Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Astronaut zei: Ik heb dus zojuist 2mmc besteld en ga het eerdaags voor het eerst proberen. Ik hoop ergens dat ik me net zo ga voelen als in me reactie over 3m. We gaan het zien, zeer benieuwd. Klik om te vergroten... Ik ben benieuwd wat jouw ervaring hierin zal zijn en of het enigszins in de buurt van 3-MMC komt. Laat je weten wat je ervan vond?"
"Wie: Man 22 Gewicht: 75KG Ervaring: mdma, speed, 4mmc, 3mmc, ketamine,2fketamine lsd, 1p-lsd en truffels Afgelopen Zaterdag was het zover. Ik en een aantal maten zouden naar een uptempo feestje gaan en daar voor het eerst 6 apb gebruiken. Ik ben voor een dosis van 300mg (succinate variant) gegaan. Ik had de capsules rond 22;00 ingenomen en rond 22;45 begon ik de eerste effecten al te merken. Een wat euforisch gevoel, zin om te praten en een klein meetje misselijk. Ik vond de come up prettiger dan die van xtc , wat minder wazig. Eenmal op het feestje aangekomen (Circa 23;00) begon ik al aardig te spacen, puppilen waren flink verwijd en ik begon wat simppele visuals te zien. Ik zag overal groene blokjes overheen, als ik me hier niet op concentreerde vielen ze bijna niet op. Ik ging keihard op de muziek en ik vond iedereen leuk net zoals bij mdma. Rond 2;00 kwam ik op het briljante idee om een puntje 3mmc bij te nemen. Dit was achteraf niet een heel goed idee aangezien mijn ogen alle kanten op draaide, gelukkig had ik een zonnebril bij me. Om 8;00 uur ging ik nog steeds keihard en rond 10;00 begon het langzaam uit te werken. De come down vond ik prettiger dan die van mdma wat vaak in een keer stopt. Heb echt een top avond gehad maar de dip was het niet waard... de volgende dagen last gehad van buikpijn, hoofdpijn en vermoeidheid. Ik voel me nu weer dikke prima."
"Die 3 maanden regel is er niet alleen om het speciaal te houden, maar ook om je koppie te kunnen laten herstellen."
""
"Queenir zei: Iemand nog een idee, want ik wil hier zo rap mogelijk vanaf Klik om te vergroten... Probeer een beetje te chillen. Misschien een glaasje cola, het nemen van extra middelen gaat je niet helpen"
"Als ik stoned ben ga ik altijd wel lekker op dit nummertje . Verder random shit op youtube kijken en eten"
"af en toe een beejte zagen moet kunnen!"
"Wees alsjeblieft voorzichtig met 3MMC. Voor je het weet, ben je de controle kwijt. Naar mijn ervaring blijf je je eigen grenzen steeds verder verleggen. Het begint met één keer per drie maanden, en voordat je het weet, gebruik je het elke maand"