#1
Ik heb MDMA (volgens mij) in oktober gebruikt, dat deed me toen niet zoveel. Kan zijn omdat ik weinig serotonine had, waardoor het bijna geen effect had. Sindsdien heb ik het liggen en lukt het me om er vanaf te blijven. Als ik vaker dan 4x per jaar 3MMC gebruik, dan stop ik daarmee en ga ik over op de MDMA. Dat deed ik vroeger ook en dat ging prima. Als wat ik nu heb liggen gewoon geen goede MDMA is, dan haal ik wat anders.Die MDMA had je al gebruikt ook toch? Toen je er niet veel van merkte. Dus blijft eigenlijk van jouw plannen over: geen 3-MMA gebruiken. En dat is nou juist wat je de laatste tijd wel probeerde maar wat maar niet lukte. En dan hebben we nog een (grote) achterdeur, namelijk:
Dus je hoeft maar 1 ding te doen om te mogen gebruiken van jezelf: naar een feestje. zo gepiept.
Nee, op deze manier kom je er niet.
Ik gebruik geen grote achterdeur. Mijn doelstelling is 4x per jaar op een groot festival. Bij voorkeur elk kwartaal 1. Ik heb net Defqon gehad, tot Thunderdome heb ik niks in de agenda staan. Bij voorkeur gebruik ik tot Thunderdome niks. Als ik echter wel eerder naar een feestje ga, tussen oktober en december, dan doe ik het wel. Dan ben ik drie maanden clean geweest en zit ik netjes in m’n doelstelling van 4x per jaar, vanaf 1 juli 2024. En zo kom ik precies waar ik zijn wil. Of je me nu gelooft of niet.