Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Blaasprobleme.

Ketamine Blaasprobleme.

127 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit zijn ze dan..
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
jereeke zei:
Dit zijn ze dan..
Klik om te vergroten...
Ik slikte precies dezelfde pumpkin seed oil. Gaat echt wel goed komen met jou hoor! Veel succesverhalen gelezen van mensen die het bonter hebben gemaakt dan jij.

jereeke zei:
Denk ook dat ik hiervan wat psychoses ga krijgen, valt mij de laatste tijd wel op dat ik heel hard oppas met alles, zoals voedsel e.d
Klik om te vergroten...
Zo'n vaart zal het niet lopen. Probeer vooral mentaal weerbaar te blijven, uiteindelijk zit daar ook een gedeelte van je herstel! Hoe lastig het ook is, blijf sterk. Je bent er op tijd bij!
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ulixes zei:
Zo'n vaart zal het niet lopen. Probeer vooral mentaal weerbaar te blijven, uiteindelijk zit daar ook een gedeelte van je herstel! Hoe lastig het ook is, blijf sterk. Je bent er op tijd bij!
Klik om te vergroten...
Dat weten we natuurlijk niet, ik hoop allesinds dat ik er nog mee op tijd ben inderdaad.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Momenteel 2u 40 mins niet geplast!
Heb wel het gevoel dat het maar een beetje is.
Hopelijk is dit een goed teken en word het niet nog erger🫡🫡🫡
l
loenaLid
01-01-2024, 00:00
#5
enterisch gecoate serrapeptase azt-enzymen werkt heel goed om je blaas te helpen herstellen heb ik begrepen van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een zooi is het toch, die ketamine .
Ik was wel wat nieuwsgierig, maar ik blijf er toch vanaf.
Als je ooit een keer een stevige blaasontsteking hebt gehad, met alle hevige pijn en misere van dien, dan ga ik niet solliciteren naar blaas en nierenellende.
Nee dank u beleefd. Deze ronde sla ik over.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen?


Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag.
Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden.

Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig.
Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen.
Mijn blaaspijn was een beetje weg.
Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn.

Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen.
Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine.
Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal.
Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees..
Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten.

Mvg
Jereke
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
jereeke zei:
Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen?


Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag.
Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden.

Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig.
Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen.
Mijn blaaspijn was een beetje weg.
Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn.

Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen.
Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine.
Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal.
Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees..
Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten.

Mvg
Jereke
Klik om te vergroten...
Spoed gaat helaas niets voor je betekenen. Ik zou een doorverwijzing vragen via je huisarts naar een Uroloog.

Aan k-cramps doen ze sowieso niet veel. En als je nu zou stoppen dan komen die krampen ook niet terug.

Wat zijn je precieze klachten kwa blaas? En heb je meer specifieke vragen?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb al 8 dagen Cramps, wel licht maar soms worden ze erg. Is het opzwellen normaal? Of niet?
Vanaf wanneer komt de pijn bij het plassen, tot nu toe ging dit altijd goed, maar nu word het precies erger.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is een uroloog trouwens pijnlijk, of wat doen ze hier precies?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wou er ook even bij zeggen dat ik reeds 8 dagen gestopt ben ook.. wel gekke cravings maar eraf blijven zal geen probleem zijn.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat ik ook wou vragen, hoelang duurt de last aan je nieren? Want die zijn ook heel goed opgezwollen @Spyro
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helaas hele zware angstaanval gekregen, zweten, depressief, trillen

Alles bleek zo te zien in orde te zijn ivm organen.

Donderdag naar de uroloog.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben je ook eerlijk tegen huisarts en uroloog geweest waar de klachten vandaan komen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
jereeke zei:
Fijn om te horen, maar als je blaas zo hard verkleind is, snap ik niet dat je in de tijd dat je gebruikte geen weefsel uitplaste, dit had dan toch reeds een signaal moeten zijn?

Ik ben namelijk een jongen, wist helemaal niet dat je een vrouw was!
Aangenaam @Spyro
Klik om te vergroten...
Hahaha, aangenaam!

Ik heb ooit wel licht weefsel gezien in mijn plas. Maar dat was lang nadat ik al gestopt was, heel vreemd.

Een blaas kan echt wel verbeteren. Behalve als je echt altijd bloed hebt geplast en gaten in de blaas hebt gesnoven, dan krijg je idd een verkleinde blaas. Bij mij is de binnenkant mooi genezen met maar weinig litteken weefsel. Dus mijn blaas is eigenlijk weer hetzelfde als voorheen.

Ik heb bij de uroloog ook van die plas testen moeten doen. Dan gaan ze meten hoeveel urine er nog in je blaas past. En ik heb ook PTNS behandelingen gehad.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
jereeke zei:
Helaas hele zware angstaanval gekregen, zweten, depressief, trillen

Alles bleek zo te zien in orde te zijn ivm organen.

Donderdag naar de uroloog.
Klik om te vergroten...
Wow. Heb je zo snel een doorverwijzing? Ik moest echt mega lang wachten. 🥹 Super fijn voor je!

De klachten die je nu hier beschrijft in je berichtje zullen snel weer weg trekken. ☺️
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik ben eerlijk geweest. @Spyro ik hoop het echt, en ja, ik heb vrij snel een afspraak kunnen regelen wat wel fijn was, volgende week maar eens zien.
Maar ik wil iedereen graag waarschuwen, niet alleen heb je veel pijn en is het ondraaglijk.
Maar het craven.. heeft mij niet goed gedaan..
In combinatie met de pijn paniekaanvallen gekregen, zweten, trillen, depressief, huilen, bang hebben´
Het maakt je gek in je hoofd, snap niet dat mensen soms terug naar dit middel willen grijpen nadat ze zoiets meemaken.
Ik raad iedereen dus ook aan om hier effectief meteen mee te stoppen.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb zelf ook een verslaving aan keta gehad en periodes gehad met extreme k-krampen. Ook paar keer naar eerste hulp geweest maar ze kunnen daar niks doen. Inderdaad door laten verwijzen naar de uroloog voor je blaas. En tegen kramp werkte bij mij een kruik en een warme douche straal erop houden om het een beetje te verminderen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
jereeke zei:
Het verbaast mij wel echt heel hard, dat zoveel vrouwen dit doen, helaas, zijn vrouwen ook vele gevoeliger hiervoor geloof ik.
Ikzelf was ook gestopt met alles, en door m'n vriendin & al m'n vrienden die pas jaren later begonnen herbegonnen
Klik om te vergroten...
Ik was altijd de enige vrouw bij ons in de vriendengroep die er echt een probleem mee had.

Dat hij het trouwens 3 uur zonder te plassen kunt volhouden is al heel wat waard! Bij mij was het echt om de 10 min plassen.


Indi(ca) zei:
Ja ik snoof inderdaad door. Ik gebruikte ook wel erg veel omdat mijn tolerantie na die jaren echt hoog lag. Vooral toen ik en mijn toenmalige vriend begonnen te dealen en er een grote zak in het nachtkastje lag. Die tijden kon er op een slechte dag 6 gram bij mij doorheen gaan. Toen is ook het punt gekomen dat ik in het ziekenhuis kwam en ze zeiden als ik doorging en ik een katheter moest.

Ik begrijp ook dat mensen niet snappen dat sommige mensen dan door gaan met snuiven. Achteraf als ik terug kijk naar die periode denk ik ook wtf was ik aan het doen en schaam ik me kapot om hoe ik er toen heb bij gelegen en hoe erg ik mijn eige lichaam kapot heb gemaakt. Gelukkig is dat mijn rock bottom geweest en wil ik absoluut niet terug naar die periode en als ik nu terug val dan zou ik nooit meer keta pakken.

Ik heb zelf van mijn 12-16e een heftige relatie gehad met een man van 6 jaar ouder waarin dingen zijn gebeurd die een kind nooit hoort mee te maken. Keta was voor mij dan ook mijn red middel omdat ik op die manier niet op deze wereld was en niet in mijn lichaam was waar ik absoluut niet in wilde zitten omdat ik dan teveel herbelevingen kreeg en 24/7 aan die periode dacht.
Klik om te vergroten...
Ik herken me heel erg in je verhaal. Hier hetzelfde, álle Ketamine die ik toen gesnoven heb was gewoon gratis. En dat is ook waar het hele probleem begon voor mij. Altijd een te grote zak ter beschikking hebben. 🥲
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik was altijd de enige vrouw bij ons in de vriendengroep die er echt een probleem mee had.

Dat hij het trouwens 3 uur zonder te plassen kunt volhouden is al heel wat waard! Bij mij was het echt om de 10 min plassen.



Ik herken me heel erg in je verhaal. Hier hetzelfde, álle Ketamine die ik toen gesnoven heb was gewoon gratis. En dat is ook waar het hele probleem begon voor mij. Altijd een te grote zak ter beschikking hebben. 🥲
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad. Maakt niet uit hoe kapot ik ook lag te gaan van de pijn het was heel makkelijk om het nachtkastje in te gaan en een lepel te pakken en mijn zakje maar gewoon weer bij te vullen. Ben toen ook alles kwijt geraakt werk, school, familie maar keta voelde op dat moment echt als de liefde van mijn leven (en als ik nuchter was mijn grootste vijand). Ik moest inderdaad ook echt om de tien minuten. Heb uiteindelijk zelfs met een emmer op mijn kamer geslapen omdat ik zovaak moest en vaak vanuit bed de wc niet haalde of veel te vaag was. Helaas dat keta mijn lichaam zo heeft gesloopt dat ik er nu nog de lasten van moet dragen maar ergens is het ook een herinnering aan hoe erg het ook kan zijn als ik wel weer begin. Wie weet herstelt het ooit wel volledig ik blijf het hopen. Ik hoop ook dat nu er wat meer bekend is bij ziekenhuizen etc. er sneller iets aan gedaan kan worden want gun het niemand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."