#1
Hey! Lief dat je het vraagt. Het gaat goed. Heb 3 maanden helemaal niets gedaan. Geen alcohol/drugs. Afgelopen vrijdag hadden we een feestje bij ons thuis en merkte dat ik de hele week al wat aan het twijfelen was of ik misschien weer eens wat zou drinken en/of gebruiken. Uiteindelijk de keuze gemaakt dit niet te doen, omdat ik merk dat het me steeds gemakkelijker afgaat om niks te gebruiken en ik het heerlijk vind om me fit en fris te voelen. Het zou ook lekker weer worden de dag erna en had geen zin om brak te zijn.Hey @Pompoen hoe gaat het nu?![]()
Nu had ik vrijdag een borstonderzoek in het ziekenhuis (controle na een half jaar) en tegen al mijn verwachtingen in vonden ze toch een plekje wat ze wilden onderzoeken en namen ze een aantal biopten af. Ik was daar best wel van geschrokken en had daarna toch de behoefte om even los te gaan. Ik was me er heel erg bewust van dat dit gebeurde en vond het ook oké. Heb zo bewust geleefd afgelopen maanden. Heb een leuke avond gehad, gedronken en paar sleutelpunten sos gebruikt tussen 21:00 en 2:00 uur en ben rond 3:30 gaan slapen. Mezelf niet totaal verloren, geen zelfhaat gehad de dag erna. Wel nog steeds wat moe ervan en merk duidelijk verschil tussen wat gaar en dus het fit zijn van afgelopen tijd.
mijn conclusie: was leuk even, maar heeft uiteindelijk ook niet echt veel toegevoegd. Ik ga weer mooi door met 0.0 voorlopig
Misschien denk je nu: gevaarlijk! Maar zo voelt het eigenlijk totaal niet. Ik merk dat ik me heel bewust ben van alles wat ik doe en waarom en daarin toch controle ervaar ofzo.