Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KianFitzJim zei: Hoi iedereen, Afgelopen zaterdag heb ik een hele heftige paniekaanval van een hasj joint gekregen. Aangezien dit al een aantal keer eerder gebeurd is wil ik nu echt stoppen met blowen. De andere keren dat ik een paniekaanval kreeg heb ik de hoeveelheid van de hasj wat ik in een joint doe gehalveerd. De hoeveelheid heb ik een aantal maanden later wederom gehalveerd. Echter zorgde halveringen er ook voor dat mijn tolerantie omlaag ging. Dus uiteindelijk werd ik even stoned van een hele dunne joint als ik vroeger van een dikke joint werd. In de hoeveelheid verlagen zie ik niet langer heil wat me heeft doen besluiten nu echt stoppen. Nu heb ik sinds zaterdag niet meer geblowed en ik moet zeggen dat ik het verschrikkelijk mis. Ik ben namelijk een erg geroutineerd persoon dat veelal in patronen leeft. Zo rookte ik iedere dag na het ontbijt en na mijn avondeten een joint. Deze 2 joints per dag mis ik enorm omdat ik het roken van een joint heerlijk vond. Echter ben ik bang dat als ik weer ga roken ik weer een angstaanval zal krijgen. En vaak als je veel bezig bent met het niet krijgen van angstaanvallen worden angstaanvallen juist getriggerd. Ik wil heel graag iets kunnen blowen na het eten maar dan wel zonder stoned of high te worden. Sigaretten of sigaren vind ik niet lekker. Ik heb CBD hasj geprobeerd maar ook dit vind ik heel vies smaken. Is er iets anders wat ik zou kunnen proberen? Het probleem is dat ik mijzelf heel vaak joints als ‘beloning’ gegund heb. Als ik klaar met werk ben, als ik stevig gedineerd heb, als ik boodschappen heb gedaan etc. beloon ik mezelf altijd met een joint. Weet iemand misschien een alternatieve beloning? Wat kan ik doen in plaats van een joint roken bijvoorbeeld na het werk of na het avondeten? Hopelijk zitten op dit forum mensen die ervaring hebben met afkicken van wiet/hasj en hopelijk hebben jullie tips voor me alvast bedankt! Klik om te vergroten... Probeer eens CBD-olie op gewone tabak te druppelen. Ik vind dat het dan toch redelijk op gewone weed trekt van smaak"
"Is er iemand die daarmee bezig is?"
"Is er iemand die nog steeds 4f-mph gebruikt?"
"Een benzo die probleemloos te combineren is met uppers, je niet suf maakt en veel minder verslavend is dan de rest is Tranxene. Het werkt heel goed tegen angsten. Maar het is geen rc, het is van de gewone apotheek dus voorschrift nodig. Mijn dokter doet er niet moeilijk over omdat het de minst verslavende benzine is en ik dat ook niet alle dagen pak. Zonder voorschrift kan je natuurlijk gewoon bij de online apotheken bestellen, maar dat is heel duur."
"Tmlboyke zei: Is het doenbaar om via rc vendor sites die je zomaar vindt op het net rc's te bestellen vanuit België en die dan in je brievenbus laten leveren? Bezoek je die websites best anoniem (via een vpn bvb) en/of via een speciale browser? Hoe anoniem worden deze verzonden? Kan je best fake persoonsgegevens ingeven? Kan dat bvb ook in een pakjesautomaat of een bringme box voor een nog discretere levering? Wat met betalingen, hoe betaalt de Belg dit doorgaans? So many questions, en dan begin ik nog niet over wà t je dan zou moeten bestellen Klik om te vergroten... Mijn ervaring is dat de grootste vendors wel degelijk betrouwbaar zijn. Anoniem en fake persoonsgegevens is natuurlijk onzin, hoe wil je dat dan bezorgd krijgen? Ze geven in een afhaalpunt van Bpost geen pakjes mee met iemand wiens identiteitskaart niet klopt met wat op het pakje staat. Je hoeft je daar ook niet druk om te maken, dat zit in een gewoon standaard wit postpakketdoosje waar totaal niks opstaat dat verwijst naar de inhoud. Persoonlijk betaal ik gewoon via bankoverschrijving. De ervaring leert mij dat het de vendors zijn die niet gewoon een Nederlands rekeningnummer hebben, die ook niet al te koosjer zijn."
"CuriousExplorer zei: Ja. Hoeft niet perse. Sommige sites worden wel geblokkeerd voor Belgen Een VPN verandert daar niks aan gezien het leveradres niet in BE kan zijn. In een enveloppe met bubbeltjesplastic zonder enige vermelding van vendor. Waarom? Niet nodig. Je kunt zelf het adres kiezen. Meestal wordt het geleverd met PostNL dus kun je ook een afleverpunt zoeken in je buurt van hen. Gewoon via een overschrijving. Zodra het geld ontvangen is versturen ze. 4-HO-MET 1P-LSD. Alstu. Klik om te vergroten... Wat is 4-HO-MET?"
"Welke Rc lijkt qua werking het hardst op ritalin maar werkt bij voorkeur wel langer?"
"ljuv zei: Hangt er vanaf waar voor je het gebruikt Klik om te vergroten... Voor precies hetzelfde als Ritalin maar dat is onbetaalbaar. Is er nog iets vergelijkbaars behalve 4f-mph, want dat ken ik nu wel"
"Ik ben een dopaminejunk, wegens depressie dopaminetekort gekregen en dat lang opgelost met rilatine (zonder voorschrift, online gekocht, niet te betalen eigenlijk) Nu heb ik dopamineverhogende antidepressiva en die werken, depressief ben ik niet meer. Maar ik heb wel nog graag af en toe wat extra dopamine, bijvoorbeeld als ik heel de dag rotklussen moet opknappen of als ik ‘s avonds in mijn eentje zit want dan krijg ik zin om iets te gaan doen en ben ik bezig in plaats van me eenzaam te voelen. In plaats van rilatine gebruik ik daarvoor nu 4f-mph, er zit wat verschil op de werking maar het is ook methylfenidaat en het belangrijkste daarvan vind ik de manier waarop het werkt: het blokkeert de heropname van de aanwezige dopamine in je brein, zodanig dat die ophoopt. Cocaïne werkt ook zo. Het haalt dus geen dopamine uit je reserves zoals bv. speed wel doet. Van iets dat werkt zoals speed weet ik nooit op voorhand wat het resultaat daarvan gaat zijn. Als mijn dopaminereserve op dat moment zeer klein is, word ik er alleen maar moe en misselijk van. Nu heb ik 2MMC geprobeerd en dat werkt duidelijk niet zoals speed, want dat verdraag ik prima en het heeft ook wel effect, maar niet zoveel als de 4fmph. En ik moet er al 200 mg van pakken (ik koop kristallen en los die op in drank) of ik voel niks. Een nog hogere dosis 2MMC pakken, riskeer ik toch maar niet. Nu was mijn vraag: de websites die designerdrugs verkopen raden behalve 2MMC ook 3FMc en nep (nephedrone) aan als dopamineverhogers. Iemand ervaring daarmee? En weet iemand of ze die dopamine uit je reserves halen of niet?"
"OtherShore zei: Er zijn niet zoveel dopamine verhogende antidepressiva. Wat krijg je precies? Ik lees trouwens een aantal aannames in je verhaal over de werking van dopamine en de werking van stoffen die werken op dopamine die maar ten dele kloppen. Zo zijn 2-mmc en 3-fmc waarschijnlijk dopamine releasers net als speed (maar dat weten we nog niet zeker). Je gaat ook volledig voorbij aan de rol van noradrenaline en serotonine. NEP raad ik in ieder geval af. Ik zou even dit topic lezen. Klik om te vergroten... Die NEP, daar heb ik ondertussen genoeg over gelezen om er niet mee te beginnen. Ik neem duolexine. En 2MMC is echt geen dopaminereleaser zoals speed, ik merk dat verschil direct. Je kunt het trouwens tegelijk gebruiken met 4fmph. Moet je eens proberen met speed, dan ben je zo slecht als iets doordat die twee werkingen tegen elkaar zitten te wringen. Dit versterkt elkaar een beetje en verder gebeurt er niks verkeerds. En dat van die serotonine en noradrenaline: daarom vraag ik nu juist wat specifiek dopamine verhoogt. En bij voorkeur zo weinig mogelijk anders. Ik heb ooit eens cocaïne geprobeerd. Wel, dat doet bij mij niks. Echt helemaal niks. Alles dat ook serotonine verhoogt, zorgt bij mij voor nul effect"