Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Blaasprobleme.

Ketamine Blaasprobleme.

127 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#1
snuifnietspuitduif zei:
Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica.
Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt.
Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen.
Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop?
Klik om te vergroten...
Ja, het is noodzakelijk dat jouw directe omgeving het weet zodat jouw verslaafde brein geen smoesjes meer kan verzinnen om toch te gebruiken.
s
snuifnietspuitduifLid
01-01-2024, 00:00
#2
snuifnietspuitduif zei:
Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica.
Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt.
Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen.
Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop?
Klik om te vergroten...
Ulixes zei:
Ja, het is noodzakelijk dat jouw directe omgeving het weet zodat jouw verslaafde brein geen smoesjes meer kan verzinnen om toch te gebruiken.
Klik om te vergroten...
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
snuifnietspuitduif zei:
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
Ja
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
snuifnietspuitduif zei:
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
Ik zou het altijd melden en laten uitzoeken.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
snuifnietspuitduif zei:
ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?
Klik om te vergroten...
Hoe voel je je momenteel?
s
snuifnietspuitduifLid
01-01-2024, 00:00
#6
jereeke zei:
Hoe voel je je momenteel?
Klik om te vergroten...
sinds de k kramps voorbij zijn (deze duurde 1 dag ongeveer en nog 1 dag daarna beetje last) mij eigenlijk helemaal oke weer en heb geen andere klachten
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey allemaal,

Het is weeral een tijdje geleden. 7 maanden verder ongeveer sinds dat ik in een hele donkere periode van m'n leven ben gevlogen.
Ik wou graag mijn ervaringen met jullie allemaal delen.

Ik moet jullie hierbij zeggen dat dit de meeste donkere periode in gans mijn leven is geweest.

Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, wat echt nog wel meeviel qua gebruik, maar de laatste 2 weken waren iets heftiger.
In de nacht werd ik ineens wakker met heel even een zeer, en ben dan maar weer terug gaan slapen, vanaf dan is het alleen maar bergafwaarts gegaan..
Ik heb meer dan 2 maand alleen maar afgezien, in bed gelegen, gehuild, heel veel schrik gehad & geen einde niet meer gezien aan alles wat ik voor had. Van zowel maagklachten, als nierpijn, blaasproblemen, zwellingen, paniekaanvallen & heel zware doodswensen, wat ik eigenlijk nooit zou verwachten, maar deze pijn was absoluut onverdraagbaar.

Het ergste van al nog was niet dat de pijn het ergste was, maar al de onzekerheid.
De eerste weken was het alleen maar pijn, en dan werd het na maanden eens een dag beter, en dan terug veel erger.. en dit ging zo maanden door.
Naarmate van tijd word je helemaal gek hiervan,
Want elk beetje hoop dat er is, de vreugde die je krijgt van te denken dat je geneest, word gewoon de dag erna tenietgedaan en gewoon erger. want je kan helemaal niets meer.. werken gaat niet meer, weggaan gaat ook niet meer, heel je leven valt in een put..

Ook famillie heb ik vermeden, want ook zij gingen er helemaal kapot van, niemand kon iets doen, enkel maar kijken hoe alles alleen maar slecht ging.
Ook dokters zeiden dat alles er oke uit zag en dat ze er niets aan konden doen.
Ook de urloog zij dat alles er goed in orde uit zag.

Lieve mensen, pas AUB op met het gebruik van KETAMINE, want eens de problemen er zijn, kan je er niet meer van weg.. er zijn hier mensen die jaren moeten revalideren (als het dan nog goed komt)

Ongeacht dat ik zoveel heb afgezien denk ik dat ik er nog vrij goed van af ben gekomen, ik heb maar 2 dagen om de 10 minuten naar de wc moeten gaan, sommige mensen hier slapen bijna niet meer, en zitten alleen nog maar op de wc omdat ze gewoon altijd om de 10 minuten naar de wc moeten, dit omdat ze hun blaas hebben uitgeplast en hebben verkleind..
Dit kan je vooral merken in de fase dat je weefsel en bloed begint te plassen, dit heb ik gelukkig niet voor gehad, wat ook weer een geluk was..


Ik moet hierbij zeggen dat nu sinds deze week ik wel het gevoel heb dat het betert. Maar dat gaat heel traag, en dat kan ook elk moment weer erger worden.
Plassen gaat soms nog moeilijk, nieren doen nog steeds regelmatig lastig, maar het is al meer leefbaarder geworden dan dat het ervoor was.
Gaat de pijn ooit helemaal weg, dat weet ik niet..
Maar ik denk dat als het misschien nog een klein beetje beter word, ik hier wel mee kan leven.

Ik wil iedereen bedanken die mij in het begin raad hebben gegeven, want ik was er echt onderdoor, en er was dan ook echt niemand die iets voor me kon doen..

Indien je toch met deze problemen zit, zijn dit de volgende dingen die ik je kan aanraden:

-Cranberry pillen
- Pompoenpitpillen
- Paracetamol (geen Dafalgan, slecht voor nier)
- vermijd caffeine
- vermijd vetten (zeker in het begin)
- probeer zo gezond mogelijk te eten
- en het belangrijkste, water, echt heel veel water.
l
loenaLid
01-01-2024, 00:00
#8
enterisch gecoate serrapeptase azt-enzymen werkt heel goed om je blaas te helpen herstellen heb ik begrepen van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een zooi is het toch, die ketamine .
Ik was wel wat nieuwsgierig, maar ik blijf er toch vanaf.
Als je ooit een keer een stevige blaasontsteking hebt gehad, met alle hevige pijn en misere van dien, dan ga ik niet solliciteren naar blaas en nierenellende.
Nee dank u beleefd. Deze ronde sla ik over.
c
cocaïnebearLid
01-01-2024, 00:00
#10
jereeke zei:
Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen?


Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag.
Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden.

Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig.
Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen.
Mijn blaaspijn was een beetje weg.
Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn.

Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen.
Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine.
Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal.
Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees..
Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten.

Mvg
Jereke
Klik om te vergroten...
Lees dit net op de voorpagina van de telegraaf...mensen slapen gewoon met luiers om door de ketamine. Was helaas een premium artikel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
jereeke zei:
@Spyro Ik merk ook wel dat alles mooi wit plast nu, en plas wel inderdaad in kleinere beetjes.
Dokter vond bloed in de urine, maar dit zie ik zelf niet.
Is er ook niets dat ik kan nemen van medicatie om te kunnen slapen?
Bedankt!
Klik om te vergroten...
Ja, dit komt veel voor. Ik heb om het allemaal vol te kunnen houden medicatie gekregen voor mijn blaas toen. Ik heb er 3 geprobeerd voor ik bij een middel kwam wat voor mij werkte. Ik heb gewoon bij de huisarts verteld dat het niet lukte zonder. En dat was ook echt zo 😅
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Spyro En welke medicatie was dit als ik je dit mag vragen?
Ik hoop dat het ergste er nu wel is geweest en het allemaal niet nog erger zal worden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
jereeke zei:
@Spyro En welke medicatie was dit als ik je dit mag vragen?
Ik hoop dat het ergste er nu wel is geweest en het allemaal niet nog erger zal worden.
Klik om te vergroten...
Dit zijn ook een beetje meteen je opties. Medicijn 1 deed voor mij te weinig, de tweede kreeg ik vervelende bijwerkingen van, en de derde heeft me echt uit de brand geholpen. Maar er zijn absoluut mensen die wel goed gaan op de eerste 2. Dit moet je echt even met je arts bespreken!IMG_2379.jpeg
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iedereen gebruikt precies die Betmiga. Bedankt @Spyro
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
jereeke zei:
Iedereen gebruikt precies die Betmiga. Bedankt @Spyro
Klik om te vergroten...
Ja, is sowieso een heel populair middel. Ook buiten de Ketamine blaas om. Bij mij werkte die iets te goed, kon toen helemaal niet meer plassen. Moest toen bijna naar spoed want mijn urine begon bijna terug te lopen naar mijn nieren… Maar dit komt maar zelden voor. Heel veel succes!
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit maakt me dan weer heel angstig.. hoe is dat dan uiteindelijk verlopen? @Spyro
Als dit je gebeurd, hoe durfde je dit dan nog te nemen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
jereeke zei:
Dit maakt me dan weer heel angstig.. hoe is dat dan uiteindelijk verlopen? @Spyro
Als dit je gebeurd, hoe durfde je dit dan nog te nemen?
Klik om te vergroten...
Ieder lichaam is anders. Ik ben er toen ook mee gestopt. Ik ben overgestapt op driemaal daags Oxy. De laatste van de foto. En daar zitten voor mij 0 nadelen aan.

Ik heb moeten wachten tot de medicatie was uitgewerkt en daarna kon ik weer plassen.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Spyro Vind het heel vreemd dat deze middelen dan weer wel werken voor je blaas?
Ik zit er nu al 2 weken mee, maar het constant moeten plassen is met ups & downs eerlijk gezegd, laatste 2 dagen slaap ik toch zeker van 22:00 tot 07:00 s'ochtends.
Dus dan kan ik mijn plas wel inhouden, de eerste dagen was dit dan weer niet.
Maar hielp dit dan ook tegen de pijn?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
jereeke zei:
@Spyro Vind het heel vreemd dat deze middelen dan weer wel werken voor je blaas?
Ik zit er nu al 2 weken mee, maar het constant moeten plassen is met ups & downs eerlijk gezegd, laatste 2 dagen slaap ik toch zeker van 22:00 tot 07:00 s'ochtends.
Dus dan kan ik mijn plas wel inhouden, de eerste dagen was dit dan weer niet.
Maar hielp dit dan ook tegen de pijn?
Klik om te vergroten...
Dan heb je denk ik nog redelijk “geluk” hoor. Ik moest zeker 40 keer per dag en 10 maal in de nacht.

Het zorgt ervoor dat je blaas kalmeert. Dus voor mij werd het ook minder pijnlijk. Maar het zorgt er ook voor dat je blaas meer urine toelaat, en dat je niet meer zo vaak hoeft.

De pijn die je nu hebt gaat ook vanzelf weg.

Ik weet niet of je man of vrouw bent, maar ik ben nu echt al een lange tijd clean. Maar tijdens menstruatie heb ik nog steeds weleens blaas pijn. Denk dat dit altijd zal blijven, is toch een zwakke plek in je lichaam geworden.

Maar over het algemeen heb ik nergens last meer van in mijn dagelijks leven. Het is vooral veel geduld hebben helaas. Ik ben benieuwd wat de uroloog gaat voorstellen. 😊
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fijn om te horen, maar als je blaas zo hard verkleind is, snap ik niet dat je in de tijd dat je gebruikte geen weefsel uitplaste, dit had dan toch reeds een signaal moeten zijn?

Ik ben namelijk een jongen, wist helemaal niet dat je een vrouw was!
Aangenaam @Spyro

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."