mijn huisarts te bespreken omwillen van Schaamte. ik heb ontdekt dat ik de laatste tijd slecht reageer op "vervuiling" in drugs. ik weet dat de meeste bindmiddelen of niet psycho actieve versnijdingsmiddelen suikers zijn zoals Mannitol , lactose , Fructose , Is het mogelijk dat je door een kleine dosis suikers in drugs een ander effect gaat ervaren als je ook Adhd hebt? ik krijg voornamelijk darmklachten , hoofdpijn , enorme zweethanden, geen energie hebben. Is het mogelijk om slecht te reageren op cocaine die wat versneden is met suikers als je lactose intolerantie hebt en ADHD? versterkt de lactose intolerantie de angstaanvallen? of op welke manier uit zich dit? ( cocaine is labgetest en er zit geen actieve vervuiling in ) mannitol bijwerkingen : Droge mond, dorst, misselijkheid, braken. Hoofdpijn, duizeligheid, reactieve toename van de intracraniële druk, CZS-toxiciteit (met name bij nierfunctiestoornis; o.a. insulten, coma, verwardheid, lethargie). Wazig zien."
"Wat is dit voor een maf verhaal hier , kwam je gisteren tegen in een reactie, dus even uit nieuwsgierigheid je dossier bekijken 😂 super jammer dat je in deze situatie zit die eigelijk nog steeds een straatje zonder eind heeft? Dit is echt jammer, Eventueel kun je een tijdje OFFline gaan want ik heb ook al gemerkt dat je hier triggers kunt krijgen ook. ps : Proficiat met je 2weken clean zijn alvast neef"
"Wisknudde zei: Thanks ! Ik ga er even over nadenken, het is voor mij wel een trigger als je het dus kan gebruiken zonder op te vallen. Dat maakt het laagdrempelig. Zelfde verhaal met kratom, wat ik ook net iets te makkelijk vind. Klik om te vergroten... hey, heb je het nu al gebruikt? Ik ben ook geïnteresseerd erin. ik heb enkel ervaring met Baclofen, GHB , Gabapentine , Pregabaline. Persoonlijk vindt ik Pregabaline het leukste middel."