#1
Nou.. ik drink ook nog wel af en toe een drankje de laatste tijd, maar dan max 2. Gisteren bijv één prosecco op bij het feestje en daarna overgestapt op 0.0. Dat vind ik prima zo.@Pompoen Was jij nu trouwens óók gestopt met drinken, of alleen met drugs? Met alles geloof ik, toch?
Bij mij is het inmiddels beperkt tot 'en en toe een drankje' (en ook dat gaat stoppen binnenkort, maar ben nog effe aan het 'uitfaden'). Sinds vijf weken helemaal geen drugs meer gebruikt! Weinig cravings ook, moet ik zeggen. Heeel af en toe een trigger, maar zéker niet zo erg dat ik denk: ik ga de dealer bellen. 🥳
Super knap, 5 weken al! 🤗