Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"marlili zei: wat een intens verhaal.. heel heftig om te horen. ik ben aan de ene kant heel blij voor je dat je van de ketamine af bent, maar vind het ook sip dat je toch nog middelen nodig hebt om te kunnen functioneren in het leven. maar stapje voor stapje maak je progressie klinkt en ik gun je dat het ooit draaglijk is zonder chemisch goedje. kut dat je de k cramps hebt ingeruild voor de paniek aanvallen en zo'n strijd met je hoofd. en die duizeligheid lijkt me ook vervelend :/ beperkend ofzo.. ik hoop dat je daarvan geneest. leven is een ingewikkeld doolhof en breinen geven veel pijnen. veel zoeken om je weg te vinden, maar ik denk dat je het kan . fijn dat je een vriendin hebt die er voor je is en je liefde geeft en helpt. lijkt me ook zwaar om aan de andere kant te staan. zo machteloos en verdrietig om iemand in zoveel pijn en verdriet te zien. en ja, kut dat artsen hier zo weinig weten en je maar wat onderdrukkingsmiddelen meegeven ipv echt je te helpen. ik hoop dat daar verandering in komt. dat mijn arts zei dat ik maar keta moest blijven nemen tegen de pijn en me 2 diclofenac gaf liet me echt alle vertrouwen in de zorg wegnemen. je word een beetje aan je lot overgelaten ofzo en dat is treurig, want hulp zoeken enzo is al lastig en zo'n grote stap. veel schaamte. wel fijn dat je met je k cramps in het ziekenhuis werd geholpen. bij mij nemen ze me niet serieus genoeg ofzo. ik hoop dat ze bij mij in de kliniek meer weten en me kunnen helpen, anders ga ik alleen detoxen en thuis verder als het niet bij me past. misschien dan zuid afrika proberen als ik merk meer nodig te hebben. want ik ga toch afkicken in nederland. beter vangnet en nazorg. en ik heb een fijne groep mensen die ook verslaafd zijn die ik op maandag avond zie en die raak ik anders ook kwijt, want je kan niet bij 2 instanties tegelijk ingeschreven staan :/. dinsdag heb ik mijn kennismakingsgesprek in de kliniek en dan word ik binnen een week opgenomen, daar ben ik echt aan toe en heb er zin in. aan de andere kant ben ik ook bang en vind ik het spannend om te doen en de verandering aan te gaan. ook kijk ik op tegen de ontwenningsverschijnselen en ben ik benieuwd wat het met mij doet. ik hoop dat ik het kan en leer om weer goed te eten en aan mezelf te werken. ik ben ook erg veel afgevallen en heb ondergewicht waar ik erg van schrok. skeletterig en dat maakt me ook onzeker. veel verdriet en mental breakdowns. zwaar proces voor mij, maar ben hyped voor de toekomst en dat de kliniek in zicht is. een structuurtje krijgen en afhankelijkheid laten varen. beter zelfvertrouwen en leren functioneren binnen de maatschappij (hoop ik dan) ik was laatst 4 dagen clean van ketamine, wel 1 dag coke gedaan. spuiten durf ik niet, had er wel wat onderzoek naar gedaan, maar het trekt mij niet. inmiddels gebruik ik weer iedere dag en gebruik ik daarnaast ook nog coke op sommige dagen. ik merk dat mijn lichaam minder pijn doet als ik minder keta gebruik en af en toe wat coke. dan maar ff zo, maar het laat me zo slecht voelen. wel merk ik ook dat eens in de 3 dagen overgeven (misschien too much info, maar er komt zoveel chemische shit uit als ik braak) mijn maag een soort reset geeft en dat alle kramp instant wegneemt. eergister had ik echt een intense aanval en toen had ik overgegeven; instant gone. beetje van de hak op de tak en laaang verhaal, maar voelt fijn om toch te kunnen delen. thanks voor iedereen die de tijd neemt om te lezen en reageren. ik waardeer het en het laat me minder eenzaam voelen, ookal zijn jullie allemaal een figuurtje op het internet waar ik geen beeld bij heb. fijne niet oordelende spoken dus bedankt <3 Klik om te vergroten... Hoe gaat het nu met je ?"
"Zo ben ik ook verslaafd aan ketamine nu 2 jaar. Wat ik soms voel is een soort van druk op mijn blaas tijdens het plassen, en dat als ik moet plassen, echt meteen moet en het niet langer kan volhouden. Ik heb 1 keer hele heftige steken gehad, ik weet nou niet of ik dit K-Cramps kan noemen maar ik heb nooit eerder zoveel pijn gehad in mijn buik. Heb erg veel gebruikt in een enorme stress week, merkte al dat ik dagen met buikpijn rondliep en dacht dat het door de stress kwam totdat ik dus de steken in mijn buik voelde, echt huilend en schreeuwend op de grond heb ik de meeste heftigste pijn gehad, duurde ongeveer een halfuur dacht dat ik naar het ziekenhuis moest , ben toen onder de douche gaan staan en paracetamol en diclofenac ingenomen , zo heb ik later op de avond na het plassen weer zo een aanval gehad met steken. Ik weet nou niet of dit mijn blaas was of mijn nieren. Het blijft moeilijk om helemaal te stoppen met de ketamine. Heb gelukkig daarna geen last meer gehad"
"Het zit zo in je mind, kon ik het maar uitschakelen . Alsof een stemmetje tegen me zeg oké nu weer bijpakken, dit is heel erg moeilijk uit te schakelen daarom ben ik er zelf ook niet sterk genoeg voor.. vind het echt verschikkelijk maar goed ik ga hulp zoeken"
"Hallo lezers, ik ben nu denk ik bijna een jaar verslaafd aan ketamine, het begon op afterpartys en zodoende vond ik het zo fijn dat ik het ben blijven gebruiken. Nu draait alles alleen maar om ketamine. Ik denk er heel de dag aan, wanneer ik weer een puntje kan pakken, dat ik weer even dat momentje heb. Ik dacht dat ik zonder hulp zou kunnen stoppen, ben bij de huisarts geweest gesprekken gehad , die dacht ook dat ik het alleen kon. Maar nee, het werd alleen maar erger en erger. Heel veel tegengeslagen gehad in mijn leven, qua werk , geld , thuis situatie. Zo verlangde ik nog meer naar keta. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij Novadic voor een intake gesprek, pas eind december. Ergens zou je daar naar toe moeten leven en al minder moeten gebruiken maar dat lukt me gewoon niet. Ik gebruik nu 1gram per dag, is dat veel ? Ik lees ook dat Ketamine gebruik veel klachten kunnen geven. Soms voel ik een druk op me blaas als ik plas, en wat rugpijn maar gelukkig nog niet zo heftig. Soms snuif ik zo veel, voor mijn gevoel, dat ik het gevoel heb dat mn hersenen gewoon naar de klote gaan, het doet ook echt zeer dan. En alsnog blijf ik dan pakken, hebben andere dat ook? Ik wil hier zo graag vanaf ben er helemaal klaar mee. Iemand tips hoe ik nog een maand een beetje normaal door kom?"
"Gemberthee zei: Misschien kun je in de tussentijd "De verslaving voorbij" lezen van Jan Geurtz. Het heeft mij geholpen om met slaapmiddelen te stoppen. Wie weet helpt het jou ook om te stoppen met Keta. Succes! Klik om te vergroten... Ik heb dit boek besteld, ben heel benieuwd. Hartstikke bedankt"
"WhySoSerious?! zei: En hierop inhakend: Mocht de behoefte voelen erover te praten, blaf dan heel drugsforum onder met wat je voelt. Misschien dat mensen bij je gevoel kunnen aanhaken zodat het minder alleen voelt. Klik om te vergroten... Ja dat ga ik zeker doen."
"Robiti zei: Hallo allemaal, Na het lezen van de nodige posts heb ik doen besluiten om ook mijn verhaal te delen. Ik heb al een goede 2 jaar een ketamine verslaving waar ik maar niet vanaf kom. Ben al een jaar in behandeling bij een verslavingskliniek maar ik merk de laatste tijd geen verbetering meer. Mijn gebruik is gelukkig niet meer dagelijks (dat was het 2 jaar geleden wel). Heb daarin echt wel stappen gemaakt. Op dit moment gebruik ik zeker 1 keer per week een flinke hoeveelheid (1 á 2 gram in een keer). Als je mij naar de reden van gebruik vraagt is dit stress en moeilijk met mijn emotie om kunnen gaan. Dit is het gevolg van de relatiebreuk na aanleiding van mijn gebruik. Hiervoor was het 1 hooguit 2 keer in de maand dat ik gebruikte en dat was voornamelijk om even gedachte loos te zijn. Zoals gezegd is mijn relatie dus al stuk gegaan door mijn gebruik. Ik zou zo graag van de rotzooi af willen maar het is zo moeilijk. Ik heb altijd gezegd als ik een knop in zou kunnen drukken om meteen van die zooi af te zijn had ik hem 1000x ingedrukt. het “lastige” van mijn verslaving is is dat ik niet frequent gebruik. Laatste tijd misschien wat meer maar heb ook periodes gehad dat ik 3 maanden er vanaf kon blijven. En zoals net al gezegd gebruikte ik 1 hooguit 2 keer per maand. Vanuit de verslavingszorg kliniek heb ik nu medicatie gekregen om in de avond wat minder te piekeren en rustig te worden. Echter is het gisteren avond ook weer mis gegaan. Ik ben een avond uit en wat gezelligs aan het doen maar het monstertje in mijn hoofd is al weer bezig om mij lekker te maken voor de keta. Dat heeft er ook weer voor gezorgd dat ik de dealer een bericht heb gestuurd om weer wat op te halen. The day after uiteraard weer enorme spijt en weer het gevoel dat ik er helemaal klaar mee ben. Maar dat is dus het probleem. Dat heb ik altijd nadat ik heb gebruikt. Wel heb ik het nummer van mijn dealer gewist en ook niet geblokkeerd. Dan zal je denken is het niet handig dat wel te doen? Maar zodra ik het nummer van de dealer blokkeer kan ik deze ook weer terug halen omdat het nummer zichtbaar blijft in whatsapp onder geblokkeerde nummers. Op deze manier heb ik namelijk al een keer eerder zijn nummer opgevist om snel weer wat te gaan halen bij hem. De reden dat ik dit bericht nu plaats is een om het van mij af te schrijven maar vooral om dit als een stok achter de deur te houden en jullie op de hoogte te stellen of het goed gaat of niet. Ik wil echt heel graag van de zooi af en hoop dat dit de laatste stappen zijn die ik zet om er ook echt vanaf te stappen. Ik sta open voor alle tips die jullie hebben om mij hier doorheen te trekken! Klik om te vergroten... Hee is het al gelukt te stoppen?"
"Driftking zei: Dag allemaal Het is nu woensdag en ik ben eindelijk terug een normale mens met een lach op men gezicht. Ik heb sinds zondag ochtend 06u00 de bekende ketamine krampen gehad in de maagstreek , niets aan men blaas gelukkig maar. Dit is is nu de 5de keer dat ik ze heb meegemaakt. Telkens ben ik op tijd kunnen stoppen en waren ze draagbaar , kon nog gaan werken. Maar deze laatste keer ben ik gewoon blijven verder doen , ik had op een week 40 gram naar binnen gewerkt. Ik voelde niet dat ze zo fel waren omdat ik steeds bij verdoofde. Maar plots was alles op en na enkele uurtjes kwamen de ergste krampen die ik ooit had meegemaakt. Ik kon letterlijk niet bewegen , nat in het zweet van de pijn. Een warm bad en medicatie hielp maar een klein beetje , maar de pijn bleef ondraaglijk. Heb dit gewoon moeten uitzitten 2 dagen. Heb steeds buscopan samen met paracetamol genomen elke 4 à 5 uur dit begon gisteren eindelijk te werken , wat een verlossing. De krampen kwamen nog om de zoveel tijd op maar heb dit kunnen onderdrukken met die medicatie. Vandaag eindelijk verlost van de pijn , geen medicatie meer nodig. Eindelijk terug wat deftig kunnen eten na dagen met een zo goed als lege maag te hebben gezeten. Kortom dit was de hel. Ik weet dat hier al verschillende topics rond zijn maar ik wou ook graag mijn verhaal delen. Ik wil al een hele lange tijd stoppen met ketamine , het is eigelijk zelfs niet meer zo leuk maar het is echt een verslaving geworden. Ik heb het gevoel dat ik het nodig heb bij alles wat ik ga doen , al is het tv of films kijken , gamen , met vrienden weg gaan , de laatste tijd zelfs tijdens het werk , echt niet oke dus. Nu sinds dit laatste voor heb gehad heb ik echt het gevoel er klaar mee te zijn. Ik wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga doen maar mijn tolerantie is zo extreem hoog dat het mij een pak geld kost en dat mijn lichaam dit gewoon niet meer aan kan. Ik ga minstens een half jaar moeten stoppen vooraleer ik zeer sporadisch nog eens kan gebruiken. Ik heb het gevoel dat er met ketamine wel heel verantwoordelijk mee kan omgegaan worden maar het loopt zo snel uit de hand gewoon. Maar goed het is nu tijd om mijn leven terug op te pakken en terug de persoon worden die ik vorig jaar was. Moest er iemand last beginnen krijgen van de maag , ik raad zeker een warme douche of bad aan en een warm kersenpit kussentje en ook buscopan en paracetamol. De reden dat mijn blaas nog oke is , is volgens mij omdat ik wel heel veel water drink elke dag , zeker 3l. En AUB stop direct met gebruiken bij het minste onaangenaam gevoel , dit is zo belangrijk! Dankuwel om naar mijn verhaal te luisteren. Klik om te vergroten... Hoe is het nu met je?"
"ketaverslaafde😔 zei: Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven? Klik om te vergroten... Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten"
"Wilde even vragen of dat er mensen zijn die ervaringen willen delen als ze in opname zijn geweest bij Solutions voorthuizen. Mijn opname is eind april, heb een Keta verslaving van 3,5 jaar. Misschien dat iemand me meer kan vertellen, en hoe het nu is"