#1
Ik wilde net reageren. Inderdaad wat @Ulixes zegtā¦Jij zult zeker niet de uitzondering zijn hoor. Het herstelt over het algemeen vrij goed. Probeer positief te blijven.
Je blaas kan van zoān korte periode Ketamine niet ervoor zorgen dat je blaas is gekrompen of zo danig beschadigd is. Daar moet je echt wel je best voor doen.
Je blaas heeft gewoon een flinke klap gehad. Probeer het inderdaad positief te zien, je bent er op tijd bij, je neemt geen drugs meer, je hebt netjes je afspraken gepland, je hebt medicijnen, je bent goed bezig met je supplementen. Zo te horen doe je ook aan sporten en gezond eten. Ik geloof er echt in dat het goed komt met je.