Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Overdag moet ik wel vele vaker naar de Wc gaan, maar drink ook wel heel veel water momenteel."
"Klopt, slapen is inderdaad HEEL moeilijk momenteel, en soms als ik klaar ben met plassen doet het einde wel een beetje zeer, maar voor de rest niet echt pijn tijdens het plassen, enkel de zwellingen baren me zorgen. Voor het slapen zijn het echt de nieren die het bij me doen, en ook dit bleek weg te gaan eergisteren, kon weer normaal slapen & m'n blaas deed ook minder zeer. Maar toen kwam de blaaspijn weer op & kreeg ik weer meer zeer aan m'n nieren. Ook mijn stoelgang is beginnen groen kleuren & het leek alsof er een soort van haar op groeide. @Spyro Bij mij is echt alles kort opeen gekomen, begon met de K-Cramps, werd er wakker van, en dit ging dan weer weg heel snel Kort daarna kwam m'n blaasprobleem en dagje daarna m'n nierprobleem. Daarbovenop kwam een paniekaanval & zo los het spoed ingevlogen. Ben al blij dat ik geen bloed plaste, de dokter zag dit wel, maar ikzelf niet."
"@Spyro Ik heb vandaag de uroloog gebeld met mijn probleem, en hij zei mij, heel goed gedaan, de schade die je hebt aangericht is onomkeerbaar. Het enige dat ik kan doen is medicatie geven om de pijn te verminderen, maar de schade is onomkeerbaar."
"Zal ik dan voor de rest van mijn leven opgezwollen leven, pijn hebben aan m'n nieren & maag?"
"Het spijt me. Ik voel me vooral heel achtergelaten, ik weet dat het mijn eigen fout was, en dat ik misschien beter had moeten zoeken naar de schade die het kan geven. Ook hier in België weten ze er bijna niets van. Op spoed voelde het alsof ze met me lachten, ook dit gevoel heb ik vandaag bij die uroloog gekregen toen ik hem belde, heb bang om donderdag te gaan.. Spoed heeft een scan gedaan en daar bleken de nieren, maag, lever e.d allemaal in orde te zijn. Maar weet niet hoe ver ze hiermee kunnen gaan. Ik zit helaas helemaal alleen thuis, kan niets doen & heel m'n leven gaat er onderdoor. Ik weet niet meer wat doen, en zie het ook allemaal niet meer zitten."
"Zal ik zeker doen, is het een optie om meerdere urologen te gaan? Want de uroloog waar ik naartoe ga, heeft gezegd dat ik er maar mee moest leven.. En doe ik! Dankjewel"
"@Spyro Weet jij misschien welke uroloog jij aanraad? Dan maak ik daar ook eens een afspraak..."
"Ik bekijk je filmpje, bedankt!"
"Hey @Indi(ca) wat spijtig dit te vernemen na zo lang.. Je beweerd dat je ook gewoon doorsnoof wanneer je deze problemen had? Dan kan dit inderdaad wel de reden zijn dat het zo ver is gekomen... Ik heb echt dagen staan rillen & paniek heel de dag momenteel.. Vandaag gaat wat beter, ben ik blij om. Heb het al vaak gelezen ook dat mensen doorsnoven terwijl ze al bloed plasten, dit is voor mezelf heel moeilijk te plaatsen hoe mensen dit kunnen doen, wist ook niet dat dit zo verslavend is. Ik merk dat ik ook gekke cravings heb deze dagen, en dat na een korte periode!. Super trots dat je al 2.5 jaar clean bent! Houd dat zo, en best gewoon stoppen met alles, dit is toch wat ik van dit leer als ik hier uit geraak."
"Fijn om te horen @Spyro Ja het maakt me vooral angstig omdat het leek alsof de pijn weg ging nu na 2 weken, maar helaas is het weer wat zeger geworden aan m'n nieren & blaas. Dat maakt me een beetje bang :/."