Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Blaasprobleme.

Ketamine Blaasprobleme.

127 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ulixes zei:
Jij zult zeker niet de uitzondering zijn hoor. Het herstelt over het algemeen vrij goed. Probeer positief te blijven.
Klik om te vergroten...
Ik wilde net reageren. Inderdaad wat @Ulixes zegt…

Je blaas kan van zo’n korte periode Ketamine niet ervoor zorgen dat je blaas is gekrompen of zo danig beschadigd is. Daar moet je echt wel je best voor doen.

Je blaas heeft gewoon een flinke klap gehad. Probeer het inderdaad positief te zien, je bent er op tijd bij, je neemt geen drugs meer, je hebt netjes je afspraken gepland, je hebt medicijnen, je bent goed bezig met je supplementen. Zo te horen doe je ook aan sporten en gezond eten. Ik geloof er echt in dat het goed komt met je.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ik wilde net reageren. Inderdaad wat @Ulixes zegt…

Je blaas kan van zo’n korte periode Ketamine niet ervoor zorgen dat je blaas is gekrompen of zo danig beschadigd is. Daar moet je echt wel je best voor doen.

Je blaas heeft gewoon een flinke klap gehad. Probeer het inderdaad positief te zien, je bent er op tijd bij, je neemt geen drugs meer, je hebt netjes je afspraken gepland, je hebt medicijnen, je bent goed bezig met je supplementen. Zo te horen doe je ook aan sporten en gezond eten. Ik geloof er echt in dat het goed komt met je.
Klik om te vergroten...

Dit geeft me allemaal wel wat goede moed, vind het alleen wat raar dat ik dan soms weer wel met kleine beetjes moet gaan plassen, dan verschiet ik er natuurlijk behoorlijk wat van, heb dan het gevoel alsof mn blaas over tijd aan het krimpen is.
Jij hebt dit ook gehad beweer je, dus daarmee dat het toch allemaal wel kan?
Je zei zelf al dat sommige er vrij vroeg mee in de shit zaten.
Dus zou toch perfect kunnen dan, of had je het dan echt over gewoon alleen de pijn?šŸ¤”
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
jereeke zei:
Dit geeft me allemaal wel wat goede moed, vind het alleen wat raar dat ik dan soms weer wel met kleine beetjes moet gaan plassen, dan verschiet ik er natuurlijk behoorlijk wat van, heb dan het gevoel alsof mn blaas over tijd aan het krimpen is.
Jij hebt dit ook gehad beweer je, dus daarmee dat het toch allemaal wel kan?
Je zei zelf al dat sommige er vrij vroeg mee in de shit zaten.
Dus zou toch perfect kunnen dan, of had je het dan echt over gewoon alleen de pijn?šŸ¤”
Klik om te vergroten...
Sommige mensen hebben eerder klachten dan anderen.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ulixes zei:
Sommige mensen hebben eerder klachten dan anderen.
Klik om te vergroten...
En wat is het probleem dan ivm de klachten?
De pijn snap ik, maar uiteindelijk gaat het dan allemaal naar de blaas zeker, dat is hetgeen dat mensen ervan over houden vooral?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#5
jereeke zei:
En wat is het probleem dan ivm de klachten?
De pijn snap ik, maar uiteindelijk gaat het dan allemaal naar de blaas zeker, dat is hetgeen dat mensen ervan over houden vooral?
Klik om te vergroten...
Sommige mensen hebben gewoon gevoeligere blaas en kunnen zelfs na 1 maal keta klachten krijgen. Genetics I guess?
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb niet alles helemaal gelezen dus misschien heb ik iets niet helemaal goed begrepen maar slik je antibiotica om een ontsteking te voorkomen? Hoe lang doe je dit al? Bij antibiotica treed ook redelijk snel gewenning op. Ik heb toen mijn blaasproblemen beginnend waren ook vaak anti-biotica gekregen met als gevolg dat als ik nu last van mijn blaas heb de normale anti-biotica niet meer werken dus pas hier wel een beetje mee op. Ben geen dokter verder natuurlijkšŸ˜.
Cranberry pillen of sap (het liefst die zonder suiker) zou ik sowieso halen. En twee wonder middelen voor mij waren d-mannose (dit hecht zich aan de blaaswand) en berendruif dat is een kruid waar je thee van kan zetten. Niet zo lekker vind ik zelf maar het werkt wel goed.
Daarnaast regelen je darmen veel van je immuniteitsysteem dus is het belangrijk dat je darmflora ook goed is. Hiervoor kan je kefir, karnemelk, zuurkool, augurken en olijven eten/drinken. Daarnaast is probiotica ook goed voor je. Snap dat dit allemaal een gedoe is misschien maar natuurlijke middelen werken op de een of andere manier echt beter als je het de tijd geeft. Plus al die dingen die ik op noem zijn niet alleen voor je blaas goed maar voor veel meer dingen.

Hoe gaat het nu met je? Vind je het nog moeilijk om van de zooi af te blijven? Hoop dat er snel meer duidelijkheid voor je komt en hopelijk ook snel verbetering in je lichamelijke klachten 😁
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet ook niet of je uit Nederland komt of Belgiƫ of wat dan ook. Als je over een tijd nog weinig duidelijkheid hebt en voor jou gevoel nog veel last en geen oplossing raad ik je toch het Jeroen Bosch ziekenhuis aan in 's-Hertogenbosch aan. Zit hier vanaf het begin toen ze eigenlijk nog bijna niks hiervan wisten en geen idee hadden wat ze met mij en mijn vrienden aan moesten. Want we waren uiteindelijk wel vaste klant. Ookal hoorde ik uiteindelijk altijd dat ze vrij weinig konden doen omdat ze nog niks wisten bleven we uit pure wanhoop maar gaan. Later is daar iets goeds uitgekomen omdat het steeds een groter probleem werd in die omgeving. Het Jeroen Bosch ziekenhuis heeft nu een keta poli. Speciaal voor mensen die klachten hebben na ketamine gebruik. Misschien niet eens nodig maar ik weet van mezelf hoe wanhopig ik was om van die problemen af te komen. Nou heb ik er volle vertrouwen in dat je nou niet meer doorgaat en de klachten hopelijk niet heel lang meer gaan blijven.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Indi(ca) zei:
Ik weet ook niet of je uit Nederland komt of Belgiƫ of wat dan ook. Als je over een tijd nog weinig duidelijkheid hebt en voor jou gevoel nog veel last en geen oplossing raad ik je toch het Jeroen Bosch ziekenhuis aan in 's-Hertogenbosch aan. Zit hier vanaf het begin toen ze eigenlijk nog bijna niks hiervan wisten en geen idee hadden wat ze met mij en mijn vrienden aan moesten. Want we waren uiteindelijk wel vaste klant. Ookal hoorde ik uiteindelijk altijd dat ze vrij weinig konden doen omdat ze nog niks wisten bleven we uit pure wanhoop maar gaan. Later is daar iets goeds uitgekomen omdat het steeds een groter probleem werd in die omgeving. Het Jeroen Bosch ziekenhuis heeft nu een keta poli. Speciaal voor mensen die klachten hebben na ketamine gebruik. Misschien niet eens nodig maar ik weet van mezelf hoe wanhopig ik was om van die problemen af te komen. Nou heb ik er volle vertrouwen in dat je nou niet meer doorgaat en de klachten hopelijk niet heel lang meer gaan blijven.
Klik om te vergroten...

Ik kan je zeker en vast vertellen dat ik gestopt ben, en dit ook nooit meer aanraak, niets meer...

Bedankt voor de tips!
Ik ben trouwens van Belgiƫ

Van die zooi afblijven is me gelukt vanaf de eerste dag meteen, het gaat al wat beter ja.. gek genoeg heel weinig aandrang momenteel
Maagpijn is weg & nieren vallen heel goed mee..
Ik hoop dat het hierbij ook blijft nu...ben het echt wel beu geworden.
Heb tot not weer wat hoop gekregen.
Dacht echt dat m'n leven over was.
Zegevieren zal ik nog niet doen..

Ik houd jullie op de hoogte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."