Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica. Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt. Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen. Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop?"
"snuifnietspuitduif zei: Hi allemaal, ik heb sinds een tijdje last van k kramps (van ongeveer een half uur) en ben de eerste keer hiervoor naar de HAP gegaan, heb niet verteld over mijn ket gebruik. Hier toonde zij blaasontsteking aan en kreeg antibiotica. Ik heb toen met mn domme hoofd doorgesnoven. Nu heb ik al zo’n 16 uur lang last van mijn rug en een brandering gevoel. Ik gebruikte ook nog tot 16 u geleden maar ben nu gestopt. Ik gebruikte denk ik voor 5/6 maanden keta en sinds ik denk 2 maanden dagelijks wat de laatste 2 weken opliep tot 3 gram per dag. Nog niet echt last van mijn blaas maar ik wil wel nu stoppen. Ik woon zelf nog bij mijn ouders en wil niet dat mensen in mijn omgeving over mijn probleem weten maar vroeg me af of dat noodzakelijk is ook als ik nu stop? Klik om te vergroten... Ulixes zei: Ja, het is noodzakelijk dat jouw directe omgeving het weet zodat jouw verslaafde brein geen smoesjes meer kan verzinnen om toch te gebruiken. Klik om te vergroten... ja, ik bedoel ook qua naar de dokter gaan. Want als ik het nog even aankijk en het gaat weg is het dan ook noodzakelijk?"
"jereeke zei: Hoe voel je je momenteel? Klik om te vergroten... sinds de k kramps voorbij zijn (deze duurde 1 dag ongeveer en nog 1 dag daarna beetje last) mij eigenlijk helemaal oke weer en heb geen andere klachten"