#1
Dit zijn ze dan..
Ik slikte precies dezelfde pumpkin seed oil. Gaat echt wel goed komen met jou hoor! Veel succesverhalen gelezen van mensen die het bonter hebben gemaakt dan jij.Dit zijn ze dan..
Zo'n vaart zal het niet lopen. Probeer vooral mentaal weerbaar te blijven, uiteindelijk zit daar ook een gedeelte van je herstel! Hoe lastig het ook is, blijf sterk. Je bent er op tijd bij!Denk ook dat ik hiervan wat psychoses ga krijgen, valt mij de laatste tijd wel op dat ik heel hard oppas met alles, zoals voedsel e.d
Dat weten we natuurlijk niet, ik hoop allesinds dat ik er nog mee op tijd ben inderdaad.Zo'n vaart zal het niet lopen. Probeer vooral mentaal weerbaar te blijven, uiteindelijk zit daar ook een gedeelte van je herstel! Hoe lastig het ook is, blijf sterk. Je bent er op tijd bij!
Spoed gaat helaas niets voor je betekenen. Ik zou een doorverwijzing vragen via je huisarts naar een Uroloog.Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen?
Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag.
Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden.
Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig.
Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen.
Mijn blaaspijn was een beetje weg.
Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn.
Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen.
Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine.
Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal.
Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees..
Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten.
Mvg
Jereke
Hahaha, aangenaam!Fijn om te horen, maar als je blaas zo hard verkleind is, snap ik niet dat je in de tijd dat je gebruikte geen weefsel uitplaste, dit had dan toch reeds een signaal moeten zijn?
Ik ben namelijk een jongen, wist helemaal niet dat je een vrouw was!
Aangenaam @Spyro
Wow. Heb je zo snel een doorverwijzing? Ik moest echt mega lang wachten. 🥹 Super fijn voor je!Helaas hele zware angstaanval gekregen, zweten, depressief, trillen
Alles bleek zo te zien in orde te zijn ivm organen.
Donderdag naar de uroloog.
Ik was altijd de enige vrouw bij ons in de vriendengroep die er echt een probleem mee had.Het verbaast mij wel echt heel hard, dat zoveel vrouwen dit doen, helaas, zijn vrouwen ook vele gevoeliger hiervoor geloof ik.
Ikzelf was ook gestopt met alles, en door m'n vriendin & al m'n vrienden die pas jaren later begonnen herbegonnen
Ik herken me heel erg in je verhaal. Hier hetzelfde, álle Ketamine die ik toen gesnoven heb was gewoon gratis. En dat is ook waar het hele probleem begon voor mij. Altijd een te grote zak ter beschikking hebben. 🥲Ja ik snoof inderdaad door. Ik gebruikte ook wel erg veel omdat mijn tolerantie na die jaren echt hoog lag. Vooral toen ik en mijn toenmalige vriend begonnen te dealen en er een grote zak in het nachtkastje lag. Die tijden kon er op een slechte dag 6 gram bij mij doorheen gaan. Toen is ook het punt gekomen dat ik in het ziekenhuis kwam en ze zeiden als ik doorging en ik een katheter moest.
Ik begrijp ook dat mensen niet snappen dat sommige mensen dan door gaan met snuiven. Achteraf als ik terug kijk naar die periode denk ik ook wtf was ik aan het doen en schaam ik me kapot om hoe ik er toen heb bij gelegen en hoe erg ik mijn eige lichaam kapot heb gemaakt. Gelukkig is dat mijn rock bottom geweest en wil ik absoluut niet terug naar die periode en als ik nu terug val dan zou ik nooit meer keta pakken.
Ik heb zelf van mijn 12-16e een heftige relatie gehad met een man van 6 jaar ouder waarin dingen zijn gebeurd die een kind nooit hoort mee te maken. Keta was voor mij dan ook mijn red middel omdat ik op die manier niet op deze wereld was en niet in mijn lichaam was waar ik absoluut niet in wilde zitten omdat ik dan teveel herbelevingen kreeg en 24/7 aan die periode dacht.
Ja inderdaad. Maakt niet uit hoe kapot ik ook lag te gaan van de pijn het was heel makkelijk om het nachtkastje in te gaan en een lepel te pakken en mijn zakje maar gewoon weer bij te vullen. Ben toen ook alles kwijt geraakt werk, school, familie maar keta voelde op dat moment echt als de liefde van mijn leven (en als ik nuchter was mijn grootste vijand). Ik moest inderdaad ook echt om de tien minuten. Heb uiteindelijk zelfs met een emmer op mijn kamer geslapen omdat ik zovaak moest en vaak vanuit bed de wc niet haalde of veel te vaag was. Helaas dat keta mijn lichaam zo heeft gesloopt dat ik er nu nog de lasten van moet dragen maar ergens is het ook een herinnering aan hoe erg het ook kan zijn als ik wel weer begin. Wie weet herstelt het ooit wel volledig ik blijf het hopen. Ik hoop ook dat nu er wat meer bekend is bij ziekenhuizen etc. er sneller iets aan gedaan kan worden want gun het niemand.Ik was altijd de enige vrouw bij ons in de vriendengroep die er echt een probleem mee had.
Dat hij het trouwens 3 uur zonder te plassen kunt volhouden is al heel wat waard! Bij mij was het echt om de 10 min plassen.
Ik herken me heel erg in je verhaal. Hier hetzelfde, álle Ketamine die ik toen gesnoven heb was gewoon gratis. En dat is ook waar het hele probleem begon voor mij. Altijd een te grote zak ter beschikking hebben. 🥲
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."