Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Blaasprobleme.

Ketamine Blaasprobleme.

127 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
jereeke zei:
@Spyro Ik merk ook wel dat alles mooi wit plast nu, en plas wel inderdaad in kleinere beetjes.
Dokter vond bloed in de urine, maar dit zie ik zelf niet.
Is er ook niets dat ik kan nemen van medicatie om te kunnen slapen?
Bedankt!
Klik om te vergroten...
Ja, dit komt veel voor. Ik heb om het allemaal vol te kunnen houden medicatie gekregen voor mijn blaas toen. Ik heb er 3 geprobeerd voor ik bij een middel kwam wat voor mij werkte. Ik heb gewoon bij de huisarts verteld dat het niet lukte zonder. En dat was ook echt zo 😅
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Spyro En welke medicatie was dit als ik je dit mag vragen?
Ik hoop dat het ergste er nu wel is geweest en het allemaal niet nog erger zal worden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
jereeke zei:
@Spyro En welke medicatie was dit als ik je dit mag vragen?
Ik hoop dat het ergste er nu wel is geweest en het allemaal niet nog erger zal worden.
Klik om te vergroten...
Dit zijn ook een beetje meteen je opties. Medicijn 1 deed voor mij te weinig, de tweede kreeg ik vervelende bijwerkingen van, en de derde heeft me echt uit de brand geholpen. Maar er zijn absoluut mensen die wel goed gaan op de eerste 2. Dit moet je echt even met je arts bespreken!IMG_2379.jpeg
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen gebruikt precies die Betmiga. Bedankt @Spyro
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
jereeke zei:
Iedereen gebruikt precies die Betmiga. Bedankt @Spyro
Klik om te vergroten...
Ja, is sowieso een heel populair middel. Ook buiten de Ketamine blaas om. Bij mij werkte die iets te goed, kon toen helemaal niet meer plassen. Moest toen bijna naar spoed want mijn urine begon bijna terug te lopen naar mijn nieren… Maar dit komt maar zelden voor. Heel veel succes!
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit maakt me dan weer heel angstig.. hoe is dat dan uiteindelijk verlopen? @Spyro
Als dit je gebeurd, hoe durfde je dit dan nog te nemen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
jereeke zei:
Dit maakt me dan weer heel angstig.. hoe is dat dan uiteindelijk verlopen? @Spyro
Als dit je gebeurd, hoe durfde je dit dan nog te nemen?
Klik om te vergroten...
Ieder lichaam is anders. Ik ben er toen ook mee gestopt. Ik ben overgestapt op driemaal daags Oxy. De laatste van de foto. En daar zitten voor mij 0 nadelen aan.

Ik heb moeten wachten tot de medicatie was uitgewerkt en daarna kon ik weer plassen.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Spyro Vind het heel vreemd dat deze middelen dan weer wel werken voor je blaas?
Ik zit er nu al 2 weken mee, maar het constant moeten plassen is met ups & downs eerlijk gezegd, laatste 2 dagen slaap ik toch zeker van 22:00 tot 07:00 s'ochtends.
Dus dan kan ik mijn plas wel inhouden, de eerste dagen was dit dan weer niet.
Maar hielp dit dan ook tegen de pijn?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
jereeke zei:
@Spyro Vind het heel vreemd dat deze middelen dan weer wel werken voor je blaas?
Ik zit er nu al 2 weken mee, maar het constant moeten plassen is met ups & downs eerlijk gezegd, laatste 2 dagen slaap ik toch zeker van 22:00 tot 07:00 s'ochtends.
Dus dan kan ik mijn plas wel inhouden, de eerste dagen was dit dan weer niet.
Maar hielp dit dan ook tegen de pijn?
Klik om te vergroten...
Dan heb je denk ik nog redelijk “geluk” hoor. Ik moest zeker 40 keer per dag en 10 maal in de nacht.

Het zorgt ervoor dat je blaas kalmeert. Dus voor mij werd het ook minder pijnlijk. Maar het zorgt er ook voor dat je blaas meer urine toelaat, en dat je niet meer zo vaak hoeft.

De pijn die je nu hebt gaat ook vanzelf weg.

Ik weet niet of je man of vrouw bent, maar ik ben nu echt al een lange tijd clean. Maar tijdens menstruatie heb ik nog steeds weleens blaas pijn. Denk dat dit altijd zal blijven, is toch een zwakke plek in je lichaam geworden.

Maar over het algemeen heb ik nergens last meer van in mijn dagelijks leven. Het is vooral veel geduld hebben helaas. Ik ben benieuwd wat de uroloog gaat voorstellen. 😊
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fijn om te horen, maar als je blaas zo hard verkleind is, snap ik niet dat je in de tijd dat je gebruikte geen weefsel uitplaste, dit had dan toch reeds een signaal moeten zijn?

Ik ben namelijk een jongen, wist helemaal niet dat je een vrouw was!
Aangenaam @Spyro
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Spyro donderdag moet ik naar de uroloog, ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen & of het veel zeer gaat doen.
Heb er bang voor.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
jereeke zei:
@Spyro donderdag moet ik naar de uroloog, ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen & of het veel zeer gaat doen.
Heb er bang voor.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, ze gaan echt geen gekke dingen doen de eerste keer! Ik heb echt niets naars meegemaakt daar.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijn om te horen @Spyro
Ja het maakt me vooral angstig omdat het leek alsof de pijn weg ging nu na 2 weken, maar helaas is het weer wat zeger geworden aan m'n nieren & blaas.
Dat maakt me een beetje bang :/.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Overdag moet ik wel vele vaker naar de Wc gaan, maar drink ook wel heel veel water momenteel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
jereeke zei:
Fijn om te horen @Spyro
Ja het maakt me vooral angstig omdat het leek alsof de pijn weg ging nu na 2 weken, maar helaas is het weer wat zeger geworden aan m'n nieren & blaas.
Dat maakt me een beetje bang :/.
Klik om te vergroten...
Ik weet hoe je je voelt!

Ik zal je eerlijk zeggen, mijn Ketamine blaas periode is een van de zwaarste periodes uit m’n leven geweest.

Heb echt iedere dag in een hel geleefd, kon mijn huis niet meer uit, niet werken en ik wist niet of het ooit nog goed zal komen.

Daarom wil ik graag mijn verhaal delen hier, zodat de mensen die nu op het forum komen met een blaas probleem, ze zien dat er echt weer licht is aan het einde van de tunnel.

Blaas herstel duurt gewoon ontzettend lang. Ook ik heb echt lang met nierpijn gelopen. Ook tijdens mijn herstel. Vaak als ik mijn plas ging ophouden, deden mijn nieren ook ontzettend veel pijn. In bed wist ik vaak ook niet hoe ik moest gaan liggen, alles deed zeer.

Maar je bent zo goed bezig. Je eerste stap is gezet, donderdag de uroloog. Dat is het belangrijkste. Het komt echt goed met je! Weet ik zeker!
jereeke zei:
Overdag moet ik wel vele vaker naar de Wc gaan, maar drink ook wel heel veel water momenteel.
Klik om te vergroten...
Lekker veel blijven doen! Zeker op het begin. Dan maar vaker naar het toilet.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klopt, slapen is inderdaad HEEL moeilijk momenteel, en soms als ik klaar ben met plassen doet het einde wel een beetje zeer, maar voor de rest niet echt pijn tijdens het plassen, enkel de zwellingen baren me zorgen.
Voor het slapen zijn het echt de nieren die het bij me doen, en ook dit bleek weg te gaan eergisteren, kon weer normaal slapen & m'n blaas deed ook minder zeer.
Maar toen kwam de blaaspijn weer op & kreeg ik weer meer zeer aan m'n nieren.

Ook mijn stoelgang is beginnen groen kleuren & het leek alsof er een soort van haar op groeide.

@Spyro Bij mij is echt alles kort opeen gekomen, begon met de K-Cramps, werd er wakker van, en dit ging dan weer weg heel snel

Kort daarna kwam m'n blaasprobleem en dagje daarna m'n nierprobleem.

Daarbovenop kwam een paniekaanval & zo los het spoed ingevlogen.

Ben al blij dat ik geen bloed plaste, de dokter zag dit wel, maar ikzelf niet.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Spyro Ik heb vandaag de uroloog gebeld met mijn probleem, en hij zei mij, heel goed gedaan, de schade die je hebt aangericht is onomkeerbaar.
Het enige dat ik kan doen is medicatie geven om de pijn te verminderen, maar de schade is onomkeerbaar.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zal ik dan voor de rest van mijn leven opgezwollen leven, pijn hebben aan m'n nieren & maag? :(
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
jereeke zei:
@Spyro Ik heb vandaag de uroloog gebeld met mijn probleem, en hij zei mij, heel goed gedaan, de schade die je hebt aangericht is onomkeerbaar.
Het enige dat ik kan doen is medicatie geven om de pijn te verminderen, maar de schade is onomkeerbaar.
Klik om te vergroten...
jereeke zei:
Zal ik dan voor de rest van mijn leven opgezwollen leven, pijn hebben aan m'n nieren & maag?
Klik om te vergroten...
Dit is niet helemaal waar, zoals je ook kunt lezen uit Spyro’s vorige reacties in dit topic en in alle oude topics die je hebt gelezen. Heel veel mensen krijgen al hun functionaliteiten terug en hebben op den duur geen tot weinig klachten die ze overhouden. Het is wel een lange weg, wanneer je veel schade hebt al helemaal. Maar wat je verder leest, vooral in de media, is ook waar: voor sommigen is de schade onomkeerbaar en sommigen houden de rest van hun leven klachten. Hoe dit voor jou uit zal pakken hebben wij het antwoord niet op, alleen tijd en jouw inspanningen zullen het leren.
Zorg vooral dat je clean blijft. Elk beetje dat je nu nog gebruikt zal de schade groter maken en de pijn erger. Verder doe je al veel en volgens mij veel goed. Veel drinken, contact met je arts, goed loggen wat en hoeveel je plast, etc.

En hoewel ik het SUPER goed vindt dat je hier je verhaal deelt en vragen stelt, wil ik lieve Spyro toch ook even in bescherming nemen. Het heeft weinig zin elke vraag en zorg die in je opkomt met haar te delen. Ik kan je al verzekeren: je bent niet de enige die dat doet, Spyro is geen hulpverlener en heeft haar handen vol aan mensen met blaasproblemen met ketagebruik. Maar: ze heeft ook niet alle antwoorden voor je. Probeer deze vooral aan je artsen te stellen. En vergeet ook niet om steun te zoeken in je omgeving… dit is super belangrijk. Schroom vooral niet om hier wel je progressie en zorgen te delen (echt!), maar let een beetje het beroep dat je doet op onze fijne Spyro.

Zet hem op! Sterkte!
l
loenaLid
01-01-2024, 00:00
#20
enterisch gecoate serrapeptase azt-enzymen werkt heel goed om je blaas te helpen herstellen heb ik begrepen van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."