Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe laatste beetjes.... (bromazolam afbouwen)

De laatste beetjes.... (bromazolam afbouwen)

202 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Misschien toch nu even de prijs betalen voor de hogere doseringen die je hebt genomen. Kom je wel doorheen!
Klik om te vergroten...
Dit is denk ik wel het meest logisch. Is ook met een dag of wat weer voorbij, waarschijnlijk. Benzo afbouw is alleen niet altijd logisch :wink:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Dit is denk ik wel het meest logisch. Is ook met een dag of wat weer voorbij, waarschijnlijk. Benzo afbouw is alleen niet altijd logisch :wink:
Klik om te vergroten...
Hmmm, ik hoop niet dat dat het is, want voorlopig ben ik nog niet afgebouwd op die spannende momenten. Da's écht een apart traject. Maar goed, we gaan het zien. Benzo-afbouw kan inderdaad een grillig verloop hebben.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jazz35 zei:
Da's écht een apart traject.
Klik om te vergroten...
Dat zeg jij volgens mij. Anderen zeggen dat je dat traject moet vergeten als ik me niet vergis..
Het is niet makkelijk in ieder geval, maar dat maakt het zo mooi als je over de finishlijn gaat.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazz35 zei:
Hmmm, ik hoop niet dat dat het is, want voorlopig ben ik nog niet afgebouwd op die spannende momenten. Da's écht een apart traject. Maar goed, we gaan het zien. Benzo-afbouw kan inderdaad een grillig verloop hebben.
Klik om te vergroten...
Lijkt me toch dat je clean worden niet echt los kunt zien van vervangende, gezonde coping mechanismes. Maarja ze zullen vaak wel parallel lopen. Ach, oefening baart kunst.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Quetiapine is tot 50mg maar bedoelt als slaapmiddel tenminste dat zij mijn verslavingsarts
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Lijkt me toch dat je clean worden niet echt los kunt zien van vervangende, gezonde coping mechanismes. Maarja ze zullen vaak wel parallel lopen. Ach, oefening baart kunst.
Klik om te vergroten...
Ja, de trajecten lopen parallel. Ik werk er hard aan, die vervangende gezonde coping mechanismen. En boek vooruitgang, maar kleine stapjes steeds. 😕 Hopelijk lukt het me om dat proces iets te versnellen. Ik doe er keihard mijn best voor.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jazz35 zei:
Oké, hier word ik erg kriegelig van merk ik. Dat gaat nu niet zomaar. Ik heb in januari weer shit te doen die ik niet kan afzeggen. Dus ik ga een oplossing zoeken dien wel werkt. En NU. En dat is niet een andere psychiater nemen. Ben ik dadelijk een half jaar verder joh. Ik ga dit topic sluiten nu. Thanks voor het meedenken allemaal. Dit levert me nu niets op merk ik, behalve extra stress.
Klik om te vergroten...
Zo heb je altijd wat te doen en kom er er ook nooit vanaf. Je zult toch een keer harde keuzes moeten maken. Maar ik begrijp je huidige mindset volledig, ik heb daar ook in gezeten. De mensen die je hier tips geven zijn ervarings experts en vertellen zeker geen onwaarheden, ik hoop dat je de adviezen toch een beetje in je achterhoofd houdt.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
Quetiapine is tot 50mg maar bedoelt als slaapmiddel tenminste dat zij mijn verslavingsarts
Klik om te vergroten...
Ik heb het initieel niet als slaapmiddel, maar tegen onrust ivm mijn bipolaire stoornis.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Manu76 zei:
Dat zeg jij volgens mij. Anderen zeggen dat je dat traject moet vergeten als ik me niet vergis..
Het is niet makkelijk in ieder geval, maar dat maakt het zo mooi als je over de finishlijn gaat.
Klik om te vergroten...
Nou, het is in die zin een 'apart' traject dat ik met mijn verslavingsarts een afbouwtraject aan het formuleren ben apart voor die spannende gebeurtenissen, los dus van deze afbouw. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee. Ik weet niet goed hoe jij het bedoelt.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Quetiapine is tot 50mg maar bedoelt als slaapmiddel tenminste dat zij mijn verslavingsarts
Klik om te vergroten...

Het is in geen enkele dosering bedoeld als slaapmiddel.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Het is in geen enkele dosering bedoeld als slaapmiddel.
Klik om te vergroten...
Helemaal gelijk in. Het wordt helaas wel vaak zo voorgeschreven en nu wordt er door mijn psych ook weer gezegd dat ik 'zo nodig' mag bijnemen om het slapen te vergemakkelijken.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Jazz35 ik vroeg mij later vandaag af; hoe uit jouw angststoornis zich / waar ben je bang voor? Als je daar liever niet op in wilt gaan, dan begrijp ik dat goed hoor. Voel je niet verplicht als je het een vervelend topic vindt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik heb nog best last van trek. Beter nog even benzo's gebruiken dan terugvallen. Ook ik ben trouwens bipolair, herkenbaar.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor iemand met zo weinig geduld en/of talent om nauwkeurige, pietepeuterige handelingen te verrichten die aandacht en focus behoeven, klinkt dit allemaal al behoorlijk uitdagend tbh. Ik ben liever een hele dag aan het houthakken geloof ik. 😅😆
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#15
(Ik ben zo iemand die al vlakken in haar nek krijgt en gaat hyperventileren bij het zien van de gebruiksaanwijzing van een Ikeakast en de tienduizend schroefjes, moertjes en andere ondefinieerbare prulletjes die erbij geleverd worden...)
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Having said that... Dank jullie wel voor de tips! Ik ga er met frisse tegenzin mee aan de slag. Morgen. 😇
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jazz35 zei:
Is het ook. En: géén idee! Op de gok..? Ik heb een weegschaaltje gekocht, maar denk niet dat dat heel goed gaat werken. Dus ik vermoed op de gok en ik hoop eigenlijk dat ik voordat ik bij 0,2 ben gewoon in één keer naar nul kan gaan.
Klik om te vergroten...
Ja, dat gaat dus niet werken. Daarom vraag ik het eigenlijk ook. Milligramweegschalen kunnen eigenlijk pas vanaf de 20 milligram accuraat afwegen. Dat betekent dus eigenlijk dat je 10 doseringen in één keer moet afwegen, die oplossen in vloeistof, en dan een tiende van die vloeistof innemen.

Benzo's lossen alleen helaas niet goed op in water. Dus je hebt propyleenglycol nodig (wat ook wat voor rookmachines en e-sigaretten wordt gebruikt). Even au bin marie verwarmen om de bromazolam poeder erin op te lossen...

En dan heb je nog pipetten nodig om de milliliters goed af te meten.

Het is dus best een klus om dit soort hoeveelheden af te meten. En als je dat niet doet dan gaat het afbouwen dus niet lekker. Juist die laatste beetjes zijn best lastig omdat je lichaam dan vrijwel geen chemische hulp meer krijgt. Als juist dan de ingenomen hoeveelheid steeds schommelt dan heb je onnodig veel last van klachten.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kunt beter gewoon diazepam kopen op darkweb. Of misschien gewoon aan je huisarts vragen, had ik ook gedaan bij laatste stukje afbouw (5mg & 2.5mg diazepam pilletjes)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Pellet pletten en afwegen en innemen in poedervorm via een capsule? Of werkt dat ook niet?

Wat een verhaal van die heks.
Bizar dat ze je niet op diazepam wilt zetten
Klik om te vergroten...
Die pillen van rc-vendors zijn ook niet precies gedoseerd. Dus als je daarmee begint dan begin je al met een onzekere hoeveelheid. Hoe meer je het bewerkt des te onzekerder alles wordt.

Je kan natuurlijk 10 pillen vermalen en dan daar een klein deel van nemen...
Dat is wel verre van ideaal.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Die pillen van rc-vendors zijn ook niet precies gedoseerd. Dus als je daarmee begint dan begin je al met een onzekere hoeveelheid. Hoe meer je het bewerkt des te onzekerder alles wordt.

Je kan natuurlijk 10 pillen vermalen en dan daar een klein deel van nemen...
Dat is wel verre van ideaal.
Klik om te vergroten...
Ik heb eerlijk gezegd het idee (ik gebruik die troep al een tijdje) dat de pellets van mijn verdor behoorlijk steady zijn gedoseerd. In al die tijd nooit significante verschillen opgemerkt, dus dat lijkt me een pre.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."