Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Blaasprobleme.

Ketamine Blaasprobleme.

127 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ulixes zei:
Sommige mensen hebben eerder klachten dan anderen.
Klik om te vergroten...
En wat is het probleem dan ivm de klachten?
De pijn snap ik, maar uiteindelijk gaat het dan allemaal naar de blaas zeker, dat is hetgeen dat mensen ervan over houden vooral?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
jereeke zei:
En wat is het probleem dan ivm de klachten?
De pijn snap ik, maar uiteindelijk gaat het dan allemaal naar de blaas zeker, dat is hetgeen dat mensen ervan over houden vooral?
Klik om te vergroten...
Sommige mensen hebben gewoon gevoeligere blaas en kunnen zelfs na 1 maal keta klachten krijgen. Genetics I guess?
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niet alles helemaal gelezen dus misschien heb ik iets niet helemaal goed begrepen maar slik je antibiotica om een ontsteking te voorkomen? Hoe lang doe je dit al? Bij antibiotica treed ook redelijk snel gewenning op. Ik heb toen mijn blaasproblemen beginnend waren ook vaak anti-biotica gekregen met als gevolg dat als ik nu last van mijn blaas heb de normale anti-biotica niet meer werken dus pas hier wel een beetje mee op. Ben geen dokter verder natuurlijk😝.
Cranberry pillen of sap (het liefst die zonder suiker) zou ik sowieso halen. En twee wonder middelen voor mij waren d-mannose (dit hecht zich aan de blaaswand) en berendruif dat is een kruid waar je thee van kan zetten. Niet zo lekker vind ik zelf maar het werkt wel goed.
Daarnaast regelen je darmen veel van je immuniteitsysteem dus is het belangrijk dat je darmflora ook goed is. Hiervoor kan je kefir, karnemelk, zuurkool, augurken en olijven eten/drinken. Daarnaast is probiotica ook goed voor je. Snap dat dit allemaal een gedoe is misschien maar natuurlijke middelen werken op de een of andere manier echt beter als je het de tijd geeft. Plus al die dingen die ik op noem zijn niet alleen voor je blaas goed maar voor veel meer dingen.

Hoe gaat het nu met je? Vind je het nog moeilijk om van de zooi af te blijven? Hoop dat er snel meer duidelijkheid voor je komt en hopelijk ook snel verbetering in je lichamelijke klachten 😁
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet ook niet of je uit Nederland komt of België of wat dan ook. Als je over een tijd nog weinig duidelijkheid hebt en voor jou gevoel nog veel last en geen oplossing raad ik je toch het Jeroen Bosch ziekenhuis aan in 's-Hertogenbosch aan. Zit hier vanaf het begin toen ze eigenlijk nog bijna niks hiervan wisten en geen idee hadden wat ze met mij en mijn vrienden aan moesten. Want we waren uiteindelijk wel vaste klant. Ookal hoorde ik uiteindelijk altijd dat ze vrij weinig konden doen omdat ze nog niks wisten bleven we uit pure wanhoop maar gaan. Later is daar iets goeds uitgekomen omdat het steeds een groter probleem werd in die omgeving. Het Jeroen Bosch ziekenhuis heeft nu een keta poli. Speciaal voor mensen die klachten hebben na ketamine gebruik. Misschien niet eens nodig maar ik weet van mezelf hoe wanhopig ik was om van die problemen af te komen. Nou heb ik er volle vertrouwen in dat je nou niet meer doorgaat en de klachten hopelijk niet heel lang meer gaan blijven.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Indi(ca) zei:
Ik weet ook niet of je uit Nederland komt of België of wat dan ook. Als je over een tijd nog weinig duidelijkheid hebt en voor jou gevoel nog veel last en geen oplossing raad ik je toch het Jeroen Bosch ziekenhuis aan in 's-Hertogenbosch aan. Zit hier vanaf het begin toen ze eigenlijk nog bijna niks hiervan wisten en geen idee hadden wat ze met mij en mijn vrienden aan moesten. Want we waren uiteindelijk wel vaste klant. Ookal hoorde ik uiteindelijk altijd dat ze vrij weinig konden doen omdat ze nog niks wisten bleven we uit pure wanhoop maar gaan. Later is daar iets goeds uitgekomen omdat het steeds een groter probleem werd in die omgeving. Het Jeroen Bosch ziekenhuis heeft nu een keta poli. Speciaal voor mensen die klachten hebben na ketamine gebruik. Misschien niet eens nodig maar ik weet van mezelf hoe wanhopig ik was om van die problemen af te komen. Nou heb ik er volle vertrouwen in dat je nou niet meer doorgaat en de klachten hopelijk niet heel lang meer gaan blijven.
Klik om te vergroten...

Ik kan je zeker en vast vertellen dat ik gestopt ben, en dit ook nooit meer aanraak, niets meer...

Bedankt voor de tips!
Ik ben trouwens van België

Van die zooi afblijven is me gelukt vanaf de eerste dag meteen, het gaat al wat beter ja.. gek genoeg heel weinig aandrang momenteel
Maagpijn is weg & nieren vallen heel goed mee..
Ik hoop dat het hierbij ook blijft nu...ben het echt wel beu geworden.
Heb tot not weer wat hoop gekregen.
Dacht echt dat m'n leven over was.
Zegevieren zal ik nog niet doen..

Ik houd jullie op de hoogte.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#6
jereeke zei:
Ik kan je zeker en vast vertellen dat ik gestopt ben, en dit ook nooit meer aanraak, niets meer...

Bedankt voor de tips!
Ik ben trouwens van België

Van die zooi afblijven is me gelukt vanaf de eerste dag meteen, het gaat al wat beter ja.. gek genoeg heel weinig aandrang momenteel
Maagpijn is weg & nieren vallen heel goed mee..
Ik hoop dat het hierbij ook blijft nu...ben het echt wel beu geworden.
Heb tot not weer wat hoop gekregen.
Dacht echt dat m'n leven over was.
Zegevieren zal ik nog niet doen..

Ik houd jullie op de hoogte.
Klik om te vergroten...
Gelukkig gaat het wat beter. Maak je vooral niet al te veel zorgen. Met hoeveelheid die je hebt gebruikt denk ik dat het na een tijd wel weer bijtrekt! Het kan per dag verschillen (dat merk je vast zelf ook haha) maar hopelijk wordt het vanaf nu steeds minder. Vind het iig super goed van je dat je van de troep afblijft nu. Hiermee voorkom je ook echt ernstige en meer permanente schade. Je mag trots op jezelf zijn dat je deze keus hebt gemaakt.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Indi(ca) zei:
Gelukkig gaat het wat beter. Maak je vooral niet al te veel zorgen. Met hoeveelheid die je hebt gebruikt denk ik dat het na een tijd wel weer bijtrekt! Het kan per dag verschillen (dat merk je vast zelf ook haha) maar hopelijk wordt het vanaf nu steeds minder. Vind het iig super goed van je dat je van de troep afblijft nu. Hiermee voorkom je ook echt ernstige en meer permanente schade. Je mag trots op jezelf zijn dat je deze keus hebt gemaakt.
Klik om te vergroten...

Bedankt @Indi(ca)

Ik hoop het ook dat het op tijd was & dat het kwaad nog niet is geschied.
Ik wacht nu gewoon geduldig af, heb ook kunnen slapen gisteren zonder benzo, dus ik ga proberen hier nu vanaf te blijven ineens, zodat ik deze ook niet meer nodig heb! (Weet dat ze heel verslavend zijn).
Gebruik jij nu nog drugs na jouw klachten, of ben jij hier ook volledig mee gestopt nu?
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben vorig jaar december voor het eerst terug gevallen was bijna 2 jaar clean en was teruggevallen met 3mmc. Voor het eerst gebruikt en gelijk hooked, heb hier tot eind maart aan gezeten en gestopt met gebruiken (hard drugs) tot september dit jaar. Heb in september 1 keer 3m gedaan en afgelopen maand op een hardcore feest maar ben er verder van af gebleven. Ben ook niet van plan om nog naar een feest te gaan tot 2 maart en dan kijk ik dan wel of ik de goede mindset heb om eenmalig te gebruiken. Blowen doe ik wel elke dag eigenlijk denk in de eerste maand na de kliniek dat ik weer begon dus alweer bijna 3 jaar. Maar ik begin binnenkort met traumaverwerking bij de ggz en moet dan gestopt zijn met blowen en quetiapine dus zal binnenkort toch moeten gaan strijden en ermee kappen.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Indi(ca) zei:
Gelukkig gaat het wat beter. Maak je vooral niet al te veel zorgen. Met hoeveelheid die je hebt gebruikt denk ik dat het na een tijd wel weer bijtrekt! Het kan per dag verschillen (dat merk je vast zelf ook haha) maar hopelijk wordt het vanaf nu steeds minder. Vind het iig super goed van je dat je van de troep afblijft nu. Hiermee voorkom je ook echt ernstige en meer permanente schade. Je mag trots op jezelf zijn dat je deze keus hebt gemaakt.
Klik om te vergroten...

Heb nogal medelijden met de mensen die er niet meer van afgeraken, heb hier heel goed hulp gekregen, voel me nog steeds beter vandaag, plassen is ook terug in grote hoeveelheden & om de 3-4 uur.
Hopelijk blijft het idd zo.
Afwachten dus.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Indi(ca) zei:
Ik ben vorig jaar december voor het eerst terug gevallen was bijna 2 jaar clean en was teruggevallen met 3mmc. Voor het eerst gebruikt en gelijk hooked, heb hier tot eind maart aan gezeten en gestopt met gebruiken (hard drugs) tot september dit jaar. Heb in september 1 keer 3m gedaan en afgelopen maand op een hardcore feest maar ben er verder van af gebleven. Ben ook niet van plan om nog naar een feest te gaan tot 2 maart en dan kijk ik dan wel of ik de goede mindset heb om eenmalig te gebruiken. Blowen doe ik wel elke dag eigenlijk denk in de eerste maand na de kliniek dat ik weer begon dus alweer bijna 3 jaar. Maar ik begin binnenkort met traumaverwerking bij de ggz en moet dan gestopt zijn met blowen en quetiapine dus zal binnenkort toch moeten gaan strijden en ermee kappen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het idd tijd is voor jou om ook overal mee stoppen.
En dat we met z'n allen iets van ons leven ook echt maken.
Heb geleerd dat echt niets goed is i.v.m drugs doen.
Ik deed het allemaal voor de ervaring, en er iets uithalen.

Maar dit allemaal heb ik niet gewild, ik ga m'n lichaam niet kapot maken, om wat te kunnen experimenteren .
Wat ik wel hiervan geleerd is, is de drang om te leven.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#11
jereeke zei:
Heb nogal medelijden met de mensen die er niet meer van afgeraken, heb hier heel goed hulp gekregen, voel me nog steeds beter vandaag, plassen is ook terug in grote hoeveelheden & om de 3-4 uur.
Hopelijk blijft het idd zo.
Afwachten dus.
Klik om te vergroten...
Goed om te horen dat het vandaag een stuk beter gaat!
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat het nu?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Indi(ca) zei:
Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Momenteel nog steeds beter, denk niet dat het m'n blaas is, maar vooral de zwellingen denk ik.
Voor de rest niet echt last meer.
s
snuifnietspuitduifLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica.
Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt.
Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen.
Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#15
snuifnietspuitduif zei:
Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica.
Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt.
Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen.
Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop?
Klik om te vergroten...
Ja, het is noodzakelijk dat jouw directe omgeving het weet zodat jouw verslaafde brein geen smoesjes meer kan verzinnen om toch te gebruiken.
s
snuifnietspuitduifLid
01-01-2024, 00:00
#16
snuifnietspuitduif zei:
Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica.
Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt.
Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen.
Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop?
Klik om te vergroten...
Ulixes zei:
Ja, het is noodzakelijk dat jouw directe omgeving het weet zodat jouw verslaafde brein geen smoesjes meer kan verzinnen om toch te gebruiken.
Klik om te vergroten...
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
snuifnietspuitduif zei:
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
Ja
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
snuifnietspuitduif zei:
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
Ik zou het altijd melden en laten uitzoeken.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
snuifnietspuitduif zei:
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
Hoe voel je je momenteel?
s
snuifnietspuitduifLid
01-01-2024, 00:00
#20
jereeke zei:
Hoe voel je je momenteel?
Klik om te vergroten...
sinds de k kramps voorbij zijn (deze duurde 1 dag ongeveer en nog 1 dag daarna beetje last) mij eigenlijk helemaal oke weer en heb geen andere klachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."