#1
Ik geb ook een tijdje helemaal niks gedaan toen het uit de hand dreigde te lopen, maar als me bijvoorbeeld een biertje aangeboden werd werkte het prima om gewoon aan te geven dat ik ff te hard gegaan was en even een tijdje op 0 gingBizar hè, toch lijkt dat vaak wèl het geval haha
Dat je een soort van uitleg moet geven als je een biertje weigert of als je wèl op tijd op bed wilt liggen. Maar als ik dan uitleg waarom is het eigenlijk meteen klaar ook. Heb nog niet meegemaakt dat iemand echt aandrong van: aaaaah eentje kan wel.
Al wel gehad dat mensen aanboden: ja maar dan zorg ik er wel voor dat het bij eentje blijft hoor.
Ja uhu, like... Je denkt toch niet dat je me kan tegenhouden als die kronkel in m'n kop gaat opspelen? 😂
Mooi dat je een gezellige avond hebt gehad!