#1
Mijn mooie plan is echt finaal mislukt🥴Hoe is het @Pompoen ?
Heb xtc op gisteren.
Jammer, had mezelf echt een keer een nuchtere ervaring gegund op een festival, ook gewoon om te weten hoe ik dat nou echt vind en hoe me dat vergaat. Maar nog geen 2 uur binnen ben ik al overstag gegaan. Was ook echt zo ontzettend weinig voor nodig.. ik weet nog niet helemaal waarom. Heb het wel binnen de perken gehouden vergeleken met voorgaande festivals en ben om 0:00 meteen richting bed gegaan terwijl de rest nog naar een after ging. Heb echt een ontzettend leuke dag gehad en alleen maar gedanst, waar ik ook zo’n behoefte aan had.
Komende dagen ga ik maar eens nadenken wat ik hier nou eigenlijk écht mee wil, hoe ik me tot drugs wil verhouden. Ik denk dat ik nog niet klaar ben voor een “nooit meer alcohol/drugs”, al weet ik dat dat waarschijnlijk het beste zou zijn.