#1
Dit is denk ik wel het meest logisch. Is ook met een dag of wat weer voorbij, waarschijnlijk. Benzo afbouw is alleen niet altijd logischMisschien toch nu even de prijs betalen voor de hogere doseringen die je hebt genomen. Kom je wel doorheen!
Dit is denk ik wel het meest logisch. Is ook met een dag of wat weer voorbij, waarschijnlijk. Benzo afbouw is alleen niet altijd logischMisschien toch nu even de prijs betalen voor de hogere doseringen die je hebt genomen. Kom je wel doorheen!
Hmmm, ik hoop niet dat dat het is, want voorlopig ben ik nog niet afgebouwd op die spannende momenten. Da's écht een apart traject. Maar goed, we gaan het zien. Benzo-afbouw kan inderdaad een grillig verloop hebben.Dit is denk ik wel het meest logisch. Is ook met een dag of wat weer voorbij, waarschijnlijk. Benzo afbouw is alleen niet altijd logisch![]()
Dat zeg jij volgens mij. Anderen zeggen dat je dat traject moet vergeten als ik me niet vergis..Da's écht een apart traject.
Lijkt me toch dat je clean worden niet echt los kunt zien van vervangende, gezonde coping mechanismes. Maarja ze zullen vaak wel parallel lopen. Ach, oefening baart kunst.Hmmm, ik hoop niet dat dat het is, want voorlopig ben ik nog niet afgebouwd op die spannende momenten. Da's écht een apart traject. Maar goed, we gaan het zien. Benzo-afbouw kan inderdaad een grillig verloop hebben.
Ja, de trajecten lopen parallel. Ik werk er hard aan, die vervangende gezonde coping mechanismen. En boek vooruitgang, maar kleine stapjes steeds. 😕 Hopelijk lukt het me om dat proces iets te versnellen. Ik doe er keihard mijn best voor.Lijkt me toch dat je clean worden niet echt los kunt zien van vervangende, gezonde coping mechanismes. Maarja ze zullen vaak wel parallel lopen. Ach, oefening baart kunst.
Zo heb je altijd wat te doen en kom er er ook nooit vanaf. Je zult toch een keer harde keuzes moeten maken. Maar ik begrijp je huidige mindset volledig, ik heb daar ook in gezeten. De mensen die je hier tips geven zijn ervarings experts en vertellen zeker geen onwaarheden, ik hoop dat je de adviezen toch een beetje in je achterhoofd houdt.Oké, hier word ik erg kriegelig van merk ik. Dat gaat nu niet zomaar. Ik heb in januari weer shit te doen die ik niet kan afzeggen. Dus ik ga een oplossing zoeken dien wel werkt. En NU. En dat is niet een andere psychiater nemen. Ben ik dadelijk een half jaar verder joh. Ik ga dit topic sluiten nu. Thanks voor het meedenken allemaal. Dit levert me nu niets op merk ik, behalve extra stress.
Ik heb het initieel niet als slaapmiddel, maar tegen onrust ivm mijn bipolaire stoornis.Quetiapine is tot 50mg maar bedoelt als slaapmiddel tenminste dat zij mijn verslavingsarts
Nou, het is in die zin een 'apart' traject dat ik met mijn verslavingsarts een afbouwtraject aan het formuleren ben apart voor die spannende gebeurtenissen, los dus van deze afbouw. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee. Ik weet niet goed hoe jij het bedoelt.Dat zeg jij volgens mij. Anderen zeggen dat je dat traject moet vergeten als ik me niet vergis..
Het is niet makkelijk in ieder geval, maar dat maakt het zo mooi als je over de finishlijn gaat.
Quetiapine is tot 50mg maar bedoelt als slaapmiddel tenminste dat zij mijn verslavingsarts
Helemaal gelijk in. Het wordt helaas wel vaak zo voorgeschreven en nu wordt er door mijn psych ook weer gezegd dat ik 'zo nodig' mag bijnemen om het slapen te vergemakkelijken.Het is in geen enkele dosering bedoeld als slaapmiddel.
Ja, dat gaat dus niet werken. Daarom vraag ik het eigenlijk ook. Milligramweegschalen kunnen eigenlijk pas vanaf de 20 milligram accuraat afwegen. Dat betekent dus eigenlijk dat je 10 doseringen in één keer moet afwegen, die oplossen in vloeistof, en dan een tiende van die vloeistof innemen.Is het ook. En: géén idee! Op de gok..? Ik heb een weegschaaltje gekocht, maar denk niet dat dat heel goed gaat werken. Dus ik vermoed op de gok en ik hoop eigenlijk dat ik voordat ik bij 0,2 ben gewoon in één keer naar nul kan gaan.
Die pillen van rc-vendors zijn ook niet precies gedoseerd. Dus als je daarmee begint dan begin je al met een onzekere hoeveelheid. Hoe meer je het bewerkt des te onzekerder alles wordt.Pellet pletten en afwegen en innemen in poedervorm via een capsule? Of werkt dat ook niet?
Wat een verhaal van die heks.
Bizar dat ze je niet op diazepam wilt zetten
Ik heb eerlijk gezegd het idee (ik gebruik die troep al een tijdje) dat de pellets van mijn verdor behoorlijk steady zijn gedoseerd. In al die tijd nooit significante verschillen opgemerkt, dus dat lijkt me een pre.Die pillen van rc-vendors zijn ook niet precies gedoseerd. Dus als je daarmee begint dan begin je al met een onzekere hoeveelheid. Hoe meer je het bewerkt des te onzekerder alles wordt.
Je kan natuurlijk 10 pillen vermalen en dan daar een klein deel van nemen...
Dat is wel verre van ideaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."