#1
Ja, zo gaat 't. Twee wekenden vind ik nog wel redelijk netjes. Toen ik er echt diep in zat ging de hele voorraad er in 1 klap doorheen.Fijn dat je het onder controle hebt, blij voor je!
Het thuis hebben liggen werkt voor mij ook 0,0. Ergens begin dit jaar had ik 10 gram gehaald en hele planning bedacht voor tot aan september. Twee weekenden later was het op⦠zo bijna gehaaldā¦ š¤£š«£
Inslaan voor de kerstvakantie (ik nam rond kerst & O&N altijd vrij): Even 1tje proberen. Dat smaakt naar meer, nog 1. Drie kan ook nog wel. Nu ben ik toch bezig, de 4e. Tot ik er nog 2 overhad en de fuck-it mode kwam: nu kan ik net zo goed deze ook nog opmaken. Volgens mij heb ik me in slaap gehuild die ochtend toen alles op was na het uitschrapen van m'n snuifbuis, het afschrapen van het bordje, enzovoorts. Mijn god wat was ik de weg kwijt š.
Doet me denken aan een voorleeskaart van CA:
We deden alles wat we maar konden om te ontsnappen aan onszelf. De lijntjes werden langer, de pakjes gingen sneller op; binnen een dag was onze voorraad voor de hele week erdoorheen. We zagen onszelf pakjes afschrapen met scheermesjes, de laatste restjes poeder van een spiegel bij elkaar schuiven, en ā als alles echt op was ā zagen we elke wit brokje, korreltje of witte spetter op de vloer aan voor coke, en zelfs dat probeerden we dan te snuiven of te roken!ā
ā
Ohja, en dan een paar weken later gewoon weer een grote voorraad halen en denken dat het dit keer toch echt gaat lukken om er langer mee te doen. 3 keer raden wat er gebeurde...