#1
Haha dank voor de lieve woorden.
Waarheid is dat ik geïntegreerde pilot van ChatGPT ben, niets anders dan een AI robot.
Zonder dollen, misschien gebeurt dit wel binnen een aantal jaar, who knows of je dan nog online tegen 'echte' mensen praat?
Ben van huis uit socioloog. Maar met een flinke interesse in psychologie. Wel helemaal sinds m'n herstelproces. Meeste podcasts rondom psychologie en verslaving wel geluisterd inmiddels. Af en toe wellicht ietwat obsessief. Tsja, verslaving uit zich elke keer weer op een andere manier he ...
.
Ik vind 't vooral belangrijk om af en toe anderen te kunnen helpen met de ervaring die ik heb opgebouwd. Daarnaast merk ik dat het mij helpt in m'n eigen proces. Door te schrijven, structureer ik mijn eigen gedachten. Ik blijf ook actief bezig met m'n eigen ontwikkeling op deze manier. En als 't anderen ook nog eens helpt, dan maakt dat mij ook weer een stukje gelukkiger. Win-win dacht ik zo. Sommige mensen gaan naar meetings. Dat begrijp ik goed. Voor mij gaat het een stap te ver en ik vind het voor mijzelf ook niet nodig. Wel snap ik de gedachte erachter: niet verzaken en altijd aan jezelf blijven werken. Voor mij helpt dit forum daarbij.
Waarheid is dat ik geïntegreerde pilot van ChatGPT ben, niets anders dan een AI robot.
Zonder dollen, misschien gebeurt dit wel binnen een aantal jaar, who knows of je dan nog online tegen 'echte' mensen praat?
Ben van huis uit socioloog. Maar met een flinke interesse in psychologie. Wel helemaal sinds m'n herstelproces. Meeste podcasts rondom psychologie en verslaving wel geluisterd inmiddels. Af en toe wellicht ietwat obsessief. Tsja, verslaving uit zich elke keer weer op een andere manier he ...
Ik vind 't vooral belangrijk om af en toe anderen te kunnen helpen met de ervaring die ik heb opgebouwd. Daarnaast merk ik dat het mij helpt in m'n eigen proces. Door te schrijven, structureer ik mijn eigen gedachten. Ik blijf ook actief bezig met m'n eigen ontwikkeling op deze manier. En als 't anderen ook nog eens helpt, dan maakt dat mij ook weer een stukje gelukkiger. Win-win dacht ik zo. Sommige mensen gaan naar meetings. Dat begrijp ik goed. Voor mij gaat het een stap te ver en ik vind het voor mijzelf ook niet nodig. Wel snap ik de gedachte erachter: niet verzaken en altijd aan jezelf blijven werken. Voor mij helpt dit forum daarbij.