Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe laatste beetjes.... (bromazolam afbouwen)

De laatste beetjes.... (bromazolam afbouwen)

202 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazz35 zei:
Even serieus.... zou dit misschien een alternatief kunnen zijn denken jullie @_shikantaza en @Manu76 ? Kappen met die kutbromazolam en een rc-benzo met een korte halfwaardetijd pakken voor die andere afbouw?

Van de psychiater hoef ik echt niets anders te verwachten dan: 'pak maar wat quetiapine bij joh.'
Klik om te vergroten...
Voor afbouw zou ik juist een benzodiazepine met 'lange' halfwaardetijd verwachten als betere optie.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Volgens mij is de juiste actie om nu te stabiliseren op je huidige dosis (0,4mg als ik het goed heb) dus niet omhoog en niet omlaag en een kundige psychiater zoeken die jou wel echt helpt of iets verzinnen dat jouw huidige je serieus gaat nemen. Ik zou beginnen met een onpartijdige second opinion (een psychiater van een andere zorginstelling bijvoorbeeld) en als daar niets uit komt toch echt daar weg, maar dan wel eerst een goede vervanger.

Het gerommel met RCs moet afgelopen zijn. En daarnaast geen drank en drugs tot een half jaar na de Benzo afbouw.
Klik om te vergroten...
Oké, hier word ik erg kriegelig van merk ik. Dat gaat nu niet zomaar. Ik heb in januari weer shit te doen die ik niet kan afzeggen. Dus ik ga een oplossing zoeken dien wel werkt. En NU. En dat is niet een andere psychiater nemen. Ben ik dadelijk een half jaar verder joh. Ik ga dit topic sluiten nu. Thanks voor het meedenken allemaal. Dit levert me nu niets op merk ik, behalve extra stress.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Je moet asap van de benzo's af en leren om nuchter met spanning om te gaan.
Daar heb je waarschijnlijk hulp bij nodig en niet een heks die totaal niet ter zake kundig is
uiteraard der zaak....
Klik om te vergroten...
Ja joh, dat weet ik wel en ik ben al anderhalf jaar onder behandeling van goede deskundigen (los van de heks). Maar dat proces gaat gewoonweg niet zo snel. Ik ben ermee bezig en ik maak stappen. Maar ik ben nog niet bij de finish. Heb ik denk ik nog een jaartje voor nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."